Knalltilbud på Jamo S606 HCS3 (5.0) på Komplett!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 31
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knalltilbud på Jamo S606 HCS3 (5.0) på Komplett!

Komplett selger pakken Jamo S606 HCS3 for 4000kr akkurat nå. Den samme pakken koster 6000 på soundgarden.
    Komplett.no - Jamo S606 HCS3 Surroundpakke

Frakten kommer jo i tillegg, men dette er utrolig mye (kvalitets)lyd for pengene. Pakken ble testet i bladet hjemmekino og fikk terningkast 6. De skriver bl.a:
    "Jamo spiller både musikk og film så vi knapt er i stand til å tro det i denne prisklassen. Vi lar oss imponere av høyt engasjement og høy underholdningsfaktor. Det finnes heller ikke en eneste komplett pakkeløsning i universet som kan matche dette!" - Hjemmekino 04/2010

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme pakken ble solgt for 2995 på Lefdal Lade på lørdag..

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definitivt en av de beste lydpakkene jeg har hørt til den prisen. At denne koster så lite er bare latterlig og gjør det til et kupp! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Lefdal på Sandnes i går kveld og kjøpte ett sett av disse for 2995,-
    Må jo være ett kupp til den prisen?
    De hadde igjen 6 sett i går kveld, så løp og kjøp!
    Halv pris i forhold til Soundgarden lar seg høre

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Jamo spiller både musikk og film så vi knapt er i stand til å tro det i denne prisklassen. Vi lar oss imponere av høyt engasjement og høy underholdningsfaktor. Det finnes heller ikke en eneste komplett pakkeløsning i universet som kan matche dette!" - Hjemmekino 04/2010

Jeg har ikke lest selve testen og heller ikke hørt høyttalerne, men tok en tur til Lefdal på Sandnes i et annet ærend, og måtte titte litt på disse. Et par gulvstående koster 2.995, men du får altså hele pakken til samme pris, og de har fortsatt 6 sett igjen. Jeg kan ikke forstå annet enn at dette må være mye lyd for pengene :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åj, jeg visste ikke at Lefdal solgte Jamo. Det er jo et utrolig bra tilbud!
    Jeg har pakken selv, og den kan aboslutt anbefales. Jeg vil si at det er et godt kjøp for 6000, så da sier det seg selv at det er et røverkjøp til 4000 eller 3000!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob

Jeg har ikke lest selve testen og heller ikke hørt høyttalerne, men tok en tur til Lefdal på Sandnes i et annet ærend, og måtte titte litt på disse. Et par gulvstående koster 2.995, men du får altså hele pakken til samme pris, og de har fortsatt 6 sett igjen. Jeg kan ikke forstå annet enn at dette må være mye lyd for pengene :-)
    Noen som vet om dette tilbudet kun gjelder på Sandnes?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnny Lotion
    Noen som vet om dette tilbudet kun gjelder på Sandnes?
    Gjelder hvertfall i Skien også...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror tilbudet gjelder hele landet. Sjekk kundeavisen på Alltid billig - Alltid fornøyd! - Lefdal.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt denne pakken hjemme etter å ha lest testene, men ble returnert pga skader som posten påførte esker og produkter. Lydmessig ble jeg skuffet for å si det mildt. Hvis dette er høyttalere du liker må du se bort fra alle høyttalertips jeg kan finne på å komme med i fremtiden. Innlukket, resonanser i fleng...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hørtes veldig merkelig ut. Jeg har hatt denne pakken i snart 6 mnd, og det er uten tvil det beste jeg har hørt til under 10.000.
    Hvilken forsterker har du?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WOOT WOOT, nå avlyser jeg min plan om å kjøpe små høyttalere..
    Det blir nok å kjøre opp på lefdal nå.. Håper jeg slipper å betale alt på forskudd, om jeg må vente på produktet..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pro_odeh
    Det hørtes veldig merkelig ut. Jeg har hatt denne pakken i snart 6 mnd, og det er uten tvil det beste jeg har hørt til under 10.000.
    Hvilken forsterker har du?
    Jeg hadde dem på en Onkyo 608. Jeg spilte ikke på nivåer som krevde ekstremt med krefter. Vi har forskjellige ører, men jeg fikk i hus langt mindre høyttalere til ca samme pris som veil på disse her om dagen og de spiller RINGER rundt denne pakken. Men vi har alle vår smak, jeg prioriterer det over 100 hz mer enn det under...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg hadde dem på en Onkyo 608. Jeg spilte ikke på nivåer som krevde ekstremt med krefter. Vi har forskjellige ører, men jeg fikk i hus langt mindre høyttalere til ca samme pris som veil på disse her om dagen og de spiller RINGER rundt denne pakken. Men vi har alle vår smak, jeg prioriterer det over 100 hz mer enn det under...
    Hva kjøpte du?

Jeg var oppe å reserverte en pakke i dag, men jeg har bare betalt depositum på 10%. Jeg fikk lov å si fra meg reservasjon og få cash tilbake, sa selgeren.

Han prøvde å prakke på meg et jallaanlegg for 5000kr (noe kenwood drit tror jeg det var), surround greier med 10" sub.. jalla lyd, he he.. skulle få det for 4000, men det var noe crap!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant en test av Lyd og bilde også:
    Test av Jamo S 606 HCS 6 + ekstra SUB250 Surroundhøyttalere - Lyd og Bilde

riktignok med to subber, men... Det virker joikke så dårlig.
    Jeg hørte på S606 i butikken, men lokalene var jo ikke egnet til å prøvelytte..

Diskanten høres egentlig ganske bra ut synes jeg, sammenlignet med det jeg har hørt av dynavoice og qln. (m65, df5, 601mkII, 603mkII, 604mkII).

Bassen hørte jeg så vidt, men jeg tror det var pga lokalt.. Samt platen han duden slengte på, var en live-plate. Han slengte også på en annen plate, men det var ikke noe bra demoplate og lokalet er jo enormt (areal og takhøyde).

Det kjørte på en "ok" yamaha reciever og han kisen som jobbet der hadde 0 peil.. Han prøvde jo som sagt å pushe på meg noe crappy surround-drit som sto under en lcd-tv.. Jeg så kablene på høyttalerene var like "Kraftige" som tanntråd, he he.. Men, men.. Jeg lot nå han bale i vei.. Jeg bare sa "har en mistanke om at de der blir litt for svake, for 30m^2 med 2.7 under taket".

Han begynte å dra paraleller med bose, he he, samt han begynte åmase om at bose var bedre enn alle de store høyttalerene. Det gadd jeg selvsagt ikke kommentere en gang, makan til svada.

Anyhow, ble en digresjon av uante porposjoner nå.. sorry

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Hva kjøpte du?

Jeg var oppe å reserverte en pakke i dag, men jeg har bare betalt depositum på 10%. Jeg fikk lov å si fra meg reservasjon og få cash tilbake, sa selgeren.

Han prøvde å prakke på meg et jallaanlegg for 5000kr (noe kenwood drit tror jeg det var), surround greier med 10" sub.. jalla lyd, he he.. skulle få det for 4000, men det var noe crap!
    Monitor Audio BX-serien. Mye mindre og mindre bass, men lydkvaliteten er langt bedre. Jeg vil si at det ikke er en sammenlikning engang. Men nok om det, vi har forskjellige ører og vaner og jeg er ganske kresen etterhvert blitt...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En interessant brukertest er denne på Amazon: Amazon.com: Customer Reviews: Jamo S606 HCS 3 Studio Speaker (Single, Black)

"I had never heard of jamo befor I found them here, but I found out that they are owned by klipsch so I figured that the were probably a good brand and mabey klipsch was selling them cheap to gain recognition in the US so I bought these thinking that if they were no good at least they were cheap.But it turns out that they are very good speakers even compared to speakers that cost three times as much. I have done a side by side comparison with klipsch icon vf-35($499 each) and def tech bp7006($649 each).The jamo was much smoother in the high end and had far better bass and mid range responce than the klipsch.the jamo and def tech were nearly the same in mid and high end sound with the def tech having a better bass responce with there built in amp but ether way you go you will still need a separet sub for movie lfe so the built in amp on the def tech is really a wast of power and also limets placement because they need an outlet neer by. the jamos do have good bass responce for most music. I've run a 31hz signal through them and heard it good, just a little bit quieter than the 50hz tone, but for movies with really low bass you will still need a powered sub. I also compared the center channel speakers for all three of these, the included jamo, the klipsch vc-?($250) and the def tech procenter 1000($220) the jamo beat the other two hands down, both the klipsch and the def tech had a tinny or harshnes sound to them at the high end."

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åpningsfest Lefdal Alna: kr 2 495,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Monitor Audio BX-serien. Mye mindre og mindre bass, men lydkvaliteten er langt bedre. Jeg vil si at det ikke er en sammenlikning engang. Men nok om det, vi har forskjellige ører og vaner og jeg er ganske kresen etterhvert blitt...

BX-serien?????
    Jeg vet om RX-serien og BR-serien, men BX- har jeg ikke hørt om. Det står heller ikke noe om dette på HI-FIhustes hjemmesider. Tar jeg feil her?
    (jeg er selv også på jakt etter gode småhøytalere)

Newcomer Prat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av filmØR
    BX-serien?????
    Jeg vet om RX-serien og BR-serien, men BX- har jeg ikke hørt om. Det står heller ikke noe om dette på HI-FIhustes hjemmesider. Tar jeg feil her?
    (jeg er selv også på jakt etter gode småhøytalere)
    Ja!
    BX serien er bronseserien til Monitor Audio, en serie meget gode høyttalere til en ok pris...

Bronze BX - Products | Monitor Audio

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •