Trenger hjelp til Hoyttalerkjop via HIFIsentralen.no - Faar ikke registrert meg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til Hoyttalerkjop via HIFIsentralen.no - Faar ikke registrert meg.

23.09.2011 - Se nederste innlegg av meg for oppdatering.

Hei,

Har gått til innkjøp av hjemmekino (se signatur), og trenger hjelp til valg av bakhøyttalere i oppsettet.

Alternativet pr nå er B&W xt2 pga lydmatch med cm serien min (egen antakelse basert på opplevelse av modern's Xt8 ), design og at den er mer plasseringsvennlig enn feks B&W cm1/5.

Usikker på om de skal henges opp eller settes på stativ, da sofaen står helt inntill bakveggen, men fruen ser helst at de blir litt gjemt bort da det er drøyt nok med cm oppsettet i front. Stuen min er ca 25-30 m2.
    Tips mottaes med åpne armer.

23.09.2011 - Tittel oppdatert!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen meninger og/eller erfaringer?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært en tur på HiFi Klubben og fått hørt på B&W XT2.

Sammenlignet disse frem og tilbake med DM og CM serien, og overraskende nok er det faktisk stor forskjell på DM686 og XT2 i diskant / mellomtone området. Skille fra CM1 til XT2 var ytterst lite, men noe merkbart i XT2 sin favør. Klangen var desidert best og oppløst i forhold til mitt øre på XT2 kontra de andre, så da er valget tatt.

Designmessig ingenting å sette fingeren på, i tillegg til at det følger med veggfester som matcher det helhetlige designet bra.
    Jeg må si jeg gleder meg til å få disse oppkoblet i resten av stuekinoen og teste med 'Master and Commander' som har et fantastisk lydspor!

Da gjenstår bare nøyaktig plassering og hvilke kabler man skal velge til disse.

Om det er andre med erfaringer ang XT2 så yttre gjerne deres erfaringer her.

mvh,

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kommet over B&W XT 2 til salgs paa HIFIsentralen.no, men jeg faar ikke registrert meg slik at jeg faar tatt kontakt med selger der.

Er det noen her som er medlemm paa HIFIsentralen.no som kunne videresendt meg e-mail addressen til selgeren "olato"?

Link til annonsen der er: B&W XT2 (Nye)

Hadde satt stor pris paa om noen kunne hjulpet da de ikke er aa faa tak i butikk lengre og sjelden til salgs brukt.

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Skal sette deg i kontakt jeg. Send meg eport adr din på pm til meg, så skal jeg sende han en pm... Mvh Peter
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Send meg epost adr din, så skal jeg sende han en pm når jeg kommer hjem.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0