Hvor kan jeg kjøpe AKG K702 hodetelefoner? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 82
    Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    ..., føler meg utålmodig, men det virker som at jeg ikker kommer til å få disse til fredagen, da må jeg jo vente til neste mandag eller tirsdag!
    Snakker du om fredag denne uken? Du bør nok forvente noen ukers leveringstid da pakken også skal via tollvesenet og norsk postvesen.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Snakker du om fredag denne uken? Du bør nok forvente noen ukers leveringstid da pakken også skal via tollvesenet og norsk postvesen.
    Noen uker fra England til Norge? Ufff... De sa cirka ~ 3 dager til Norge!

Jeg vurderer nesten å avlyse K702 fra England til €264 og kjøpe K701 fra Norge til 1911 kroner...

Jeg kjenner ikke til forskjellen mellom disse to godt nok.

Om dere hadde vært i min posisjon, ville dere

A) Vente på AKG K702 som kommer for €264 fra England (Muligens betale enda mer pga skatt/avgift?)
    B) Avlyse bestillingen på K702 og heller kjøpe AKG K701 til 1911 kroner fra Norge og få det relativt kjapt?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke til forskjellen mellom disse to godt nok.
    Lyden er den samme, så det er fargen og mulighet for å bytte kabel du betaler ekstra for med 702.

Det tar kanskje ikke uker fra england, men det skal via tollen og dette kan ta tid. Du har uansett ikke klokkene i hus til fredag

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden er den samme, så det er fargen og mulighet for å bytte kabel du betaler ekstra for med 702.

Det tar kanskje ikke uker fra england, men det skal via tollen og dette kan ta tid. Du har uansett ikke klokkene i hus til fredag
    Jeg kan kjøpe AKG K701 til samme pris om jeg velger "Posten express".

Så... Ville du ha gjort dette? Lyden er 100% lik det sier alle kilder jeg har lest.

jeg syns hodetelefonene ser kule ut i både hvit og sort.

Jeg vet jeg kan virke litt massete nå men... Er stort valg! Hvor viktig er det å kunne bytte kabler?

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A) Vente på AKG K702 som kommer for €264 fra England (Muligens betale enda mer pga skatt/avgift?)
    Du betaler ikkje "muligens" meir. Tollvesenet legger på 25% moms på alle varer med verdi over 200kr.
    Her må du passe på at du ikkje ender opp med å betale moms i både england og norge. momsprosenten er vell 17,5% i england. dette skal du egentlig få refundert når varen eksporteres fra england, eller overføres som betaling av moms, og dermed må du betale mellomlegget på 17,5-25%.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor viktig er det å kunne bytte kabler?
    De som følger med fungerer veldig greit, men det kunne vært gøy å prøve seg på noe DIY etterhvert med feks Cardas

http://www.partsconnexion.com/product1010.html

Da er det greit med kabel som enkelt kan bytte.

Men, jeg kjøpte mine kun fordi jeg synes de ser bedre ut i sort.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OPPDATERING:

Endelig står bestillingen min tilbake under 'Open orders'.

Nå står det 'Order confirmed'.

Men den må vel først gjennom 'Orders being processed' før den blir sendt til Norge?

Ugh... Dette gjør valget enda vanskeligere!!!

Husk, jeg har ventet på gode hodetelefoner i 2 måneder nå... (Teknisk sett 17 år men jeg ble ikke interest i mitt eget hi-fi kino før jeg opplevde en kino av toppkvalitet i en AV butikk i Dubai!)

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OPPDATERING:

Endelig står bestillingen min tilbake under 'Open orders'.

Nå står det 'Order confirmed'.

Men den må vel først gjennom 'Orders being processed' før den blir sendt til Norge?

Ugh... Dette gjør valget enda vanskeligere!!!

Husk, jeg har ventet på gode hodetelefoner i 2 måneder nå... (Teknisk sett 17 år men jeg ble ikke interest i mitt eget hi-fi kino før jeg opplevde en kino av toppkvalitet i en AV butikk i Dubai!)
    Husk at du ikke nødvendigvis bare kan løpe fra en slik ordre i utlandet. Ikke sikkert du har samme angrerett som her i landet. Prøv å ta kontakt per telefon hvis du ønsker å kansellerer.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NY OPPDATERING

AKG K702 endelig sendt! Ligger nå under 'shipped orders'.

Virker som de leverer på døren ettersom jeg fikk en mail av de om info anngående statusen. De leverer fra kl 07:00-19:00.

Får håpe at de ikke kommer før 17:00! Er jo hjemme sent som trener hver dag etter skolen :-) 8-)

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NY OPPDATERING

AKG K702 endelig sendt! Ligger nå under 'shipped orders'.

Virker som de leverer på døren ettersom jeg fikk en mail av de om info anngående statusen. De leverer fra kl 07:00-19:00.

Får håpe at de ikke kommer før 17:00! Er jo hjemme sent som trener hver dag etter skolen :-) 8-)
    Håper du blir fornøyd med k702! Du får nok ein hentelapp i postkassen din. Esken til k701 er vertfall litt stor, så om du får litt post i tillegg så er den nok litt for stor til kassa. isåfall har du 14 dager på å hente på postkontoret, og du betaler evt utestående moms der. Lykke til!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Håper du blir fornøyd med k702! Du får nok ein hentelapp i postkassen din. Esken til k701 er vertfall litt stor, så om du får litt post i tillegg så er den nok litt for stor til kassa. isåfall har du 14 dager på å hente på postkontoret, og du betaler evt utestående moms der. Lykke til!
    Takk så meget

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff! kjipt at de forsatt ikke har kommet... :cry: Står fortsatt status pending :roll:

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff! kjipt at de forsatt ikke har kommet... :cry: Står fortsatt status pending :roll:
    Hm, synes du skrev at de hadde status shipped, og så har de ikke gått enda ? Hva er dette for noen humlepunger - dårlig greier når man går å venter....

Ville tatt kontakt og sjekket status.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DÅRLIG NYHETER DERE:

Er rett og slett Dr*tt lei (banning lov her? ) ventinga så jeg bestemte for å ringe i dag. Snakket med en meget hyggelig engelskmann som het John. Jeg fortalte han at jeg har venta 10 døgn osv... Han sa hva han het og lovte å ringe tilbake innen en halv time for å finne ut hva som var galt.

Fem minutter senere ringte han og sa at hodetelefonene ble ødelagt under frakten og ble send på tilbake til UK. :cry:

John lovte at han skulle sørge for at de ble sendt i dag og at han skulle sende via "priority service" uten noen ekstra kostnader. Om hodetelefonene ikke dukker opp innen Fredag denne uken her skulle ringe de opp og spør etter John ) så skulle han ordne noe for meg (: 8)

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes rart ut. Hvilket selskap kjøpte du disse fra?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hm, synes du skrev at de hadde status shipped, og så har de ikke gått enda ? Hva er dette for noen humlepunger - dårlig greier når man går å venter....

Ville tatt kontakt og sjekket status.
    De lå under "Shipped Orders" men står "status: shipped .... click to view order" og der står det subtotal €204/ shipping €60 / total price €264 også "Status: Pending"

Men nå kl 15:01 Onsdag etter middag, fem timer etter jeg ringte dolphinmusic står det

"Status: In shipping cage... click to view order" or deretter:
    "Subtotal: €204 / shipping €0.00 / total price €204!!!!!!!!!! og status pending"

Håper ikke dette er en tast feil... når jeg trykker på linken dems står det at det er en replacement order John sa at han skulle sende via ekspress uten 'ekstra' kostnader... Men om de tar bort €60 prisen på frakten so tror jeg kommer til å ringe og takke

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes rart ut. Hvilket selskap kjøpte du disse fra?
    Dolphin Music

Link: Dolphin Music - Search Results for AKG K702

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De lå under "Shipped Orders" men står "status: shipped .... click to view order" og der står det subtotal €204/ shipping €60 / total price €264 også "Status: Pending"

Men nå kl 15:01 Onsdag etter middag, fem timer etter jeg ringte dolphinmusic står det

"Status: In shipping cage... click to view order" or deretter:
    "Subtotal: €204 / shipping €0.00 / total price €204!!!!!!!!!! og status pending"

Håper ikke dette er en tast feil... når jeg trykker på linken dems står det at det er en replacement order John sa at han skulle sende via ekspress uten 'ekstra' kostnader... Men om de tar bort €60 prisen på frakten so tror jeg kommer til å ringe og takke
    Der ser du, det kan ordne seg med personlig kontakt. Prioritert gratis transport høres ut som en grei kompensasjon for litt ventig 8)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Der ser du, det kan ordne seg med personlig kontakt. Prioritert gratis transport høres ut som en grei kompensasjon for litt ventig 8)
    Yep! Føler meg litt som faren min som klager på alt helt til han får en spesiel deal / rabatt 8) (Jeg snakker om en person som ikke kjøper en cola fra rema uten å prute ned noen kroner)

Vil altså si at hodetelefonene ble sendt/shipped i formiddag... Får håpe de kommer i morgen som lovet, ellers blir det telefon prat igjen ;P

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ugh.. Skuffelser nok engang... De kom ikke dag og klokken er 19:10 ...

Ringte dolphinmusic for noen timer siden, fikk ikke snakket med John, men heller en langt mindre nyttig person...

D.M. har ingen annelse hvor hodetelefonene mine er, det vet bare at de ble sendt fra Liverpool onsdag... Mannen sa at det hadde bare gått 2 dager (dette er jo 3. dagen da... -_-) Og at jeg ikke kunne forvente de i dag...

Yes... Bare å vente til mandag det!!! Yippee. Jeg hadde ikke lyst på å få disse hodetelefonene mens jeg har lang fri (4 dagers fri) uansett ... :roll: :roll: :sad: :cry: :cry:

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •