elkjøp søndagstilbud på yamaha 1067

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

elkjøp søndagstilbud på yamaha 1067

noe å slå til på ? jeg har klipsch r-f82 mk 1 og en rc-62 mk 1 center, samt pc-13 ultra, er dette den beste receiveren til 5k ? nevn f.eks noen konkurrenter og hva som gjør dem bedre enn denne ? jeg synes denne er veldig stilig, og så har den YPAO, sikkert ikke så altfor kraftig, men til dette budsjettet 4000kr-5000kr så er den vel bra/best?

noen råd anbefalinger?

takk på forhånd!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha er en god match til Klipsch, og til prisen er det en god receiver. Men nå var vel 2067 på tilbud til 7k her om dagen, og det er en langt bedre receiver.

Eller ville jeg også vurdert rx-v767 (2999kr på elkjøp) + en emotiva xpa effektforsterker.

Uansett er ingen av valgene "feil". Den burde dra rf-82 fint, men hvis du vil få "alt" ut av høyttalerene dine, ville jeg hatt enda mer kraft.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av 1067 og 767 er vel førstnevnte best, men hva med 771`? den koster 5300kr, hvilke av disse to receiverne er best? jeg prioriterer kraft for det meste...synes vel at 1067 har finere design da men det teller ikke så mye, har ikke råd til en effektforsterker med det første da jeg er student...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •