Pioneer VSX921 - 2990 kr i dag hos elkjøp - Godt kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX921 - 2990 kr i dag hos elkjøp - Godt kjøp?

Gamle onkyoen min gikk for noen dager siden, så trenger å oppgradere uansett

Største forskjellen mellom 921 og 1021

Husker aldri om 921 støtter airplay etc etc

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vsx 921 vant jo testen av budsjett recivere i siste utgave av hjemmekino.
    det må vell bety noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Pioneer VSX-921 test

Hei,

Fikk min Pioneer VSX-921 forledendag, og er imponert over hva en har klart å putte inn i en receiver til en så lav pris. Jeg fikk den på elkjøp.no til kr 2990,- på søndagstilbud. Den tar inn min NAS hdd. Kommuniserer uten problem med min Sony tv og leverer klar og fin lyd, og godt trykk hvis en bare finner ut hvilken lydmodus som passer best til hvilken lydkilde en kobler til. Receiveren var også overraskende enkel å forstå seg på. Oppsett av høyttalere med MCACC var kjempeenkelt. Bildeoppgraderingen fungerer greitt, men kunne sikkert vært litt bedre, her er kanskje onkyo sin billedbrikke litt bedre uten at jeg vet helt sikkert da jeg ikke har prøvd det. Men den kommer jo best ut i test så det er kanskje ikke så stor forskjell mellom onkyo 609. Det jeg er mest imponert over er hvor bra receiveren gjengir mp3, cd lyd og filmlyd med et veldig sammenhengende lydbilde og detaljert lyd. Og om en skrur opp lyden så bare kjører forsterkeren på fullt. Jeg har koblet til Proson HFC366 på 250W(6ohm) 6,5" som jeg var litt bekymret for om den skulle kunne levere nok guffe men det er ikke noe problem. Hvis en har behov for nettmulighetene og apple funksjonene så er den et must!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser jeg denne receiveren på Lefdal til 2990 kr igjen, men det er en ting som får meg til å tvile. Kan man spille AirPlay på sone 2 og f.eks TV-lyd på sone 1?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •