B&W 804s - pent brukt, hva kan man forvente av pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W 804s - pent brukt, hva kan man forvente av pris?

Hei,

Bruttern har et sett med B&W 804S sårende. De er i rosewood og er i utmerket tilstand både teknisk og utseendemessig. Hva kan man forvente seg tilbake for dem? Kunne tenkt meg å kjøpt dem selv, men prisen er nok for høy og for flott å ha i stua sammen med to par klåfingra barnehender.

Som elektronikk har han Thule audio spirit IA252B og Thule audio spirit DVA150B - hva kan man forvente for dem?

På forhånd takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse går for ca 18.000 for tiden. Så 17-21.000 litt avhengig av alder er utgangspunktet. Når det skal sies så er dette egentlig høyt priset med tanke på hva f.eks Focal ligger på på bruktmarkedet.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vanskelig å sammenligne bruktmarkedet på disse da bruktprisen alltid gjenspeiles av nyprisen. Siden Hifihuset effektivt har torpedert markedet for Focal gjennom mange år, og spesielt etter at de mistet agenturet er gode høyttalere som f.eks 1027 Be nesten umulig å selge for en fornuftig penge.
    Jeg er selv veldig glad i Focal, men kvier meg for å handle det da man brenner inne med dem om man er sugen på å bytte senere.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Nå er det vanskelig å sammenligne bruktmarkedet på disse da bruktprisen alltid gjenspeiles av nyprisen. Siden Hifihuset effektivt har torpedert markedet for Focal gjennom mange år, og spesielt etter at de mistet agenturet er gode høyttalere som f.eks 1027 Be nesten umulig å selge for en fornuftig penge.
    Jeg er selv veldig glad i Focal, men kvier meg for å handle det da man brenner inne med dem om man er sugen på å bytte senere.
    Ligger noen Focal 1027 BE i Slate Grey til 18.000 nå. Kostet vel over 50.000 veiledende. Disse var fryktelig dyre og Slate Grey finishen i seg selv kostet jo 15 % ekstra. Nettopp derfor jeg nevnte spesielt Focal på brukten kontra f.eks B&W.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for alle svar!