Hmm HFk vs. Surround.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hmm HFk vs. Surround.no

Var en tur innom HFK og fikk høre att de kjenner gutta på surround.no og de syns de selger dritt og er missunlige på HFK....

Hmm... begge sjappene har bra og mindre bra greier å tilby. Syns det var en litt overlegen holdning, og en rimelig teit ting å si, uansett om det var sant.

Føler HFK seg truet av surround.no/fyndbørsen.se, høres slik ut.

Selv syns jeg begge sjappene har noe bra, og mye mindre bra å tilby. Største forskjellen er vel at surround.no priser seg så aggresivt at HFK mister kunder.

Det beste var vel at når jeg sa at jeg kjører XTZ 99.26 på Densen med 2x400w så rynka han på nesen og mente at da fikk jeg i hvertfall det meste ut av en dårlig høytaler...

Jadda, kansje de skal se på holdningene ut mot kunder i neste strategimøte, rakk aldrig ned på andres produkt, snakk heller pent om det du selv har å by på - selg de bærene du har!

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du er ikke sikker på at du tar ting ut av kontekst og du forsvarer selvsagt dine egne kjøp? Nok en typisk slik slenge dritt tråd på avforum..
    XTZ har mange dårlige og bra produkter som med veldig mange andre produsenter..og slik er det.

400X2 Densen på en budsjett stativhøyttaler fra XTZ? Ja det kaller jeg overkill..

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen fra Hi-Fi Klubben faktisk sa akkurat det der, kan du være rimelig sikker på at det neppe er noe Hi-Fi Klubben står inne for, men heller meningene til en tåpelig selger.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste jeg har snakket med på hfk i bergen er ganske nøytral mot andre. Har du denne påstanden fra 200 hfk selgere eller bare 1?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler sterkt på at HFK føler seg truet av en netbutikk som selger enkelte merker som alle andre selger, (ref yamaha, kef, onkyo) + et kinesisk merke!

Ellers så støtter jeg det med at densen på XTZ blir litt overkill.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig føler HFK seg litt "truet" av surround.no. De har jo et ekstremt konsept mot budsjettgruppen. Når det er sagt så tror jeg den nedlatende holdningen er noe vedkommende selger selv må stå inne for.

Jeg har selv hørt selgere i HFK snakke fint om konkurrenter og ja også surround.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Selvfølgelig føler HFK seg litt "truet" av surround.no. De har jo et ekstremt konsept mot budsjettgruppen. Når det er sagt så tror jeg den nedlatende holdningen er noe vedkommende selger selv må stå inne for.

Jeg har selv hørt selgere i HFK snakke fint om konkurrenter og ja også surround.
    Jasså, jeg tviler sterkt på denne påstanden.

Surround.no er en liten møkka bedrift i forhold til HFK, og da tenker jeg på resurser, og nettverk. Surround har XTZ, men i forhold til B&W og de andre verdenskjente merkene er ikke dette spesielt mye. Surround.no omsatte for 15 mill i fjor.. Ja, det er like mye som den minste butikken i norge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •