Samsung HT-ES6600. Waste of money?!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Samsung HT-ES6600. Waste of money?!?

Nesten flaut å spørre om dette, slik små "anlegg" er vel kanskje et lite tabu her på forumet, men er ute etter noe enkelt, billig, kone-vennlig og funksjonelt til å supplere TV lyden til min nye LED-TV.

Produktet jeg har sett meg ut er billig og har fått aksept av kona., og virker forøvrig helt kurant på papiret.. Til et "altiett" anlegg å være..:roll:

Komplett.no - Samsung HT-ES6600 hjemmekino med Blu-ray

Kom med innspill, er dette totalt waste of money, er dette et produkt som men bør styre unna for en hver pris?? Finnes det bedre alternativer i samme gaten, pris og enkelhet?

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cb_600
    Nesten flaut å spørre om dette, slik små "anlegg" er vel kanskje et lite tabu her på forumet, men er ute etter noe enkelt, billig, kone-vennlig og funksjonelt til å supplere TV lyden til min nye LED-TV.

Produktet jeg har sett meg ut er billig og har fått aksept av kona., og virker forøvrig helt kurant på papiret.. Til et "altiett" anlegg å være..:roll:

Komplett.no - Samsung HT-ES6600 hjemmekino med Blu-ray

Kom med innspill, er dette totalt waste of money, er dette et produkt som men bør styre unna for en hver pris?? Finnes det bedre alternativer i samme gaten, pris og enkelhet?
    Jeg hadde heller foretrukket tvlyden... Sjekk heller noe brukt på avtorget

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ja, skjønner at disse alt i ett anleggene ikke er så mye å samle på i noen HiFi sammenheng. Men som jeg prøver å forklare så ønsker jeg bare "booste" TV lyden litt, samt få en 3d-spiller og reciever i ett. Har bare plass til en reciever på maks 9,5cm i høyden. Hadde det ikke vært for den problemstillingen, hadde jeg nok kjøpt dette systemet: Komplett.no - Yamaha YHT-196 hjemmekino og 3d-spiller ved siden av.

Med ett budsjett på ca. 2500,-, ser jeg for meg at alternativene, slik som KEF, focal, B&W osv. fort blir for dyrt, selv brukt. Må ved å bruke slike produkter kjøpe en løs slim reciever, som er relativt greit priset, så må jeg kjøpe høyttalersystemet og kanskje en aktiv sub ved siden av. Kabler og tilbehør kommer i tillegg. Snakker nok fort om en plass mellom 4-6 tusen vil jeg tro....:neutral:

Men kan jo selvfølgelig være at jeg ikke har gjort bra nok research, at det er noen fornuftige komponent sammensettinger på bruktmarkedet som jeg ikke har fått med meg. Tips meg isåfall gjerne om det.

Og må bare spørre igjen, er et slik at ett "alt i ett" anlegg er helt bortkastet, vil det virkelig ikke gi noen forbedring av lyden i forhold til hva en tynn LED TV gir??

Er det noen her inne som har et slikt anlegg i bruk som "tørr" å stå frem her på forumet å ytre sin mening om saken?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •