Tivoli Model CD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tivoli Model CD

Hei alle!

I fjor fikk mine foreldre Tivoli Model Two og Tivoli Model Subwoofer i julegave.
    Tanken var at de skulle ha det på hytta. Har ikke fått testa det enda, så det blir spennende å høre.

Uansett; Min mot vil bygge på anlegget med Tivoli Model CD. Men jeg klarer ikke å finne den tilsalgs noen plass.. Noen som vet hvem som fører dette? Kjøpte det andre på Elkjøp, men finner ikke noe om det på nettet.

Takk for all hjelp!

-Siggysk

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av siggysk
    Hei alle!

I fjor fikk mine foreldre Tivoli Model Two og Tivoli Model Subwoofer i julegave.
    Tanken var at de skulle ha det på hytta. Har ikke fått testa det enda, så det blir spennende å høre.

Uansett; Min mot vil bygge på anlegget med Tivoli Model CD. Men jeg klarer ikke å finne den tilsalgs noen plass.. Noen som vet hvem som fører dette? Kjøpte det andre på Elkjøp, men finner ikke noe om det på nettet.

Takk for all hjelp!

-Siggysk
    Heisan! Jeg kjøpte min hos Soundgarden for 2.500,-. (hvit) Den måtte bestilles. -Har sett at det har vært noen nye for salg på Finn.no til lavere pris..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha. Da har mamma fullstendig overgått seg selv... Jeg sa at jeg ikke fant så mye på nettet, og at han kunne undersøke litt selv. Hun dro på Elkjøp eller noe . det viste seg at det hadde en ny Model CD stående som hun fikk for 900,- OG I TILLEGG fikk med en Model Sub gratis!! Jaggu klarer gamlingene seg selv om man flytter ut Det hører med til historien at mamma valgte å betale 100 symbolske kroner for Sub'en for å beholde noe garanti greier..

Uansett så kommer det nå et nytt spm;
    Siden de nå har to Model Sub, hvordan kan man koble opp begge når man bare har 1 sub pre-out? Finnes det en slags 1-2 adapter eller noe?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av siggysk
    Haha. Da har mamma fullstendig overgått seg selv... Jeg sa at jeg ikke fant så mye på nettet, og at han kunne undersøke litt selv. Hun dro på Elkjøp eller noe . det viste seg at det hadde en ny Model CD stående som hun fikk for 900,- OG I TILLEGG fikk med en Model Sub gratis!! Jaggu klarer gamlingene seg selv om man flytter ut Det hører med til historien at mamma valgte å betale 100 symbolske kroner for Sub'en for å beholde noe garanti greier..

Uansett så kommer det nå et nytt spm;
    Siden de nå har to Model Sub, hvordan kan man koble opp begge når man bare har 1 sub pre-out? Finnes det en slags 1-2 adapter eller noe?
    Man skal ha flaks av og til..! (Hun fikk sikkert det siste de hadde av cd&sub..) De trenger en y-splitt "mini" en "hann > 2 hunner" (de har billige på clash o. -kjøte min på soundgarden for 100,-, -bruker det selv på jobben, kan da i tillegg til cd koble til min sony awz-866 (Kun høretlf`s). -På soverommet har jeg Tivoli dab10+ , sub og høytaler med tilkoblingsmul. til sonyen. Meget god lyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •