Verdi på 3 års-gammelt 5.0 anlegg med reciever, takk for alle svar!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Verdi på 3 års-gammelt 5.0 anlegg med reciever, takk for alle svar!

Som det står i tittelen søker jeg verdien på et 3 års-gammelt 5.0 anlegg da jeg driver å oppgraderer til et rent klipsch anlegg med svs sub.

Dette er høyttaleren jeg lurer på hva jeg kan selge for:

Front og bak: Pure Acoustics Supernova 5F x 4(Brukte både foran og bak).
    Senter: Energy CC-10
    Reciever: Pioneer VSX-519V

Hva tror dere jeg kan få dette for? Tror jeg betalte 1300,- for et par Supernova 5F da jeg kjøpte det, men fant høyttalerne kun et sted på nettet for 1800 kr i Sverige.
    Senteren betalte jeg vel 2500,- for, samme med recieveren. Hva kan jeg få for dette? Jeg kan eventuelt legge til en Pure Acoustics Noble 2 sub, som er 10 tommer. Tror jeg ga 2500,- eller 3000,- for denne. Hva sier folket?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fredrik437
    Som det står i tittelen søker jeg verdien på et 3 års-gammelt 5.0 anlegg da jeg driver å oppgraderer til et rent klipsch anlegg med svs sub.

Dette er høyttaleren jeg lurer på hva jeg kan selge for:

Front og bak: Pure Acoustics Supernova 5F x 4(Brukte både foran og bak).
    Senter: Energy CC-10
    Reciever: Pioneer VSX-519V

Hva tror dere jeg kan få dette for? Tror jeg betalte 1300,- for et par Supernova 5F da jeg kjøpte det, men fant høyttalerne kun et sted på nettet for 1800 kr i Sverige.
    Senteren betalte jeg vel 2500,- for, samme med recieveren. Hva kan jeg få for dette? Jeg kan eventuelt legge til en Pure Acoustics Noble 2 sub, som er 10 tommer. Tror jeg ga 2500,- eller 3000,- for denne. Hva sier folket?
    Tipper dette blir vanskelig å selge da det er ganske ukurant/utdatert, men kanskje et par tusenlapper om du selger det komplett.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NetForce
    Tipper dette blir vanskelig å selge da det er ganske ukurant/utdatert, men kanskje et par tusenlapper om du selger det komplett.
    Okei, takk. Hadde vel egentlig ikke forventet mer, men håpet på en 3-4 tusen :/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •