HFK Sarp vs. Fr.stad

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HFK Sarp vs. Fr.stad

jeg kommer fra Fr.stad og ønsker å handle her. Var innom hfk i fr.stad men ble meget skuffet over sortimentet. Her fantes ikke noe som minnet om highend, nesten heller ingen ting i midfi klassen.
    Drar man derimot 17km nordover til særp finner man samme butikk, men her er utvalget noe helt annet.
    Der finner man B&w 802d\805d Helicon 800\400 Nad m2\m3 Classe mao highend.

Hvorfor er det slik, det er jo samme eiere? burde man ikke dele opp utvalget seg i mellom? Slik at vi fra Fr.stad hadde muligheten til å høre\kjøpe highend også her..

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De flytta i desember, så tar vel litt tid før alt kommer på plass.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det rett ut uten å verken pynte på ting eller gå rundt den berømte grøten så er forskjellen på de to butikkene rett og slett at de som jobber i Sarpsborg er ekte hifientusiaster og har peiling på det de driver med,mens de i Fredrikstad er blottet for kunnskap og engasjement!!
    Fredrikstadavdelingen var mye bedre for bare 1 års tid siden da den gamle butikksjefen fortsatt styrte butikken,men etter at de fikk ny butikksjef har det rett og slett gått den veien høna sparker.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    For å si det rett ut uten å verken pynte på ting eller gå rundt den berømte grøten så er forskjellen på de to butikkene rett og slett at de som jobber i Sarpsborg er ekte hifientusiaster og har peiling på det de driver med,mens de i Fredrikstad er blottet for kunnskap og engasjement!!
    Fredrikstadavdelingen var mye bedre for bare 1 års tid siden da den gamle butikksjefen fortsatt styrte butikken,men etter at de fikk ny butikksjef har det rett og slett gått den veien høna sparker.
    Du er muligens inne på noe her. Han høye fyrn i Særp virker som en meget oppegående kar med kunnskap. Kunnskapsnivået/engasjementet til de i Fr.stad kjenner jeg ikke, da jeg snudde i døra da jeg så utvalget. Minnet litt om lyd-avdlingen i en Elkjøp butikk

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

hehe nå er det ikke mye brukbart of få kjøpt hos hifiklubben da!!!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    hehe nå er det ikke mye brukbart of få kjøpt hos hifiklubben da!!!
    Kan du ikke være så snill å spare oss for det pølsevevet du serverer her Eddie??...På forhånd takk.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grensevoktern
    Du er muligens inne på noe her. Han høye fyrn i Særp virker som en meget oppegående kar med kunnskap. Kunnskapsnivået/engasjementet til de i Fr.stad kjenner jeg ikke, da jeg snudde i døra da jeg så utvalget. Minnet litt om lyd-avdlingen i en Elkjøp butikk
    Det er iallfall mitt inntrykk etter å ha handlet i begge avdelinger i noen år nå.Jeg kunne jo ha brukt litt penere formuleringer da,men pytt pytt

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett utvalg eller mangel på sådan, drives disse sjappene på fransjaisebasis ? I så fall er det vel den stedlige leder som skal til veggs

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Uansett utvalg eller mangel på sådan, drives disse sjappene på fransjaisebasis ? I så fall er det vel den stedlige leder som skal til veggs
    Såvidt jeg vet så er det vel lederen på den enkelte avdeling som bestemmer utvalget i sjappa,og det er nok her vi er ved sakens kjerne når det kommer til nettopp disse to HFK butikkene.
    HFK Sarpsborg drives av en meget oppegående og hifi interessert fyr som prøver å tilfredsstille både de som er over gjennomsnittet lydinteressert og de som handler etter ett noe mer "skal-bare-ha-lyd-i-stua" prinsipp.
    I Fredrikstad derimot så har det gått mer og mer i retning av "elkjøp" utvalg i hyllene etter at den gamle butikksjefen sluttet og de jeg har snakket med der virker rett og slett ikke som engasjerte lydentusiaster.Trist at det skal gå sånn med en butikk som faktisk var bra en gang i tiden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •