Yamaha RXV1067BL - elkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RXV1067BL - elkjøp

Det er visst gode tider for de som driver med oppgraderinger for tiden.

Elkjøp selger Yamaha RXV1067BL for 6495 denne helga.

Det er billig det!

Georg

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plutselig kostet den 7495,-

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Solgte vel kanskje for mange på for kort tid...

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo ha vært en trykkleif også? Siden de har økt prisen med akkurat 1000,-

Veldig synd. Så denne posten tidligere i dag og hadde tenkt å legge inn bestilling nå, men nå er det jo bare ca 500 i avslag, så da er det jo ikke noe å stresse med lengre :???:

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var plutselig prisen satt ned til 6405 igjen, så da la jeg inn bestilling jeg

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo nesten "galehus" dette!

Lefdal har 20-50% på alle receivere og 20-60% på alle høyttalere!

En priskrig i vår favør kanskje. Ikke det at priskrig på bleier er dumt da det går endel av det her i huset, men dette begynner å ligne noe:-D

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan de ikke føre lit krig på abrahamsen og da? finner ikke noe tilbuder på verken lefdal eller elkjip :C kunne tenkt meg ny kompanjong til blue5005'ne mine

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g.org
    Er jo nesten "galehus" dette!

Lefdal har 20-50% på alle receivere og 20-60% på alle høyttalere!

En priskrig i vår favør kanskje. Ikke det at priskrig på bleier er dumt da det går endel av det her i huset, men dette begynner å ligne noe:-D
    Desvärre inte fick jag erfara. Var inne på Tiller här för ett par timmar sedan, och jag visste inte ens om noe 20-60% men såg en hög med stygga prislappar på en del av det som stog där, men inte allt. Fant en sub jag blev intresserad av som kostade 3995. Av en händelse låg det en hög med aviser där och med enorm skrift står det ju 20-60% på högtalare och förstärkare/receivers. Supert tänkte jag och hörde med säljaren.

"Vi har 20-60% på det där borta som är märkt." Jaha, sade jag, men ni annonserar ju på allt. Nej det gör vi inte sade han och jag bad han snu sig 45 grader och se i avisuppslaget där det står klart och tydligt. Ehh..uhh..umm....var det jag hörde när han klagade på att han akkurat kommit på jobb efter ett par dagars ferie. Hört den förr tänkte jag men så pep han i väg till avdelningsledare som tog "extra" tid att göra sig klar med en sak innan han kom bort i hopp om att jag skulle ge upp. Jag blir så trött på dessa oseriösa butiker för tiden att jag blir illamående.

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Desvärre inte fick jag erfara. Var inne på Tiller här för ett par timmar sedan, och jag visste inte ens om noe 20-60% men såg en hög med stygga prislappar på en del av det som stog där, men inte allt. Fant en sub jag blev intresserad av som kostade 3995. Av en händelse låg det en hög med aviser där och med enorm skrift står det ju 20-60% på högtalare och förstärkare/receivers. Supert tänkte jag och hörde med säljaren.

"Vi har 20-60% på det där borta som är märkt." Jaha, sade jag, men ni annonserar ju på allt. Nej det gör vi inte sade han och jag bad han snu sig 45 grader och se i avisuppslaget där det står klart och tydligt. Ehh..uhh..umm....var det jag hörde när han klagade på att han akkurat kommit på jobb efter ett par dagars ferie. Hört den förr tänkte jag men så pep han i väg till avdelningsledare som tog "extra" tid att göra sig klar med en sak innan han kom bort i hopp om att jag skulle ge upp. Jag blir så trött på dessa oseriösa butiker för tiden att jag blir illamående.
    Forstår ikke at de gidder å ha så mye ubrukelige folk gående rundt å spille lommetennis på slike butikker, det hadde holdt i massevis med 2 søte jenter i disken å en tyttebærpoliti for ordens skyld... tenk så mye penger de hadde spart da.....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om man vill vara jävlig kan ju en DAC bli billigt då.

Abrahamsen D/A-konverterer - Lefdal

20-60% på den. Säg 20%, för det kommer de garanterat att säga, tar den ju ned till runt tusenlappen. Grei pris det?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •