Ev. retur av Onkyo 608

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ev. retur av Onkyo 608

Heisann. Jeg har kjøpt en Onkyo 608 på MPX. Det viser seg at jeg må koble ut hele videoprosesseringen for at receiveren ikke skal spise opp deler av bilde. (Ca 0,5 cm i toppen og noen mm på venstre side). I følge Onkyo er ikke dette å regne som en feil. Jaja...

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten, men problemet er at jeg har tatt ut proppene på ht-terminalene for å bruke bananplugger. Er løpet kjørt?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av åsmund_teodor
    Heisann. Jeg har kjøpt en Onkyo 608 på MPX. Det viser seg at jeg må koble ut hele videoprosesseringen for at receiveren ikke skal spise opp deler av bilde. (Ca 0,5 cm i toppen og noen mm på venstre side). I følge Onkyo er ikke dette å regne som en feil. Jaja...

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten, men problemet er at jeg har tatt ut proppene på ht-terminalene for å bruke bananplugger. Er løpet kjørt?

vell, om det ikke kan rettes på så ser iaf jeg det som en feil og da kan du benytte deg av angrefristen på selgers regning. Om du evt bare ville ha byttet den inn pga du ikke var fornøyd så måtte du selv ha kostet frakten tilbake.
    Er det ingen software upgrade muligheter? skader ikke å prøve isåfall :P

Tørr ikke helt å svare deg ang d med HT terminalene, man vet jo aldrig om di kommer til å pirke på det.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker på at det ikke er mulig å oppgradere noe firmware. Den har ikke nettinngang eller usb...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker på at det ikke er mulig å oppgradere noe firmware. Den har ikke nettinngang eller usb...
    Men da skal du bare få sendt den tilbake. Det er jo helt klart en mangel siden noe av bildet mangler. Men for å utelukke problemer, har du prøvd en annen HDMI kabel f.eks?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Men da skal du bare få sendt den tilbake. Det er jo helt klart en mangel siden noe av bildet mangler. Men for å utelukke problemer, har du prøvd en annen HDMI kabel f.eks?

Har ikke prøvd en annen kabel, men jeg ser ikke helt hvordan det kan være problemet siden alt er på stell om jeg kobler ut hele videoprosesseringen.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd en annen kabel, men jeg ser ikke helt hvordan det kan være problemet siden alt er på stell om jeg kobler ut hele videoprosesseringen.
    Ja du har vell kanskje rett der :P

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ALLTID rett

Har sendt returforespørsel nå, så får vi se om jeg får sende varen i retur. Håper det, for nå har jeg koblet fra hele sulamitten og pakket den ned i esken sin.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ALLTID rett

Har sendt returforespørsel nå, så får vi se om jeg får sende varen i retur. Håper det, for nå har jeg koblet fra hele sulamitten og pakket den ned i esken sin.
    Hehe :P

Får håpe det årdner seg.

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •