Umulig å kjøpe Scandyna Minipod billig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Umulig å kjøpe Scandyna Minipod billig?

Samboeren min har en ting for disse småspessielle høytalerne. Det jeg ser etter er Minipod MK2, Bass Station og The AMP (alt i hvit). HiFi klubben ser ut til å ha monopol på disse her til lands, og jammen ser det ut som at de har det i sverige og danmark også, med lik pris i alle land (eks høyere pris i sverige grunnet lavere krone enn i norge).

Spørsmålet blir da; er det ikke mulig å kjøpe disse for en billigere penge? Må jeg handle på HiFi klubbens monopol?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av capy
    Samboeren min har en ting for disse småspessielle høytalerne. Det jeg ser etter er Minipod MK2, Bass Station og The AMP (alt i hvit). HiFi klubben ser ut til å ha monopol på disse her til lands, og jammen ser det ut som at de har det i sverige og danmark også, med lik pris i alle land (eks høyere pris i sverige grunnet lavere krone enn i norge).

Spørsmålet blir da; er det ikke mulig å kjøpe disse for en billigere penge? Må jeg handle på HiFi klubbens monopol?
    Tror det, hilse en "the drop" og micropodSE eier :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjeet nøye da en vennine kjøpte seg slikke hunn fant et sett til slutt pent brukt på blocket.se (hun kune kjøpt di i norge det ble en laaaang kjøre tur da di ikke kune sende....)

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Hi-Fi Klubben her i Norge koster Minipod MK2 4796 kroner per par. I England koster de, med dagens kurs, 5413 kroner per par, mens de koster 5461 kroner per par i Tyskland. Skal du kjøpe fra noen av disse landene må du i tillegg ut med frakt, moms og fortollingsgebyr, så den billigste måten du kan skaffe deg disse høyttalerne på er nok å kjøpe de på Hi-Fi Klubben her i Norge. Da får du i tillegg fem års garanti, noe du ikke får om du kjøper de i noe annet land.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •