Mitt hjemmekinoforsterker Valg 2004 (10k klassen) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 48 av 48
    Newcomer sidenone sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    er det egentlig så veldig mye som skiller de to? pratet med en hifinerd på den lokale hifi butikken for en stund tilbake angående 1400 og 2400. han sa at det ikke var verdt pengene å gå for 2400. de få ekstra watt du får vil du merke lite til. ellers så er funksjonene så og si de samme. på 2500 så får du hele 10watt ekstra per kanal enn det 1500 har. :shock:

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ennå ikke handlet receiver?!

Hva om du bare skaffet deg en 3805?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett selger Pioneer VSX-AX5i for ca. 11.500,- tenkte jeg bare skulle nevne det.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Komplett selger Pioneer VSX-AX5i for ca. 11.500,- tenkte jeg bare skulle nevne det.
    Jeg har nettopp mottatt den nye Pioneer VSX-AX5Ai for ca. den prisen inkl. frakt og avgifter i fra fyndbørsen i Sverige. Kan bare si en ting og det er at jeg er megafornøyd med mitt kjøp. Har den koblet opp imot en 868 via I-Link i et 7.1 oppsett og lyden er faktisk bedre enn jeg noengang hadde håpet på, både når det gjelder stereo og surround (sistnevnte er bare helt topp). Vil også påpeke at det virkelig er mye og vinne på lyd via I-link i forhold til standard innganger da jeg faktisk har hatt litt tid til og teste dette. Og forresten Pioneers "advanced MCAAC" fungerer!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Frøy
    Så fort jeg får noe $$$ skal jeg bestille samme forsterkeren. Hvor mye måtte du gi??

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Grattis Frøy
    Så fort jeg får noe $$$ skal jeg bestille samme forsterkeren. Hvor mye måtte du gi??
    Takk for det
    Jeg ga 12995.- svenske for den pluss 400.- i frakt. Altså 13395skr. Deretter trekkes svensk moms og svensk kurs på dette, så til nå har jeg betalt ca 9700 norske kroner. Har ikke betalt noen norsk moms enda, merkelig nok (ble ikke belastet noe ved levering), men hvis den kommer (og det gjør den nok :wink: ) så kan du gange 9700 med 1,24 og da får du ca 12000 norske alt i alt.

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frøy. Gratulerer og ser at du er fornøyd. Selv er min enda i posten :cry: , ble sendt fra TSN forrige fredag. Ergelig at ikke Fyndborsen maila meg og sa at den var kommet inn. Men, men jeg hadde noe tilgode / uoppgjort hos TSN så det var greit allikevel. Kommer du med en lytterapport snart? Svenskene har klart skjerpa seg på pris, tidligerte var Tyskland billigere, men nå er det samme pris stort sett, men dete avhenger av kursen selvfølgelig. Hvis den sendes med posten tar de 270 kroner i gebyr for innfortollingen i tillegg. Slik var det i alle fall tidligere.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Formel 1
    Frøy. Gratulerer og ser at du er fornøyd. Selv er min enda i posten :cry: , ble sendt fra TSN forrige fredag.
    Takk for det.
    Oi, da er fyndbörsen kjappe, det var da jeg fikk min og jeg bestilte jo min etter deg...
    Ergelig at ikke Fyndborsen maila meg og sa at den var kommet inn. Men, men jeg hadde noe tilgode / uoppgjort hos TSN så det var greit allikevel. Kommer du med en lytterapport snart?
    En lytterapport/testrapport... Det er jo så mye å skrive om denne receiveren så skal en få med seg hva som er bra, dårlig, fordeler, ulemper og muligheter man har her så blir det veldig mye å skrive om (særlig for en som ikke er så god på og formulere seg :lol: ). Vet liksom ikke hvem ende jeg skal begynne i :?("Advanced Proffesional Acoustic Callibration" er jo bare det et helt kapittel for seg selv å skrive om). Hadde kanskje vært bedre om vi hadde startet en tråd om AX5Ai når du får den, så kan vi vel dele erfaringer der. Blir spennende og høre hva du synes.
    Svenskene har klart skjerpa seg på pris, tidligerte var Tyskland billigere, men nå er det samme pris stort sett, men dete avhenger av kursen selvfølgelig. Hvis den sendes med posten tar de 270 kroner i gebyr for innfortollingen i tillegg. Slik var det i alle fall tidligere.
    Ble ikke sendt med post. Ble levert rett på dør med DHL.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •