Gode priser hos Lefdal på Klipsch og Jamo!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gode priser hos Lefdal på Klipsch og Jamo!

Så i dag gjennom tilbudsavisen til Lefdal at de selger Klipsch RF-82 til kr 4.990 og Jamo 606 til kr 2.495,-. Dette må jo være gode priser?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode priser det, Klipsch er det vistnok vannvittig avanse på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje ikke så halvgalt dette heller; Pioneer VSX-2020 til kr 5.990,-. Dette fra samme butikk.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si dette frister da :P.. synd dem ikke har RF-63 .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Var innom på Lefdal på Storo for en stund siden. De hadde akkurat fått inn et par RF-82. Jeg kom i prat med selger og han kunne, eller ville, ikke utelukke at det kunne bli mulig å få tak i RF-63 eller tom RF-83 der med tiden. Vet ikke om dette stemmer, eller om alt var litt nytt for selger enda, men det var dette med hengende snører da;-)

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode priser det, Klipsch er det vistnok vannvittig avanse på.
    RF-82 selges jo for 800 euro på kontinentet(18%mva). 6400 veiledende og så kan man prute litt så sier vel det litt om prisene her i Norge ja...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer VSX 2020 til 6000 må da være røverkjøp??
    Jeg vurderer sterkt.

Skal være lik LX53 bortsett fra at den har alu frontpanel og medfølgende Bluetooth mottager. LX53 koster ca 12000.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan Skorob. Var innom Lefdal Sandefjord på Lørdag. Vedkommende butikkselger fortalte at det var bare å ta kontakt mht Klipsch, så skulle de gi en "uslålig" pris på hvilken som helst Klipsch høyttaler. Han nevnte også at de endelig har fått avtale med Denon, så alt av Denon skulle visst være på vei ut til butikkene...

Lefdal i Sandefjord hadde i alle fall en meget god utstilling, og ga i alle fall uttrykk over at de visste hva de snakket om...

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som tidligere selger av Klipsch kan jeg bare si med en gang at avansen er lik som de fleste andre produkter.

Nå er det et bekreftet faktum at det kommer ny Reference serie snart og dermed selges den gamle en hel del billigere. I slike situasjoner så kommer rabatten helt fra Klipsch og dermed blir den billigere i alle ledd.

Lsound har jo hatt 30% på hele serien i lengre tid...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tombos1
    Heisan Skorob. Var innom Lefdal Sandefjord på Lørdag. Vedkommende butikkselger fortalte at det var bare å ta kontakt mht Klipsch, så skulle de gi en "uslålig" pris på hvilken som helst Klipsch høyttaler. Han nevnte også at de endelig har fått avtale med Denon, så alt av Denon skulle visst være på vei ut til butikkene...

Lefdal i Sandefjord hadde i alle fall en meget god utstilling, og ga i alle fall uttrykk over at de visste hva de snakket om...
    Denon ?! KULT!!! :P. Men når jeg ser på Denon vs Yamaha modellene.. så ser jeg ikke grunnen til å gå for Denon .

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g-h
    Som tidligere selger av Klipsch kan jeg bare si med en gang at avansen er lik som de fleste andre produkter.

Nå er det et bekreftet faktum at det kommer ny Reference serie snart og dermed selges den gamle en hel del billigere. I slike situasjoner så kommer rabatten helt fra Klipsch og dermed blir den billigere i alle ledd.

Lsound har jo hatt 30% på hele serien i lengre tid...
    Det er vel i første leddet hvor penga ligger tror jeg .. etter hva jeg har forstått sitter audioCompaniet igjen med vannvittig avanse på disse når de selges for fullpris.

Active maximan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deilig å se at jeg ikke gikk glipp av allt for mye da jeg ikke fikk RF-82 på tilbud hos slependen.

Hva sier alle de andre Hifi sjappene til at elkjøp dumper prisene på Rf-82 med så mye? De må vel gjøre det samme snart og.

Får se om det ikke blir å bytte ut dynavoicene etter hvert om dette vedvarer

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe som skal være bedre på RF-82 II kontra forgjengeren??
    Vurderer 63 men ser at det kommer en ny utgave av RF-7 også (RF-7 II). Nå stiller vel sistnevnte i egen klasse hva gjelder lyd så jeg er spent på prisen på disse.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Noe som skal være bedre på RF-82 II kontra forgjengeren??
    Vurderer 63 men ser at det kommer en ny utgave av RF-7 også (RF-7 II). Nå stiller vel sistnevnte i egen klasse hva gjelder lyd så jeg er spent på prisen på disse.
    Jeg mener RF 7 slår 63 ned i støvlene når som helst. At det nå kommer en MK II av denne gjør det ikke særlig mye bedre å samenligne. Har du råd så vent. Uansett RF 63 er en utrolig god høytaler med RF 7 er for meg kongen av RF serien.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig forskjellige meniner angående RF-7 og RF-83/63.. mange som ble skuffa over RF-83 som var en direkte avløser av RF-7.

Jeg syns dog RF-5 og RF-63 er noe av det bedre ifra Klipsch på veldig lenge! Men det er lov å ha egne meninger, dårlige høyttalere lager de iallefall ikke, men de matches som oftest med feil elektronikk .

Noen som har fått pris på RF-63 gjennom Lefdal?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig forskjellige meniner angående RF-7 og RF-83/63.. mange som ble skuffa over RF-83 som var en direkte avløser av RF-7.

Jeg syns dog RF-5 og RF-63 er noe av det bedre ifra Klipsch på veldig lenge! Men det er lov å ha egne meninger, dårlige høyttalere lager de iallefall ikke, men de matches som oftest med feil elektronikk .

Noen som har fått pris på RF-63 gjennom Lefdal?

+1

etter hva jeg har lest på div forumt over sjøen, bl.a klipsch forum, virker det som RF7 II er betydelig roligere i lydbildet enn hva RF7 og RF83 var. det kan se ut som de har fokusert på å gjøre høytaleren bedre for et bredere publikum, mens de har beholdt Klipsch lyden mest mulig, men at en del av råskapen til RF83/RF7 ikke er like frempå.

Den som venter får se.. spennende blir det hvertfall, klipsch er jo alltid gøy!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •