Noen som har handlet med Hifihuset.no? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 111
    Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det som er trist er at hifihuset lider av kronisk voksesyke. De blir større og større men Andre er den eneste der som har kontroll.. og den kontrollen han har er ikke altfor god.

De greier ikke henge med i svingene. De prøver så godt de kan men det er begrensninger for hvor mye selv supermannen Andre greier.

Har selv bare positive opplevelser, alltid gode tilbud og priser.

har lagt igjen noen kroner hos han. Som de fleste sier så er det best å ta turen innom han om man ikke bor for langt unna. Da får man den ekspertise og service man kan forvente.

Etter at hifi huset flyttet var i grunn planen at ting skulle gå bedre..

Slik ble det vel ikke..

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Andre hos Hifihuset må være Norges dårligste selger??
    Når han på så mange år ikke har greid å bli bedre.
    Kjøpte selv høyttalere fra ham for noen år siden, (Focal Electra 1027BE og senteren 1000BE) Jeg ringte vell nedover hver dag i 3 uker før jeg fikk snakket med ham. Hadde ikke lysten på Focal vært så stor som den var, så hadde jeg lett gått til en annen butikk.
    Men kjøpet ble gjort, og jeg tok turen nedover.....

Men synd det skal være sånn, for han har (hadde??) noen utrolig velspillende og flotte høyttalere fra Focal.

Newcomer Nivve sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering subwoofer:

Har fått sendingsnummer på tollpost.no - så jeg mener den er på veg nå Og med tanke på at de hadde stengt er vel ikke 3 uker levering helt forferdelig.. Andre sa også unnskyld for å ikke ha tatt tlf, for at det tok lang tid etc. Så jeg tror mannen prøver, det blir vel bare litt mye noen ganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifihuset har tidenes mest tragiske kundebehandling.

Har kjøpt noe der for en god stund siden, og ble lovet levering for flere uker siden.

Hver gang jeg har ringt Andrè, får jeg til beskjed at de kommer neste uke og at jeg vil bli oppringt, noe som ikke skjer.
    Ingen av de andre som jobber der kan svare meg på noe som helst, og sier ring igjen en annen gang.

Begynner å bli dritt lei. Jeg aksepterer selvfølgelig venting, men noen burde jaggu klare å estimere lev.tid. Eller i det minste forklare at heller ikke de vet noe enda heller. Blir provosert når jeg gang på gang får beskjed om at det blir levert neste uke, noe som ikke skjer.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Det er ikke lenge til du må gå en annen plass skal du kjøpe Focal, det kommer ny importør i Norge snart.
    Oi, Hva skjer ??

Handlet noe med Andre for mange år siden og hadde ikke noe og klage på da.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABC123
    Hifihuset har tidenes mest tragiske kundebehandling.

Har kjøpt noe der for en god stund siden, og ble lovet levering for flere uker siden.

Hver gang jeg har ringt Andrè, får jeg til beskjed at de kommer neste uke og at jeg vil bli oppringt, noe som ikke skjer.
    Ingen av de andre som jobber der kan svare meg på noe som helst, og sier ring igjen en annen gang.

Begynner å bli dritt lei. Jeg aksepterer selvfølgelig venting, men noen burde jaggu klare å estimere lev.tid. Eller i det minste forklare at heller ikke de vet noe enda heller. Blir provosert når jeg gang på gang får beskjed om at det blir levert neste uke, noe som ikke skjer.
    Oppdatering:

Etter gjentatte telefoner til Hifihuset (der selvfølgelig ingen kan svare på noe som helst), kom jeg igjennom og fikk snakket med Andrè. Dette var tirsdag.

Ble lovt å bli oppringt idag, men sporingsnr etc. Har selvfølgelig ikke hørt en tøddel. Står ikke høyttalerne her innen lørdag dropper jeg hele greia, og ber om å få pengene tilbake.

Bestilte for en mnd siden, og ved bestilling ble vi enige om levering mellom 10. og 12. august.
    Kunne sikkert levd med ventetiden hvis det hadde eksistert en viss form for kommunikasjonsflyt fra deres side, men man hører absolutt ingen ting. Får ikke engang svar hvis jeg ringer dit selv.
    Aldri opplevd dårligere kundeservice. På toppen av det hele sitter man igjen med en følelse av å være til bry, hver gang man har hatt kontakt med butikken.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ærlig talt, er det ikke på tide å slutte å syte?

At Andre har mye å gjøre og sliter litt med å følge opp alle på tlf syns jeg ikke er rart i det heele tatt..
    At komponenter som er forhåndsbetalt og bestilt pr tlf bruker tid på å dukke opp er selvsagt ikke bra, man er jo utålmodig tross alt..

Har du derimot sjans til å dra innom skjønner du fort grunnen til det,
    for maken til interresse til det du snakker om tviler jeg veldig sterkt på at du finner på en hvilken som helst random stereosjappe..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sluttkunde skal lide av at man ikke klarer å gjennomføre som forhandler?

Når du som kunde avtaler et leveringstidspunkt, og setter av et tidsrom til å motta varer, er det vel et minimumskrav at selger gir beskjed hvis han ikke kan levere varene som avtalt?

Nei ærlig talt, den kjøper jeg ikke.

(Hvem har forresten sagt at produkter er bestillt per telefon? Umulig å diskutere, hvis du legger dine egne konklusjoner til grunn)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Ærlig talt, er det ikke på tide å slutte å syte?

At Andre har mye å gjøre og sliter litt med å følge opp alle på tlf syns jeg ikke er rart i det heele tatt..
    At komponenter som er forhåndsbetalt og bestilt pr tlf bruker tid på å dukke opp er selvsagt ikke bra, man er jo utålmodig tross alt..

Har du derimot sjans til å dra innom skjønner du fort grunnen til det,
    for maken til interresse til det du snakker om tviler jeg veldig sterkt på at du finner på en hvilken som helst random stereosjappe..
    Her er jeg helt uenig med deg QRT. Oppfølgingen fra Hifihuset er forferdelig dårlig, og jeg kjenner utallige saker hvor kunder har droppet handler der til store penger rett og slett fordi det er umulig å forholde seg til butikken. For oss som har mulighet til å stikke innom er det service, kaffe og en hyggelig prat å få, men hadde jeg vært tlf kunde hadde jeg nok handlet andre steder. Er man innom der en halvtime får Andre sikkert 10 telefoner mens han prater med deg. Til alle sier han at han er opptatt og ringer tilbake om 10 min. Han tar ingen notater og glemmer selvfølgelig de fleste som ringer. Dette blir det dårlig butikk av. Det er begrenset hvor mye en mann kan rekke, så noen annen skulle utvilsomt tatt seg av telefonen og ført lister. Har man blitt neglisert en gang i en butikk kommer man aldri tilbake. Dette gjelder både meg og de fleste andre. Skal man svi av endel penger ønsker man å føle at man blir profesjonelt behandlet. At Andre har mye å gjøre er ingen unskyldning, da må rutinene forandres.
    Om noe er 1 mnd forsinket og man ikke hører et kvekk fra butikken (selv ikke når man ringer for å sjekke opp saken) så skjønner jeg godt at man har lyst til å heve kjøpet
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg ser det. burde han jo ansette en person som kanskje kunne tatt tak i noe av problemet her? samtidig, når man er flere i butikken rekker man mer..

synes det er vanvittig dårlig når man ikke kan forholde seg til butikken!

hvis jeg hadde fått beskjed om at jeg skulle fått produktet iløpet av 1 uke, men gikk 1 mnd ut noen form for kontakt hadde jeg UTEN tvil, kanselert handelen.. Dårlig måte å drive butikk på, spør du meg!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Her er jeg helt uenig med deg QRT. Oppfølgingen fra Hifihuset er forferdelig dårlig, og jeg kjenner utallige saker hvor kunder har droppet handler der til store penger rett og slett fordi det er umulig å forholde seg til butikken. For oss som har mulighet til å stikke innom er det service, kaffe og en hyggelig prat å få, men hadde jeg vært tlf kunde hadde jeg nok handlet andre steder. Er man innom der en halvtime får Andre sikkert 10 telefoner mens han prater med deg. Til alle sier han at han er opptatt og ringer tilbake om 10 min. Han tar ingen notater og glemmer selvfølgelig de fleste som ringer. Dette blir det dårlig butikk av. Det er begrenset hvor mye en mann kan rekke, så noen annen skulle utvilsomt tatt seg av telefonen og ført lister. Har man blitt neglisert en gang i en butikk kommer man aldri tilbake. Dette gjelder både meg og de fleste andre. Skal man svi av endel penger ønsker man å føle at man blir profesjonelt behandlet. At Andre har mye å gjøre er ingen unskyldning, da må rutinene forandres. Om noe er 1 mnd forsinket og man ikke hører et kvekk fra butikken (selv ikke når man ringer for å sjekke opp saken) så skjønner jeg godt at man har lyst til å heve kjøpet
    Så sant så sant.

1 mnd er forøvrig lite når det kommer til den butikken. Andrè er en hyggelig kar (kremmer?), men det alene er ikke nok. Det gis en del rabatter, men det gjenspeiles gjerne på leveringstid og oppfølging. Helt trygt å handle derfra, men man må ofte smøre seg med tolmodighet.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er egentlig synd at de ikke greier å ordne fjernsalget for reiser du inn til dem så er det en ordentlig entusiastsjappe.
    Selv har jeg lagt igjen nærmere 100K der og er superfornøyd.
    Nå skal det legges til at jeg har pratet med Andre kun 1 gang da jeg handler med Freddy ( Refert til som dansken tidligere i tråden). Motorsykkelist og hifi selger er en god kombinasjon :-)
    Freddy vet hva jeg leter etter / ønsker. De har et stort nettverk på second hand så det dukker stadig opp noe av interesse. Prisene har vi alltid blitt enig om.
    Sist jeg var innom ( 5 dager siden) var det 4 ansatte i butikken så Andre bør kanskje lære seg delegering?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg fortalt min historie på TV2 hjelper deg hadde den butikken GARANTERT gått konkurs.Snakker ikke om misforståelser og småpenger.Historien til ABC123 er jo fin i forhold.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Så sant så sant.

1 mnd er forøvrig lite når det kommer til den butikken. Andrè er en hyggelig kar (kremmer?), men det alene er ikke nok. Det gis en del rabatter, men det gjenspeiles gjerne på leveringstid og oppfølging. Helt trygt å handle derfra, men man må ofte smøre seg med tolmodighet.
    Dette med leveringstid hadde nok ikke vært noe problem for folk flest om butikken hadde hatt et system for oppfølging av telefonkundene sine. At mange blir frustrerte av dette og føler seg dårlig behandlet skjønner jeg veldig godt. Selv kjenner jeg Andre godt og har vært kunde hos han i mange år, men tilsvarende behandling på f.eks en møbelbutikk hadde nok ført til at jeg hadde kjøpt neste sofa et annet sted
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny importør av Focal?

Noen som vet noe mer ang. spørsmålet i overskriften?

Mvh Riceman

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forhørt meg litt, men har ikke klart å få et skikkelig svar enda. Litt rart egentlig
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @ devil

Joda. Jeg ser den. Forhåndsbetaler man ting, som i vår sammenheng gjerne koster litt, så bør man kunne forvente at de dukker opp..

At service/oppfølging pr tlf ikke er så bra er beklagelig for både dem og oss som kunder,
    jeg for min del jobber på en plass om ikke er så stor og driter i å ta tlf hvis det er mye å gjøre. Om det er den beste fremgansmåten kan kanskje diskuteres men..

Er noen år siden jeg hadde med huset og Andre å gjøre, og kanskje er det blitt mer stress der siden sist.
    Det jeg uansett prøvde å si er at de har sikkert ganske mange fornøyde kunder også.

Siden dette begynte å ligne litt på en

:P

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet av Andre 2 ganger. Første focal sib anlegget til stua når han holdt på i Vollsveien og nå Monitor Audio RX8 anlegget etter at han har flyttet. Fikk begge ganger super service, Har fått flere demoer av både Focal og Monitor Audio og han har stort sett ringt opp igjen hvis det er noe. Prisene er sinsykt bra og han er kremmer som det går ann å snakke pris med. Litt av problemet er kanskje alle som ringer og maser om ting som ikke blir business hele tiden. Dette er et aber når man driver servicebutikk og det er kanskje noenganger vanskelig og skille hva fra hva.

Anbefaler HIFI Huset på det sterkeste.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innlegget er slettet.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet med han for ca et år siden, kjøpte en MA GSLCR, hadde kontakt både på mail og tlf. Upåklagelig service, men det kunne ta litt tid før han svarte på mail.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •