Audio Pro Black Diamond

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Pro Black Diamond

Hei, jeg er fersking her, mitt første innlegg.
    Jag skal kjøpe meg nytt anlegg, og teller litt på knappene mellom B&W eller Audio Pro høyttalere. Har sette veldig bra reviews på Audio pro Black Diamond v2., men har ikke hørt dem. Er det noen her som har erfaring med disse ?

Hvordan er de sammeliknet med B&W 602.5 S3 og 603 S3 ? Noen som har hatt muligheten til å sammenlikne ?

Er det noen som har bestilt Audi pro fra Sverige og har noen tips på leverandører ? Virker som en kan få dem en del billigere der enn i Norge.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Audio Pro Bravo FX10 som ble bestilt fra Sverige. Ba dem sende til nærmeste svenske postkontor etter å ha betalt forskudd. Ingen problemer med det. Vet ikke hvor mye AP BD V2 koster i Norge men ser at de selges for 4995,- i Sverige. Kanskje du har sett samme pris som meg. Hvilke type receiver skal du bruke på disse? Hva er ditt budsjett?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har funnet dem på www.prisjakt.nu til 4995.- hos Technistore. Vet ikke om de sender til Norge, eller om en må få dem tilsendt til adresse i Sverie og "smugle" dem over grensa. Hvis en skal få dem levert til et svensk postkontor - må en da kjøre en Poste Restante adresse der da, eller hvordan gjorde du det ?

Jeg er iferd med å kjøpe en ny NAD C320BEE, som jeg håper og tror er sterk nok til å drive høyttalerne. Har en ikke altfor stor stue, så det bør nok gå.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [Moderator: Dette er en typisk prisjakt, og flyttes derfor til korrekt kategori]

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får kjøpt Audio Pro'ene hos JFS i Drammen også. Han gir gode priser:

www.jfssoundsystems.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonia
    Du får kjøpt Audio Pro'ene hos JFS i Drammen også. Han gir gode priser:

www.jfssoundsystems.no
    Bra og bra. Der koster de 5995.- Hvis jeg bestiller fra Technistore i Sverige, får jeg dem for SEK 4640.- (med prisjakt-rabatt). Da kommer frakt i tillegg. Minus 25 % moms blir ca. SEK 3700.- Så kommer norsk moms på 24% i tillegg. Sparer nok godt over tusenlappen på å bestille fra Sverige....

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og så så mye mer styr da! Dessuten er prisen på hjemmesidene veiledende. Du får dem nærmest garantert billigere. Mine høyttalere kjøpte jeg hos JFS og prisen som stod på hjemmesidene var 19995,- , men jeg fikk dem for 16000,- (jeg kjøpte endel annet også da... vel å merke). Men la oss si han trekker fra 500-700 kr da, så er det ikke så stor forskjell fra Sverige. Jeg hadde iallfall snakket med han først, før jeg begynte å styre med bestilling fra Sverige.

Dessuten, hvis du er keen på å få dem litt fort i hus, skal du ikke se bort i fra at han har dem stående i butikken også...

Uansett, lykke til med høyttalerkjøpet!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonia
    Uansett, lykke til med høyttalerkjøpet!
    Takk for det - gleder meg som en unge til å få nye høyttalere.
    Forresten - jeg hadde lurt på å heve høyttalerne ca 20 cm. opp fra gulvet, har du noe forslag til hva en kan bruke og sette dem på ? Noe som både er stødig, ikke lager for mye vibrasjoner, ser brukbart ut, og ikke koster skjorta ?

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor i all verden vil du heve dem opp fra gulvet???

De er jo gulvhøyttalere beregnet for å stå på gulvet...

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt noen soundcare spikes og satt under, men du løfter dem jo ikke noe særlig opp av den grunn. Kanskje 4 cm eller noe sånt, men da sikrer du optimal opplagring av høyttaleren. Om du skal heve dem 20 cm, hvorfor ikke kjøpe monitorhøyttalere og sette dem på høyttalerstativ og supplere med en sub ved siden av i stedet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •