Hva er omtrentlig verdi?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er omtrentlig verdi?

Heisan godtfolk!

Jeg har overtatt stereoanlegget til en kompis som flytta i dag. Han orka ikke drasse det med på toget (og jeg skjønte fort hvorfor).

Nå lurer jeg på om noen kunne hjulpet meg med å anslå en cirkaverdi på anlegget.

Det er følgende:

- Marantz SR8200 (120 W x 6, THX, DD2 osv)

- Marantz DV6200

- Marantz CD6000SE

- 2 stk Audiovector av ukjent spesifikasjon. Det står "HFCK Celebration-model 2002" bakpå, sammen med signatur og sånt. Men ingen typemodell eller lignende. Her er bilder:

http://www.saethern.com/download/IMG_1593.JPG
    http://www.saethern.com/download/IMG_1594.JPG

- 1 Audiovector center (også ukjent modell)

- 1 Audiovector aktiv sub (igjen, ukjent modell). Bilde av sub:

http://www.saethern.com/download/IMG_1597.JPG
    http://www.saethern.com/download/IMG_1596.JPG

Alt er testet og spiller helt rått, men tar for mye plass for stua mi. Derfor tenkte jeg etterhvert selge det, men prøver å unngå å bli lurt og gidder ikke overprise anlegget heller.

Setter veldig(!) stor pris på hjelp :-D

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper at det er snakk om 2 stk. Audiovector M3 Super - hvor S'en i M3S i så tilfelle står for Super. S'en kan muligens også stå for "Signature" - i så tilfelle en dyrere utgave. Googler du litt på bilder av de to modellene, vil du se tydelige forskjeller på fremsiden av høyttalerne.

Suben er trolig en Audiovector M3 sub. Basismodellen har bare en rund åpning i bunnen, mens Signature-utgaven har et passivt basselement i bunnen.

Prismessig er jeg ikke helt à jour - det er noen år siden jeg kjøpte et par brukte M3 Signature - men du kan jo søke litt på e-bay.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar! Da får jeg google videre! Jeg trodde det sto M35 - men klart at det står M3S når du sier det...

Men anslagsvis? Snakker vi et par tusenlapper for hele pakka, eller snakker vi lett 10.000?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skyter litt fra hoften her - men bare høyttalerne (inkl. sub) kan muligens være verdt en 7-8-kanskje 9.000 kroner. Litt mer hvis det skulle vise seg at vi snakker om Signature. Til tross for alderen er dette bra saker. Det øvrige utstyret er vel noe utdatert - men verken dårlig eller verdiløst for den som ikke nødvendigvis må ha siste skrik i surround. Men for surround faller prisene fort. Selv ganske nytt utstyr omsettes til gi-bort-priser. Men hele pakken - igjen skudd fra hoften - bør kunne innbringe rundt 10.000 kroner. Pluss/minus.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Da vet jeg litt mer.

Utrolig kjedelig om jeg hadde solgt det unna til 1000-1500 og funnet ut verdi senere. Omtrent like kjedelig/flaut å tro man sitter på en gullgruve og legge det ut til 40.000.

BTW: Ikke noe galt i å skyte fra hofta

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •