Innkjøp av Bose Lifestyle 235?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innkjøp av Bose Lifestyle 235?

Heisann..

Da har jeg kjøpt meg splitter ny leilighet og trenger noe lite til min stue.

Jeg har sett litt på forskjellige bose-alternativer, Cinemate og Lifestyle. Har muligheter til å få kjøpt dette fra USA så prisen er jo nesten halvert i forhold til i norge.

Lifestyle 235 koster 22.900,- i norge, men bare 2199 USD i US. Hva tror dere? Er dette noe å investere penga på?

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, det jeg har hørt fra Bose har ikke imponert til prisen, for å si det pent, men det kommer vel an på hva man setter høyest av design og lyd, antagelig.
    Og hvor bittelite ting er nødt for å være i forhold til hva man fysisk har plass til , selvfølgelig.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mering90
    Heisann..

Da har jeg kjøpt meg splitter ny leilighet og trenger noe lite til min stue.

Jeg har sett litt på forskjellige bose-alternativer, Cinemate og Lifestyle. Har muligheter til å få kjøpt dette fra USA så prisen er jo nesten halvert i forhold til i norge.

Lifestyle 235 koster 22.900,- i norge, men bare 2199 USD i US. Hva tror dere? Er dette noe å investere penga på?
    Du sier ikke om du skal ha stereo eller hjemmekino,men uansett så etter mitt syn,NEI. Men kommer an på hva du er ute etter. Man kan få mye annet til bedre lydkvalitet,men hvis du vil at høyttalerne skal være så små som mulig så kan Bose være et alternativ. Men lyden har aldri imponert meg noe, særlig med tanke på prisen. Synes også at 12500 ville vært for dyrt. Jeg ville heller satset på et koplett anlegg fra f.eks LG eller Samsung. eller noe sånn som dette hvis du vil ha god lydkvalitet: NAD Nad T748 + Dali Zensor 1/Sub E12-F 5.1 Hjemmekinoanlegg | Hi-Fi Klubben eller dette: Harman/Kardon BDS870 Blu-ray anlegg - Sort Uansett så er det til syvende og sist du selv som avgjør og jeg anbefaler deg å få hørt på noen av alternativene før du bestemmer deg. Å kjøpe Bose uhørt ville vært...eh ja uhørt he he

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at 25% mva kommer oppå amerikansk pris og muligens sales tax i staten det kjøpes. I tillegg trenger du en omformer eller den må inn på verksted for å bytte strømforsyning. I tillegg har du ikke 5 års reklamasjonsrett.
    Dra heller innom en Bose-forhandler og spør om et tilbud på en pakke, så kanskje du får en grei pris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •