SUPER TILBUD P JBL!! (soundgarden)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SUPER TILBUD P JBL!! (soundgarden)

JBL ES100 Gulvstående høyttaler - Sort

Es100 NESTEN halv pris fra 10 000 til 5500 kroner! Har ikke hrt disse men dette m vel vre en uslelig verdi p front ht til 5500??

JBL ES20 er ogs kraftig rabattert til kun 1500 kroner (fr pris 2900!!!) cirka 45% rabbatt der og.

JBL ES20 Stativhøyttaler - Black

JBL ES25C utrolige 1200 (FR= 2000 kroner!!)

JBL ES25C Senterhøyttaler - Sort

For en deal folkens.. skulle nske jeg var p jakt etter ht n, hadde kjpt p sekundet! Hper alle JBL etterskere ser trden her

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ES100 er ganske morsomt, s er bra tilbud dette. Synd centeren ikke holder ml(de gangene jeg har hrt den).

Geir Arne

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    ES100 er ganske morsomt, s er bra tilbud dette. Synd centeren ikke holder ml(de gangene jeg har hrt den).

Geir Arne

Holder den ikke ml for 1200 kroner engang?

Syns forsatt dette er en utrolig god deal. JBL leverer godsaker s jeg kan ikke forestille meg at dette er et unntak.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Holder den ikke ml for 1200 kroner engang?

Syns forsatt dette er en utrolig god deal. JBL leverer godsaker s jeg kan ikke forestille meg at dette er et unntak.
    For meg er pris litt underordnet nr man snakker om hyttaler serier.

Joda, for 1200kr er det nok bedre enn mye annet. Men jeg syntes ikke den er god nok til brukes med ES100, og da er det egentlig samme hvor billig den er. Alt for mange leverandrer som ikke leverer skikkelig center, etter min mening.

Geir Arne

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Geir Arne
    M si meg enig der. Veldig god pris for ES100. Det er full rock 'n' roll med disse HT. Bruker selv den centeren sammen med ES90 i loftstua, og den blir litt pinglete syntes jeg.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg er pris litt underordnet nr man snakker om hyttaler serier.

Joda, for 1200kr er det nok bedre enn mye annet. Men jeg syntes ikke den er god nok til brukes med ES100, og da er det egentlig samme hvor billig den er. Alt for mange leverandrer som ikke leverer skikkelig center, etter min mening.

Geir Arne
    ja. snn sett ja. Men fantastisk god deal p JBL ES100 uansett. Hper mange fr kjpt den i helgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Har bestillt et LG komplett hjemmekinoanlegg som ligger venter p pickup pointen..
    MPX.no - LG HX966PZ hjemmekino med 3D Blu-ray

Kanskje ikke sammenlignbart, men nsker litt ekstra lyd til min nye ST50. Ville en ES25 center og 4 ES20 og en litt eldre surrond reciver gjort en bedre jobb?

I tilfelle ville det blitt betydelig bedre. LG anlegget har ftt gode skussml, men dog i forhold til pris og andre anlegg isamme kategori.

Takk!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BadSanta
    Hei!
    Har bestillt et LG komplett hjemmekinoanlegg som ligger venter p pickup pointen..
    MPX.no - LG HX966PZ hjemmekino med 3D Blu-ray

Kanskje ikke sammenlignbart, men nsker litt ekstra lyd til min nye ST50. Ville en ES25 center og 4 ES20 og en litt eldre surrond reciver gjort en bedre jobb?

I tilfelle ville det blitt betydelig bedre. LG anlegget har ftt gode skussml, men dog i forhold til pris og andre anlegg isamme kategori.

Takk!

JA, utrolig mye bedre! Snne HTiB pakker som det kalles pleier som aldri (kan nesten bare si aldri) vre lnnsomt, LG er ingen hyttaler produsent og har null peil p emnet, de benytter forferdelig drlige og billige elementer. Lyd kvaliteten er uten tvil bedre enn TV-lyden, men det sier heller ikke mye. en 5.0 pakke fra JBL eller Dali, Klipsch, B&W og andre gode ekte hi-fi produsenter vil vre p et HELT annet niv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar! Fordelen er at komponenter kan byttes ut etter hvert.. Men bruke ES20 funker som front ogs? Skjnner ES100 er bedre, men dyrere. Budsjettet ligger p rundt 4000, og med Lg har jeg penger til lrdagsgodt og ogs en blue ray. Men tror ogs jl blir vassere. Vil jbl fungere ok som 5.0 i frste omgang? Er som du skjnner ikke kresen, s det jolder at det romler litt under filmen..

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BadSanta
    Takk for raskt svar! Fordelen er at komponenter kan byttes ut etter hvert.. Men bruke ES20 funker som front ogs? Skjnner ES100 er bedre, men dyrere. Budsjettet ligger p rundt 4000, og med Lg har jeg penger til lrdagsgodt og ogs en blue ray. Men tror ogs jl blir vassere. Vil jbl fungere ok som 5.0 i frste omgang? Er som du skjnner ikke kresen, s det jolder at det romler litt under filmen..

Jeg er i hvert fall en del av de som er helt anti-HTiB.. Det finnes f unntak. Men til 3000 for alt sammen er det ikke s aller verst siden det flger med blu-ray spiller. P en annen side er det sikkert en 500 kroners LG blu-ray, samtidig som ht'ene benytter billige elementer, lite kompetanse for lyd og ikke heller bruker de ordentlig ht kabler engang (tror jeg). JBL pakken -- uten at jeg har hrt de.. er helt motsatt (ordentlige elementer, hy lyd kompetanse, ht kabler osv)

For full pris regner jeg med at JBL pakken var verdt kjpe og en god deal. med 45% i rabatt kan det ikke vre annet en konge.

Men som en bruker tidligere poster her, senter kanalen var litt for svak for han i forhold til de store og gode ES100, men jeg tviler p at du fr samme problemet hvis du har ES20 i front.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ES100 har ju kostat omkring 6000 lnge nu s jag frstr inte helt hypen. Att Soundgarden har prisat de till 10,000 innan talar ju bara om att man blir lurad om man kper de dr till ord. pris. LS serien dremot, r ngot annat. Var det inte Lsound som hade LS 80 till 10,000 i sommar?

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    ES100 har ju kostat omkring 6000 lnge nu s jag frstr inte helt hypen. Att Soundgarden har prisat de till 10,000 innan talar ju bara om att man blir lurad om man kper de dr till ord. pris. LS serien dremot, r ngot annat. Var det inte Lsound som hade LS 80 till 10,000 i sommar?
    Tusen takk, mack! Jeg fikk heldigvis avbestilt hele pakken etter at jeg leste innlegget ditt. Liker ikke bli lurt!

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •