Hjelp til pris på eldre B&W produkter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til pris på eldre B&W produkter

Hei,

Har en i familien som er opp i åra, skal selge mye av hi-fi utstyret han har men kan ikke særlig om pris på slikt så hvis noen kan guide meg litt hadde det vært fint

Bilder

Uploaded with ImageShack.us

Ikke brukt de siste 10årene og er ellers veldig lite brukt.
    Kjøpt i Norge når de først kom ut så har en god historie, kostet vel en bil på den tiden de kom ut en eier siden de ble kjøpt..Usikker på om det finnes original kvittering men kan høre..

Har ikke modell nr på de under eller særlig detaljer utenom at de er meget pent brukt, er av merke B&W

Hvis noen kan gi en formening om pris man kan ta for de hadde det vært fint..

BullR

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at de øverste er Matrix 802, serie 1 går jeg ut fra siden det ikke står mer spesifisert på dem og det ikke er delt delefilter. De nederste er vel fra B&W sin tidligere matrixperiode vil jeg tro, på -70 tallet en plass.
    Hvis det er en i familien din som eier/eide dem går jeg ut fra at han vet når de er kjøpt, og hva de heter..

Skal du ha forespeilet verdi på dem må du nok ta av dekslene og ta flere bilder, og koble dem til en stereo og kartlegge om de faktisk er i orden.

Når det er sagt så kan jeg være interressert i å kjøpe alle fire, alt etter tilstand osv..

kurt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Skal få tak i mer detaljer.

Vet de funker som de skal, mulig han også har noen forsterkere han kjøpte i samme tidsepoke som ser veldig fine ut..

Kommer tilbake mer flere detaljer.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    802 Series 1 kan du vel kanskje få 5000 for hvis de er i god stand og du finner rett kjøper. Tipper det blir vanskelig å finne noen som i det hele tatt er interessert.

De andre gamle greiene aner jeg ikke.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De andre gamle greiene er faktisk B&W, at de er gamle er greit nok men de som kan litt vet hva de høyttalerne betydde for hi-fi når de kom ut

Skal få hentet de samt testet de hvis noen er int i å kjøpe bare send meg en pm så kommer vi fram til noe..

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De nederste heter vel DM6 mener jeg å huske? Jeg hadde selv et par slike, en gang i fortiden. Husker jeg hadde de på en Sansui forsterker, som jeg har enda. Prøvde å finne kvitteringen, men den er nok kommet vekk.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullR
    De andre gamle greiene er faktisk B&W, at de er gamle er greit nok men de som kan litt vet hva de høyttalerne betydde for hi-fi når de kom ut
    Skjønte at det var B&W og har selv hatt gamle B&W. Men at de var kule på 70-80-tallet betyr ikke at det er stort å få for de i dag, når man kan få bedre høyttalere som er helt nye til en relativt lav pris.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Skjønte at det var B&W og har selv hatt gamle B&W. Men at de var kule på 70-80-tallet betyr ikke at det er stort å få for de i dag, når man kan få bedre høyttalere som er helt nye til en relativt lav pris.
    Helt enig..
    Var ikke engang født på 70tallet.
    Men håpet at noen ville bevare dem og kjøpe dem til en grei pris, tar gjerne imot bud på pm de står i Lier men kan godt levere dem i område rundt eller i Oslo..Evt blir det kastet innen få dager noe som hadde vært synd..

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullR
    Helt enig..
    Var ikke engang født på 70tallet.
    Men håpet at noen ville bevare dem og kjøpe dem til en grei pris, tar gjerne imot bud på pm de står i Lier men kan godt levere dem i område rundt eller i Oslo..Evt blir det kastet innen få dager noe som hadde vært synd..

Ikke kast dem.. Da gir jeg deg heller noen kroner for dem, Men som nevnt er det grenser for hva de er verdt. Har sluttet å bo i Lier så hentet dem får jeg ikke, men gidder du å pakke å sende gir jeg deg en tusing pluss frakt..

PM meg isåfall..

Kurt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •