Lurt på Ebay - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: Lurt på Ebay

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Godt å høre at det ordner seg.

Be allikevel selger om å få sporingsnummer på pakken(e) så er du tryggere + at du kan følge med om pakken(e) blir forsinket e.l. på veien.
    Han skulle sende sporingsnummer såfort de var sendt å tilbydde seg også å forsikre de for meg

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge man klager innen 45 dager så bør ting ordne seg rimelig greit. Jeg forhåndskjøpte noen drakter under VM i sommer som jeg fortsatt ikke har fått, selger nekter å svare meg...så må muligens ta det med VISA nå ettersom fristen har gått ut for ebay og paypal. Noen som har erfaring med dette? Vet det ikke er prisjakt akkurat

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har det ihvertfall som regel at hvis jeg kke har mottat pakken etter 30 dager, uavhengig av om jeg har mottat sporingsnumemr eller ikke, så rapporterer jeg tl paypal.Da er jeg hvertfall sikret å få gjen pengene mine hvis det kke dukker opp noe. Kjøpte noe en gang og etter penger var ove3rført hørte jeg ikke noe mer fra selger og etter 30 dager rapporterte jeg til paypal. Fikk da svar fra selger at han hadde vært på sykehus pga sykdom og han skulle sende sporingsnummer med en gang.Det gikk en uke før jeg fkk sporing og da jeg sporet var den pakken utlevert en eller annen plass i usa så da eskalerte jeg til krav hos paypal og det gkk 3 dager så hadde jeg pengene på konto igjen.

Så det lønner seg ikke å stole blindt på sporinmgsnummer du får heller...
    Handelen er ikke over for min del før jeg sitter med varen i hånda.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    man må ha litt is i magen på produkter fra usa og, det kan ta lang tid, har selv vært ute for å vente opptil 4 uker før tingene har dukket opp, men systemet til ebay er nesten idiotsikkert så det skal de ha ros for

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •