Hifiklubben og Soundgarden, amatørmessig kundeservice? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Nå har jeg vært på både soundgarden og hifiklubben, da jeg er på utkikk etter en dac.

Har aldri hørt en dac i praksis, men jeg ser her at det for mye skryt og har en oppløftende effekt på lyden fra pc.

Hos begge parter får jeg bare høre at det funker og ingen vil gi meg en demo

Er det slik andre føler det opptrer? Andre voksne mennesker der fikk prøve utstyr og selgerne gikk i hælene på de andre, men jeg fikk bare beskjed at det funker. Gjelder hos begge parter, særlig hifiklubben.

Har dac liten funksjon siden jeg bare får beksjed at der er bra, eller siden jeg er 21 år så blir jeg tatt lite seriøst? Har pengene i lomma og er villig til å betale, men har lite lyst.
    Hei!

Hvor bor du?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Mye rart som har skjedd der, kunne sikkert skrevet en hel bok bare om mine egne hårreisende erfaringer med dette delvis mafiastyrte forhandlernettverket, og de historiene jeg har hørt fra andre kunne blitt samlet i noen gode oppfølgere.
    At det har skjedd, og skjer mye rart, JA, men historien du dro på med 17 biler er helt på jordet:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kundeservice hos hifiklubben er det hvertfall ingen ting å si på. noe av det beste jeg har vært borti uansett hva det gjelder.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Mye rart som har skjedd der, kunne sikkert skrevet en hel bok bare om mine egne hårreisende erfaringer med dette delvis mafiastyrte forhandlernettverket, og de historiene jeg har hørt fra andre kunne blitt samlet i noen gode oppfølgere.
    Hvilket forhandlernettverk er det du sikter til ? Ble veldig nyfiken nå.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Hei!

Hvor bor du?
    Trondheim.

Hvordan det?

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Var skikkelig uheldig med turen i Trondheim ja..

Har heldigvis veldig mange flere positive erfaringer fra sjapper rundt om Fikk ødelagt en sub jeg hadde stående engang.. Ved hjelp av en superhjelpsom Trond på Maxwell hifi i Kristiansand hadde veldig kjapt en ny sub i stua. Han skulle tilfeldigvis forbi her jeg bor dagen etter jeg ringte han.. Det endte med at han stakk innom med en sub og krøyp rundt i leiligheten jeg hadde i 2 timer for å stille inn suben... Kjempeservice!!! :-D

Fikk i tillegg suben til en utrolig pris

Ble litt off topic nå...Men...

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Hvilket forhandlernettverk er det du sikter til ? Ble veldig nyfiken nå.
    Bilbransjen i Haugesund.
    En gang jeg skulle prøvekjøre en bil, oppdaget jeg at kolimetertelleren ikke gikk, andre ganger har jeg hatt verkstedbesøk hvor de ikke har klart å skifte olje på riktig måte engang. Et verksted vet jeg at klippet en ledning til ei varsellampe, "problem solved". Flere av forhandlerne i distriktet er eid av en rederfamilie som er i lomma på frimurerkjeltringene i kommunestyret. Pussig at kommunen alltid kjøper fra samme leverandør, så store innkjøp i det offentlige skal vel ha anbudsrunder og slikt. En gang kom jeg i prat med en forfatter, som hadde skrevet ei bok om frimurerlosjen, korrupsjon, og andre "gutteklubber" og lysskye organisasjoner i denne byen. Resultatet var at han måtte bo på hemmelig adresse langt ut i gokk på grunn av drapstrusler. At det er så usannsynlig at noen blir avvist når man ser ut som han ikke eier flisa i veggen, og sier han skal ha 17 slike biler. Ikke en ting med det som er usannsynlig.
    Litt vekk fra tråden, men poenget er at selgere ser an kjøpekraften til kundene. I gamle dager var det like mye entusiaster som selgere som jobbet på Hifiklubben, men tidene har vel forandret seg noe.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •