Klipsch RF-82 til 3995,-, Onkyo SR608 til 1995,- - Åpningstilbud Elkjøp Slependen! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 95 av 95
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Nåvel, det var tre vegger med "hi-fi" på de fleste kanter, noe dedikert prøverom vil jeg ikke kalle det, men til elkjøp å være så var det jo bra.

Btw, måtte bare ta et bilde, synes det var litt sukkersøtt:

Selv om Elkjøp har fått inn et par kurrante merker tror jeg ikke det er det første stedet jeg går til hvis jeg vil ha råd eller erfaringer fra de i butikken.
    De er og forblir noe helt annet i mine øyne, dessverre.
    råd nei tvert imot, det har vi avforum til! gode priser, det kan elkjøp levere om man bruker dem godt!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...det ble 5 høyttalerpar på meg gitt, prøvde meg på en enkelthøyttaler i tillegg, men det var visst ikke lov, så det var nok jeg som hadde kjøpt de 11 høyttalerne ja! Vet egentlig ikke hva jeg skal med dem, men kremmerinstinktet klarte liksom ikke å holde tilbake. Blir nok til at jeg selger en del av de på brukten og bruker 3 til LCR i front i kommende kino... Må jo være lov å gjøre en grei handel også!

Det jeg imidlertid EGENTLIG var der for, var jo å kjøpe hvitevarer, og jeg fikk tak i alt jeg ønsket... Ble jo selvsagt milevis over budsjett, men da får en bare spare på andre ting. Kjøpte også design-panelovner, Wii, PS3, iPod, 5500-settet til Logitech, barbermaskin og diverse annet, stort sett er nå alt av juleinnkjøp foretatt!

Var bortom der i stad også, og var veldig overrasket over hvor mye varer det var igjen! Så nesten ut som så godt som alle tilbudene fremdeles var å få tak i - og jeg som satt 6 timer i kø!!! Jaja, kunne ikke risikere at hvitevarene forsvant...

Var visstnok slosskamp i køen i går i følge en av vekterne der, og jeg fikk meg nesten en på tygga selv av en "hyggelig" fyr som plutselig hadde funnet ut at han skulle vandre helt frem i køen og ikke kunne forstå hvorfor jeg ba ham pelle seg tilbake... Ordnet seg, gadd ikke å lage noe leven av det, han gikk i det minste bak meg (men fremdeles milevis foran der han egentlig stod), men at folk gidder sier nå jeg...!

Synes også at Elkjøp håndterte dette veldig bra. Enorm bemanning, eneste aber var imidlertid at de som jobbet i hvitevareavdelingen ikke hadde helt grepet på ting og dermed endte jeg opp med stort sett feil på alt jeg kjøpte og måtte innom igjen i dag for å rette opp feilene... Det løste seg imidlertid smidig, med et smil og bra service fra bl.a. en fyr som hadde jobbet fra seks i går ettermiddag.

608ene var for øvrig tomme i selve butikken, men de hadde fremdeles noen på lager, men der så jeg at det var veldig mange som gikk, så det spørs om de nå er gone... Klipschene tror jeg ikke er noe problem fremdeles!

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Klipschene tror jeg ikke er noe problem fremdeles!
    Om han jeg snakket med i lyd avdelingen hadde rett var det 3stk igjen når jeg kom, og jeg kjøpte ett par, så da var det en ensom rf-82 igjen. Fristet til senter, men er fortsatt en stund til hus og dedikert hjemmekinorom.

Newcomer torbis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rf 82/82 II

Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    jeg skal dit jeg, når tror dere er en grei tid å møte opp hvis man vil sikre seg rf-82ene?
    Må bare spørre....
    Har kanskje fått napp på ett par 82rf til 4995,- hos Elkjøp (billig)
    Selger påsto at han kunne skaffe "nye" 82rf II for en tusenlapp til, som han sa det.....
    Noen som vet om det er noen stor forskjell, og i tilfelle hva?
    Takker for alle svar.....
    torbis

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utseende er bittelitt annerledes, men hva MK2 gir i forhold til standard versjon lurer jeg på også?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var bra tilbud på klipsch ja. Men disse blir jo liggende til 4995 hos lefdal ihvertfall

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW

Utseende er bittelitt annerledes, men hva MK2 gir i forhold til standard versjon lurer jeg på også?
    andre elementer. Ny kasse og delefilter.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo SR608 lå til 2500 flere dager etter åpningstilbudet på 1990... Uansett en god pris, så jeg tenkte bestille en. Men i slutten av forrige uke stod det at den først kom inn igjen 10 oktober...Tenkte jeg skulle vente. Bummer. Tilbake i butikken nå......til 3990.....Bastards. Når de annonserer varen til en gitt pris og skriver at den ventes inn 10 oktober er det litt pussig at den da kommer tilbake med en helt annen pris.:?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er jo der for de som ønsker å reservere -der og da-. Du kan ikke forvente at prisen holder seg stabil, alt de har oppgitt er jo når de får inn fler på lager .

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Prisen er jo der for de som ønsker å reservere -der og da-. Du kan ikke forvente at prisen holder seg stabil, alt de har oppgitt er jo når de får inn fler på lager .
    No shit Sherlock 8)

Jeg er tydeligvis ikke compliant med ordlyden i de annonsene...

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som veit om det er noe igjen nå? Skal ta turen innover for en liten shopperunde idag, så hadde vært fint å ta med seg et par med RF-82 samtidig!

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stikk til lefdal. de har mk2 til 4995.-

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt tips Hvilken lefdal er dette?

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lefdal i kr.sand får inn et parti i slutten av oktober! flere som har reservert! meg inkludert

Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke fatte og begripe at jeg gikk glipp av dette tilbudet.... =(

F**n i ******* altså.... ^^

Nåvel, får vel bare være på utkikk. Kan jo håpe på at det dukker opp noe på AVTorget iom. at Lygren kjøpte så mange. ^^

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •