hva gjør dere ved salg av hifi utstyr? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Noen sier ting som 99% strøken, om ting som er helt herpet.
    Godt poeng. 1% er dessuten ofte nok til at en gjenstand er helt defekt.

Enkelte mennesker er satt sammen slik at de ikke eier empati og har ingen medfølelser for ande mennesker i det hele tatt. Da får de ingen emosjonelle konsekvenser av å lyve, svindle og bedra fra sola går opp til den går ned igjen. Rettsystemet er som regel for tregt og for snilt eller helt fraværende, og da får de holde på. Noen uker med pallespikring helbreder ikke psykopater.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    salget mitt gikk jo greit, men det annlegget jeg skulle kjøpe er nokk gått til h..... men sikkert like greit, avstanden var 35 mil fra trondheim, men på møre 2-3 ferger osv, samt dårlig vei, tar ca 7 timer en vei, annlegget var cw 1515 med nad 218 og div forsterkere, så etter at di ikke svarer på mail eller tlf , så har jeg kjøpt noe annet, takker for svar fra av folket

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johno
    salget mitt gikk jo greit, men det annlegget jeg skulle kjøpe er nokk gått til h..... men sikkert like greit, avstanden var 35 mil fra trondheim, men på møre 2-3 ferger osv, samt dårlig vei, tar ca 7 timer en vei, annlegget var cw 1515 med nad 218 og div forsterkere, så etter at di ikke svarer på mail eller tlf , så har jeg kjøpt noe annet, takker for svar fra av folket
    Får jeg spørre hva du kjøpte istedenfor?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei ja . Det ble cw1515 så kjøpte jeg 2 stk denon Poa 6600a og Pra 1500. Selger muligens Pra 1500 har en Denon pma 1560 også. Får se skal muligens ha kappa 8.2 med tiden også

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johno
    Hei ja . Det ble cw1515 så kjøpte jeg 2 stk denon Poa 6600a og Pra 1500. Selger muligens Pra 1500 har en Denon pma 1560 også. Får se skal muligens ha kappa 8.2 med tiden også
    DC1515? di spiller utrolig bra. 2stk Emotiva Xpa-1 hadde gjort seg
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •