Reparasjon på soundgarden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 39
    Newcomer STREETSHOT15 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reparasjon på soundgarden

Jeg tviler på at det finnes en fasit på spørsmålet mitt, men jeg er ute etter andres erfaring. Det jeg lurer på hvor lang tid soundgarden bruker på en reparasjon, jeg over belastet harman kardon forsterkeren min, så tenker jeg siden det er ferie tid så kommer det til og ta lang tid. Noen som har noen formening om hvor lang tid det kommer til og ta ?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av STREETSHOT15
    Jeg tviler på at det finnes en fasit på spørsmålet mitt, men jeg er ute etter andres erfaring. Det jeg lurer på hvor lang tid soundgarden bruker på en reparasjon, jeg over belastet harman kardon forsterkeren min, så tenker jeg siden det er ferie tid så kommer det til og ta lang tid. Noen som har noen formening om hvor lang tid det kommer til og ta ?
    dette er bare synsing fra min side, men jeg tipper 1mnd minimum, kanskje 2max

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    dette er bare synsing fra min side, men jeg tipper 1mnd minimum, kanskje 2max
    okay hvordan er det de gjør det, fixer de det selv eller blir forsterkeren sendt til harman kardon?

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Mener de bruker Dalens elektronikk sørvice rett ved lillestrøm, som forøvrig er meget flinke. Tiden er nok opp til hvor mange DE har ute i ferie..
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare lufte min erfaring fra audioroyal hvor det har tatt dem flere måneder for reparasjon!:cry:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar det mer enn en uke har du rett på å låne tilsvarende produkt til ditt er reparert. Mao har du rett på en forsterker du kan bruke mens din er til rep. Vel og merke hvis det er et produkt du reklamerer på. Skal ikke forsterkere ha overbelastningsvern 8)

Lovdata: " Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. "
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dalens er normalt ganske kjappe, par-tre uker, men som det sies kan det jo hende at det tar lenger tid i disse ferietider.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Tar det mer enn en uke har du rett på å låne tilsvarende produkt til ditt er reparert. Mao har du rett på en forsterker du kan bruke mens din er til rep. Vel og merke hvis det er et produkt du reklamerer på. Skal ikke forsterkere ha overbelastningsvern 8)

Lovdata: " Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. "
    det er 2uker siden jeg leverte den nå, hva mener du med Skal ikke forsterkere ha overbelastningsvern ? :P mener du at den kansje jeg kan få det på reklamasjonen ?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er 2uker siden jeg leverte den nå, hva mener du med Skal ikke forsterkere ha overbelastningsvern ? :P mener du at den kansje jeg kan få det på reklamasjonen ?
    Ja, med mindre du kortslutter utgangen, burde det være en sikring som går før utangstrinnet brenner ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ja, med mindre du kortslutter utgangen, burde det være en sikring som går før utangstrinnet brenner ?

hmm, er egentlig ikke helt sikker på hva som skjedde med den, satt og spillte ganske høyt, så plutselig slo den seg av og så sto det protection mode :P

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du fikk opplyst om at det kunne ta litt lengre tid i disse feriedager. Regner også med du synes dette var greit?
    Soundgarden bruker Dalens til reparasjoner an Harman sine produkter.
    Jeg anbefaler deg å enten ringe, eller sende en mail til der du leverte forsterkeren din. Så kanskje de kan hjelpe deg med å svare på det du lurer på...

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Regner med du fikk opplyst om at det kunne ta litt lengre tid i disse feriedager. Regner også med du synes dette var greit?
    Soundgarden bruker Dalens til reparasjoner an Harman sine produkter.
    Jeg anbefaler deg å enten ringe, eller sende en mail til der du leverte forsterkeren din. Så kanskje de kan hjelpe deg med å svare på det du lurer på...

det var min mor som leverte forsterkern for meg da jeg bor ett stykke unna tr.heim, tror de sa det var ferie tid så det kommer til og ta lengre tid, men begynner og ha lyst til og spille musikk

Newcomer Infocus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte min forsterker til rep den 08.07. og fikk melding i dag 19.07 att den kunne hentes i butikken. Har hatt den inne før og har gått 2-3 uker.

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var min mor som leverte forsterkern for meg da jeg bor ett stykke unna tr.heim, tror de sa det var ferie tid så det kommer til og ta lengre tid, men begynner og ha lyst til og spille musikk
    Ring å etterlys den.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infocus
    Sendte min forsterker til rep den 08.07. og fikk melding i dag 19.07 att den kunne hentes i butikken. Har hatt den inne før og har gått 2-3 uker.

var det en harman kardon? hvis det har noen og si ang deler osv?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var det en harman kardon? hvis det har noen og si ang deler osv?
    Det var Harmankardon ja Avr745 med diverse problemer som att den skrur seg av rett etter att skrudd den på. Har ikke vert skriftet de store tingene da. vet ikke hva som må gjøres /ordnes ved overbelasting :/

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infocus
    Det var Harmankardon ja Avr745 med diverse problemer som att den skrur seg av rett etter att skrudd den på. Har ikke vert skriftet de store tingene da. vet ikke hva som må gjøres /ordnes ved overbelasting :/

okay, er en hk 3490 jeg har, samme problemet til meg og, slå den på så blinker det protectmode så slår den seg av....
    ble det mye for reparasjonen ? hvis du har fått et pris overslag?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay, er en hk 3490 jeg har, samme problemet til meg og, slå den på så blinker det protectmode så slår den seg av....
    Høres da ut som en produktsvakhet / produksjonsfeil som burde dekkes av 5 års reklamasjon. Husk at det er de som må bevise at den er "misbrukt" hvis reklamasjon kan avvises. De er veldig raske til å la deg betale hvis du ikke du bringer reklamasjon opp. Som regel babler de om garanti på 1 år og slikt.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki har hatt den inne 2-3 ganger før , men desverre har det ikke vert samme feilene som har gått igjen. dvs. den har drevet og skrudd seg av. Har ikke betalt noe for det den har vert inne for til nå, har ikke hentet den enda så vet ikke.

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis den har vært på rep. for samme feil to ganger og feilen oppstår igjen har du krav på å heve kjøpet.

Kjøp fra butikk (forbrukerkjøpsloven) - Forbrukerportalen

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •