Definitive Technology SuperCube Dagstilbud! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Et ikke helt uvanlig problem på den del aktive subber, det med støy. Unødvendig slurv av produsent og nok til at jeg styrer unna Deftech. Lite gjennomtenkt konstruksjon hvis den også har svært lang oppstarttid. Utseende er også sørgelige greier. Gnient av produsenter å tre en stoffremse rundt høyttalere/subwoofere.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aasmund
    Et ikke helt uvanlig problem på den del aktive subber, det med støy. Unødvendig slurv av produsent og nok til at jeg styrer unna Deftech. Lite gjennomtenkt konstruksjon hvis den også har svært lang oppstarttid. Utseende er også sørgelige greier. Gnient av produsenter å tre en stoffremse rundt høyttalere/subwoofere.
    Såpass! Sinnasnekkern

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lifoidua
    Grett nok att den har tomgangsdur, men nå skal den vell ikke stå på tomgang?
    Viss den ikke er i bruk så går den jo i standby, og da lager den jo ikke noe lyd.
    Jeg er absolutt ikke plaget med duren den lager. Prosjektoren derimot har ganske plagsom viftestøy....

Duren var ikke merkbar når man så film etc (utenom i helt stille områder av filmen), men den ble brukt i dagligstua... og da var det faktisk et irritasjonsmoment når man satt i stillhet og spiste middag o.l. Samtidig at jeg ikke har på så høy TV lyd heletiden at den ble overdøvd.

Men for all del, det er en kaaanon sub som jeg har vurdert frem og tilbake nå som den kom til den prisen. Fordi ytelse/ pris er helt rå.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Duren var ikke merkbar når man så film etc (utenom i helt stille områder av filmen), men den ble brukt i dagligstua... og da var det faktisk et irritasjonsmoment når man satt i stillhet og spiste middag o.l. Samtidig at jeg ikke har på så høy TV lyd heletiden at den ble overdøvd.

Men for all del, det er en kaaanon sub som jeg har vurdert frem og tilbake nå som den kom til den prisen. Fordi ytelse/ pris er helt rå.
    Jeg har jo forsåvidt bare ei lita 'stue' så den blir jo brukt til alt, og den 'lille' støyen fra bare xtz'ene er ille nok til at jeg ofte slår av subbene om kvelden i receiver så de går i standby.

Hmm lukta litt på tanken om og bare bygge en passiv en, også ha en sub forsterker inne på teknisk rom, hehe.

Men tror jeg heller legger penga mine nå i en Dali mentor Vokal høytaler enn ny sub :P

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 4stk, og plages overhodet ikke av denne "støyen"