Fått tilbud på Sony TA-9000ES

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fått tilbud på Sony TA-9000ES

Var inne på Ebay Tyskland for å by på en Sony TA-9000ES. Da budet gikk over 2200 Euro ga jeg meg (ble solgt for 2500 Euro). Etter en stund mottok jeg en e-mail fra en som skulle selge 10 sånne. Prisen var 1800 Euro (ca 15.500 NOK) inkl porto og alt det der. Her ser dere den første mailen jeg fikk fra han.
    Dear tveraa,

Dear E-Bay Customer,
    Please excuse that i`m contacting you this way, but i have seen that you are interesed in purchasing a
    Sony TA-DA 9000 ES, Verstärker,Receiver,NEU&OVP,Gold . I have a stock of 10 Sony TA-DA 9000 ES, Verstärker,Receiver,NEU&OVP,Gold NEW warranty! and i don`t know how to sell them more faster because I have to sell them until the end of this month.I will sell to you the
    Sony TA-DA 9000 ES, Verstärker,Receiver,NEU&OVP,Gold for ONLY 1800 euro . I have to tell you that the items are
    brand new..in box,come with all the paperwork and with the internaitonal warranty card..come with all
    the accesories too.
    Just in case u are interesed i will wait for your mail..

Don't worry about shipping taxes or insurance of the product because the price cover all the
    shipping cost that will be done via Ups and FedEx, I am expecting your email.

My Best Regards!

P.S. -the deal will go on through FedEx

Jeg svarte på denne mailen at dette virket fristende men at jeg var redd for å bli lurt. Ebay advarer mot selgere som ikke har auksjon på deres nettside. Fikk følgende svar fra selger.
    Hello,

I must tell you that you can`t be tricked because we will use for shipping and payment FedEx service..This is a service just like escrow first I will send you the package and FedEx will mail you to confirm that I have made the shipping and you will make the payment to their agent, and after you will recive the package they will send me te money..

Thank u and I will wait your answer
    Noen meninger om dette??

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der hørtes bare for tvilsomt ut. Men uansett, lykke til.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde jeg i såfall tatt turen til Tyskland og sett sakene før jeg handlet. Du har også så vidt jeg vet mulighet til å få verifisert at produktene ikke er tyvegods om du ringer Sony Norge og sjekker garantinummeret på det kortet han snakker om.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg sa til deg på telefonen tidligere er det bare frakten Fedex står for. Vi tar ikke imor betaling for godset for avsender og krever deg for dette. Alt annet ann frakten er det avsender som må ta seg av. Vi gjør også fortollingen på varen når den kommer til Norge, og krever inn momsen.

Det jeg kan anbefale deg å gjøre i dette tilfellet er å ta kontakt med avsender igjen og gi beskjed om hva du har fått beskjed om fra meg.

Har du noen fler spørsmål er det bare å ta kontakt med meg!

Mvh//Stine
    Dette skrev Fedex Norge til meg. Det virker som jeg har blitt kontaktet av en lykkejeger. Hadde egentlig ikke tro på noe annet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Råd nr en i netthandel er å legge alle tvilstilfeller på hylla. Det er bedre å takke nei til ti gode tilbud enn å takke ja til et dårlig et. Greier man ikke å la være så for all del reis og hent varen personlig evt. krev å kunne betale etter at varen er mottat. Depositumskontoer er også mulig.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ta-e9000es

Jeg har en strøken ta-e9000es tilsalgs inkl. oppgraderingskit. pris: kun 7000 kr. Tlf 47031127

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •