Ton art stengt- hvor få service på Klipsch?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Ton art stengt- hvor få service på Klipsch?

    Kjøpte mitt Klipsch surroundsett hor Ton art i Trondheim i fjor høst. I går oppdaget jeg at ene elementet på RC-64 hadde fått en bulk.. Dette skyldes hverken ytre påføring eller at de er spilt for høyt med.. Har lest her på forumet at dette er et fenomen som kan oppstå på noen ht fra Klipsch.. Dette må vel i så måte være en garantisak. MEN når jeg idag skulle oppsøke Ton art for å informere de om problemet, ser jeg at de har stengt..

    Hvor kan jeg da henvende meg for å få ordnet opp ?

  2. #2
    Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ring importøren og spør. Tror det er Audiocompaniet som importerer Klipsch.

  3. #3
    Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da må du prøve å høre med Audiocompaniet som er importør av klipsch.
    De er ikke helt enkel å få tak i så vær forberedt.
    Telefon: 22 11 68 70
    Fax: 22 11 68 71
    Mobil: 90 13 74 72
    E-mail: info@audiocompaniet.no

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker.

    Mener nå å huske at Ton Art skaffet ht gjennom Audiocompaniet ja.. At de kan være vanskelige å få tak i kan jewg skrive under på.. Kjøpte ht i fjor sommer, men fikk de ikke før bortimot 3 mnd senere.. Møtte opp flere ganger på Ton Art og fikk de til å ringe Audiocompaniet for å purre på - uten resultat.. Ikke bra service det..

    Derfor vegrer jeg meg for å eventuelt skulle måtte sende RC-64 nedover til de for service/reperasjon.. Tar vel måneder det også.. Frakt blir nok også dyrt..

    Men får vel prøve å ringe de..

  5. #5
    Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    Da må du prøve å høre med Audiocompaniet som er importør av klipsch.
    De er ikke helt enkel å få tak i så vær forberedt.
    Telefon: 22 11 68 70
    Fax: 22 11 68 71
    Mobil: 90 13 74 72
    E-mail: info@audiocompaniet.no
    Kan du trygt si, jeg har sendt mail og ringt 5 ganger i løpet av to uker uten å få svar på lagerstatus og pris.

  6. #6
    Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mtp. hvor populært Klipsch er her i landet, er det helt utrolig at de har en så tafatt importør. Ser de har endret hjemmesiden sin nå, men sist jeg sjekket (for en måneds tid siden) var det fortsatt RF-35 som var omtalt på hjemmesiden deres under "Klipsch". Det er vel 3-4 år siden RF-35 gikk ut av produksjon... En liten digresjon, men det sier noe om ambisjonsnivået til importøren av en av Norges mest populære høyttalermerker.

  7. #7
    Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og for ti minutter siden fikk jeg faktisk svar på mailen jeg sendte 20/1..

  8. #8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Wink

    Audiocompaniet er lettest å få tak i på telefon mellom 1400 og 1800

    De er ingen IT entusiaster, mere lyd entusiaster

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøvde å ringe Audiocompiniet idag. De to første gangene jeg prøvde å ringe var det noe feil på linja så det ble avbrutt. Men like etter ble jeg ringt opp av dem!! I og med at dette var mitt første forsøk på å snakke med de på telefon, må jeg si meg svært fornøyd. Mindre førnøyd ble jeg ikke etter samtalen heller. Ble møtt av en veldig imøtekommende person og service. Nå har jeg fått svar på hvorfor diverse forsinkelser på varer etc har oppstått. Jeg legger meg flat for alle fordommer. Kan godt være at de kan være vanskelige å få tak i på telefon (noe de også selv innrømmer), men når du først har kommet igjennom blir du møtt med forståelse og respekt. Det er ihvertfall mitt inntrykk etter første telefonsamtale dit.

    Så i forhold til mitt problem med RC-64, ser dette ut til å ordne seg smertefritt Bare synd Ton Art i Trondheim ikke klarte å fortsette driften og man ikke lenger har en lokal forhandler. Håper en ivrig sjel ser sitt snitt til å åpne en ny butkk. Det tror jeg vil bli veldig godt mottatt blandt midt-norske lydentusiaster.

  10. #10
    Newcomer davebowmanlegend sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Og for ti minutter siden fikk jeg faktisk svar på mailen jeg sendte 20/1..
    Ahaa.. Audiokompaniet leser denne tråden! Derfor fikk du svar på den mailen dagen etter at du klaget på det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •