Hvor kan jeg kjøpe AKG K702 hodetelefoner? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 82
    Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Mannen sa at det hadde bare gått 2 dager
    Du har vel optimistiske tanker om posten....

Sender jeg en pakke fra Kristiansand til Oslo tar det fort 4-5 dager.

Firmaet virker forsåvidt seriøst:

Dolphin Music - Wikipedia, the free encyclopedia

Ikke helt 100% på kundeservice

http://www.trustpilot.co.uk/review/w...hinmusic.co.uk

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morten, du er alt for kjip på portoen. Express over natten

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4-5 dager Kristiansand - Oslo, da er du uheldig for å si det mildt.

Sist jeg handler fra Tea & Coffe Shop i Kristiansand, tok det to dager Kristiansand - Oslo - Drammen - Tranby. Multicom, som ligger i dalføret innafor, tar som regel 3 dager. Bestiller jeg fra databedriftene ved Sandefjord, får jeg det som regel dagen etter. Alt med normal post, så posten er ikke så gal....

Følg med på sporing så sparer du en dag som regel, da pakken ankommer dagen før du får hentelapp i postkassa. Ingen problem å få ut pakken uten hentelapp bare du har sporing.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da... Nå er det mandag og fortsatt INGEN hodetelefoner. Ringte de for 3. gang i dag.

AKG K702 par NUMMER 2 har blitt sendt tilbake til D.M. av DPD. I følge Jeremy så er det p.g.a. papirarbeidet... DM har hatt problemer med Norge i det siste (bombe) og DPD har skapt flere problemer for de.

Jeremy har ringt de tidligere i dag men pr nå skulle han ringe de opp og få så mye informasjon han kan og eventuelt sende et nytt par.

Dette er HELT håpløst... 15 dager og ingen hodetelefoner...

klokka er 16:43, ringte han for en halv time siden... vi får bare vente.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men, har du ikke fått noe sporingsnummer av noe slag?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tlf fra de litt senere...

Jaja, de måtte visst ha fødsels nummer og det. Han skulle ringe senere denne kvelden men klokka er jo 21:44, tviler på at gjør det.

Eksamen i engelsk i morgen (lett 6'er 8) ) håper ikke han ringer da... ^^

Står ingen ny order på siden dems heller... Uff.. Mye går galt.

Bør nesten for lange mer rabbatt..

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Men, har du ikke fått noe sporingsnummer av noe slag?
    Så klart har jeg det... :P

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tlf fra de litt senere...

Jaja, de måtte visst ha fødsels nummer og det. Han skulle ringe senere denne kvelden men klokka er jo 21:44, tviler på at gjør det.

Eksamen i engelsk i morgen (lett 6'er 8) ) håper ikke han ringer da... ^^

Står ingen ny order på siden dems heller... Uff.. Mye går galt.

Bør nesten for lange mer rabbatt..
    ...vil det si at de ikke har sendt den enda ? Du sier at du har fått sporing - da vet du vel hvor pakken er. Hvis de ikke har sendt den ville jeg ringt å kanselert hele ordren og heller kjøpt en k701 i Norge - slikt rot er ikke akseptablet.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DÅRLIG OG GODE NYHETER SAMTIDIG.

Dårlig::
    Ingen hodetelefoner. Etter 18 dager eller hvor lenge det har vært (mistet tellinga ser du...)
    Enda verre er et jeg sjekket i dag og de hadde ikke blitt sendt eller satt opp for open order en gang. Uff, måtte ringe en gang til.

Ringte, snakka med Stuart igjen, fortalte og ramset opp hva som har skjedd siden jeg sist pratet med han; at Jeremy glemte å sende osv... var vist noe annet problem, de skulle fikse det (mye av problemene er PGA Norge ikke er EU land... De har sagt fra begynelsen at Norge skaper veldig mye problemer for de i det siste.)

Han skulle snakke med Jeremy osv.. Ringe tilbake. Da var klokken 16:30 alt og de stengte om bare 30 min. klokka 16:55 ringte jeg fortvilet og la igjen en melding om de kunne ringe snarest mulig. Utrolig skuffet....

GODE NYHETER:

18:30 eller noe får jeg tlf fra Jeremy. bla bla bla de beklager at den ikke har kommet, problem her, problem der osv osv. DPD dagen er over så de må vente til i morgen for å sende AKG K702'ene mine. Hva er gode nyhetene spurte dere?

Jo - Som beklagelse og erstattning sier Jeremy at siden jeg aldri har fått gratis frakt/tollavgift på €60 (Pris minking fra 265 euro til 205 ).........................................

SÅ FÅR JEG "Staff discount on all future purchases at Dolphin Music"

!

Jajaj, sparte 60 euro på hodetelefoner som allerede var kriminelt billige, så får jeg rabbatt på nye ting jeg kjøper der fra.

Herlig :twisted:

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..........hvis de noensinne dukker opp........

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    ..........hvis de noensinne dukker opp........
    Ja, hadde i alle fall kansellert hele greia. Problem med Norge og EU - bullshit - Har handla en masse på Ebay - aldri problemer.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ja, hadde i alle fall kansellert hele greia. Problem med Norge og EU - bullshit - Har handla en masse på Ebay - aldri problemer.
    Lol. DE altså DOLPHIN MUSIC har problemer med Norge FORDI det ikke er EU land. Og akkurat der kan jeg være enig, har ALLTID vært pissed at Norge ikke ble med i EU.

Har 2 kompisser av meg som rådet meg denne siden, ikke det de var grunnen til at jeg kjøpte hodetelefonene... grunnen var at de var EKSREMT GRISEBILLIG til inni gran skaugen...

Men han ene er italiener og andre engelsk, han engelske er dj fan så han er bestilt MASSE fra de uten noe som helst problem. De sa det første gangen, jeg ringt (CIRKA 2 UKER SIDEN) At Norge var et stort problem.

Forsvarer jeg de? absolutt ikke, servicen for min del har vært ræva.
    Jeg forventa at jeg skulle eie disse hodetelefonene sånn 18 dager siden. Påskeferie neste uke, JEG VIL HA DE I HÅNDA OM IKKE DE MÅ FLY OVER PERSONLIG FOR Å LEVERE!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste spådom fra John er at de lander i Norge i hvert fall på lørdag eventuelt senest mandag. Etter en eller annen grunn får jeg ikke sett ordret mitt på DPD.
    Men John har ringt og sagt at han skulle oppdatere meg frekvent.

Håper at den faktisk dukker opp denne gangen. De er like dritt lei som jeg er.

Bestilte AKG K702 -- tar 3 uker for å komme. ( :neutral:

Kan vel trøste med at jeg kjøper B&W fra hi-fi klubben snart :-D

Nesten litt skumelt at jeg kan et 12 siffret telefon nummer utenatt, og at jeg har snakket 6 forskjellige folk minst 2 ganger hver. Kan navnet på alle se : /

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsatt ingen hodetelefoner i hus. De ankom i Danmark 6:14 i dag tidlig, i Flensburg.

Det kan umuligvis ikke ta lenger en et døgn eller to fra nå ... ? :shock:

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsatt ingen hodetelefoner i hus. De ankom i Danmark 6:14 i dag tidlig, i Flensburg.

Er det noen kvinnelige postombærere som knuger disse klokkene til sitt bryst, siden det tar så lang tid?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Er det noen kvinnelige postombærere som knuger disse klokkene til sitt bryst, siden det tar så lang tid?

Gud vet... Helt ræva service fra de folka her.

Heldigvis får jeg 25% avslag + gratis frakt + rabbatt på alle nye kjøp derfra :twisted:

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud vet... Helt ræva service fra de folka her.

Heldigvis får jeg 25% avslag + gratis frakt + rabbatt på alle nye kjøp derfra :twisted:
    Det er ikke de telefonene i alle fall - annet merket 8) .

Men hva skal de i Danmark hvis de kommer fra England ? Og hvis de har problemer med at Norge ikke er i EU - har de klart å trekke fra egen moms ? De aner neppe at moms må du betale i Norge om de har klart å trekke dette fra eller ikke, så sjekk dette før du setter en strek under regnstykket.

Redd du ikke ser de før etter påske - påske veit du og da går ting litt treeegere.

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1-2 døgn fra danmark? Dei skal innom tollvesenet må du huske på. og der kan ting ta tid, spesielt rundt ferie/helligdager.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok mindre enn to døgn å sende min nye DAC og hodetelefonforsterker fra Hong Kong til Stavanger levert på døren...inkludert tur innom fortolling.

Noen klarer å rote frakt til så inni hampen, tydeligvis.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket statusen i dag.

De går som følger:

19 Apr 2011 12:14 Oslo We were unable to deliver your parcel as there was no one present to sign for the delivery or the premises were closed. The latest status of your parcel will be shown here.

19 Apr 2011 12:14 Oslo Unable to Deliver
    19 Apr 2011 07:38 Oslo Your parcel is on the vehicle for delivery
    19 Apr 2011 05:32 Oslo Your parcel has arrived at the local delivery depot
    19 Apr 2011 05:24 Oslo The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.

Jeg lurte på hva som skjedde, ringte de igjen (litt sinna mor som betaler telefon regningene.. hehe... )
    I følge John så bekrefter GPS'en at de hadde en varebil i hagen min klokken kvart over tolv... Mens jeg sov siden det er påske, så klart!
    Oi... Helt typisk. Han ringte DPD for meg og 'bestilte' en ny avtale, sammetid neste dag men gav de telefon nummeret mitt.

Skal ha telefon ved natt bordet, skrive lapp på døra osv... Men skal ha alarm på klokka 11:30, sitte utenfor og vente til 13:00 ! 8)
    Om den ikke dukker opp skulle jeg ringe John igjen... Har aldri hørt den før ... 8)

Skal sørge for at DPD-møkket ikke har noen flere unnskyldninger. For et forferdlig service de har...

Forresten! Katten til moren min vekker meg nesten hver morgen. Jeg våkner alltid av kattens mjauinger, osv... Med andre ord... JEG VET, OG DET ER FAKTUM, at de har ALDRI ringt på døra...

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •