Klipsch RF-82 til 3995,-, Onkyo SR608 til 1995,- - Åpningstilbud Elkjøp Slependen! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 95
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når jeg hadde betalt 7000 depositum for varene som var satt på mitt navn, ville jeg gå inn igjen og se på småelektrisk. Da hadde de sluppet inn pulje to og var betydelig mer kaos enn da pulje en ble sluppet inn. Blir jo mer og mer knuffing osv. jo senere folk kommer da antallet var sterkt begrenset på de beste tilbudene. Det var fortsatt kø ute da vi gikk etter ca. 40 minutter.

PS: Jeg ser du har bra utstyr, og nå blir det mye ekstra cash i budsjettet mitt som kan sendes retning Emotiva monoblokker

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    endelig hjemme her og. Vi var der inne ved halv 11 tiden, og godt med kø. Når kompisen min kjøpte sine Klipsch var det solgt 3 par. Dette var ved 1tiden, så da var det 47par igjen8) Mulig mer populært med TV, hvitevarer og Dantax-høytalere til 995,-

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var klipsch rf-82 i hus!

jeg kom inn sammen med den første klynga, var da nr 2 som fikk tak i et par klipsch. Var inne ca 20 min, da jeg var på vei ut var det LANG og stappfull kø heeeeele veien. For de som skal ha klipsch imorgen så er det null stress, var tydelig veldig liten interesse for dem. Tver derimot fløy i hytt og pine, så folk slepe [B]med seg doble 46 tommere osv.

Var nede på det eksterne lageret og der hadde de plassert klipschene laaaaaangt bak, lå selvfølgelig massevis av tver i fronten. Vekterne der sa at de hadde 16 timers shift :O

Gikk også mye pcer, fikk med meg et trådløst tastatur sett til 200kr, halo reach og rf-82ene, var med en kamerat som kjøpte macbook pro, yamaha receiveren, halo reach og en matmixer fra bosch, dette var selvfølgelig null stress å få tak i, var ute på 20 min.

Noen positive overaskelser:

Elkjøp hadde elektronikk fra marantz premium series, effekt, cd spiller og pre i 20-60k klassen. Synd at de ikke hadde noe for oss vanlige mennesker. En annen ting er at elkjøp er nå offisiell forhandler av klipsch (skal man tro selgeren i Lyd avdelingen). Det dette kan bety for mange av oss er jo utrolig gode priser på rf serien mk2.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slim: på tide å fikse litt i signaturen da

Stått 15 i kø nå og har kommet til starten på teltet de har montert.
    Mange ..folk her kan vi vel si. Selv skal jeg ha meg kjøleskap og kanskje jeg tar med et par 82 for å teste, regner med at de går Ann å få solgt igjen

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Slim: på tide å fikse litt i signaturen da

Stått 15 i kø nå og har kommet til starten på teltet de har montert.
    Mange ..folk her kan vi vel si. Selv skal jeg ha meg kjøleskap og kanskje jeg tar med et par 82 for å teste, regner med at de går Ann å få solgt igjen
    fikset det nå8)

joda uten tvil, resale valuen på dem etter at de har blitt sluttsolgt bør vel ligge på rundt 7k litt avhengig av hvor mye mk2 går for. Da tatt i betraktning at høyttalerene er relativt nye som nå.

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud hvor irriterende det er at enkelte gatekjøkkenarbeidere ikke greier å lå være å snike

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da skulle du sett den klyngen med folk som trodde de skulle opp i varehuset med rulletrappa og slippe kø, de stod der og prøvde å forhandle til seg en opptur med rulletrappen.

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig... på jobb. I ekspress fra Slependen.

Kom til Slependen 22.30 og var vel pulje 4-5 inn. Fikk med oss 3 par klipsch, 3 bluray spillere, 60" LG tv, kjøleskap, tørketrommel, 3 støvsugere+++

Gutta på lageret gapte stort når vi skulle presse inn alt i en henger, og hva i granskauen skulle vi med 6 klipsch lissom?

Trøtt og sliten, men dette var særdeles lønnsomme timer.

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ankom køen rundt 02.45 - var inne 04.00 men typisk min flaks så jeg siste pulje før de åpnet alle sluser inn, køen var slutt. Så når jeg dro litt før kl 06 så var det bare å spassere inn, seff mye folk inne og mas, men hørte ikke noen syte om utsolgte varer.

Fiksa meg:
    LG side-by-side kjøleskap - 5995,-
    Klipsch RF82 3995,-

Så greide å svi av 10 laken på impuls, ikke værst på en mandag.
    Det som er litt morsomt er at ganske mange, tydeligvis, ikke vet hvordan kassasystemet på elkjøp fungerer. Man må ikke gå og betale i kassa, hvis man skal betale med kort. Man kan betale ute i avdelingen, hvilken som helst avdeling. Derfor var det sykt lang kø i kassa

Hadde bare ikke den dumme dumme blonde overtrøtte og surrete damen bak kassa dreti på draget når jeg skulle dele opp beløpet på bank/mc, så hadde jeg spart en time. Men men, " spart " nesten 12 laken, kan ikke si det er så dårlig, sånn på impulsen.

Btw, hørte INGEN andre snakke om Klipsch og så ingen på hentelageret som skulle ha de, så tror de er safe. Glemte helt å spørre hvor mange det var igjen på lageret, men var tydelig at det var lenge siden de hadde hentet fram et par av de

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da drar jeg for å kjøpe klipsch, melder tilbake om det er noe igjen.

Var 3stk igjen når jeg ankom, dvs 1 igjen om noen trenger en center :P.

Lygren, ble det "bare 11.1?", var en som hadde kjøpt 11stk.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har vært der i morgentimene og registrert om det er tomt for Onkyo sr 608? Regner vel strengt tatt med at de var noe av det første som forsvant..

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke alle som har sans for lyd tydeligvis så da går billigskrapet først, flott dere fikk sikret dere noen Klipsch høytalere og mere stasj. Er ikke lenge til så åpner Lefdal her i Moss så da kan det bli noen gode tilbud, var på åpningen i Ski og det var lange køer overallt. Se om vi får samme "kaos" her i byen, regner med at sjappa åpner før jul engang.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser foresten at Onkyoen går for 2499 i nettbutikken. Tror jeg faktisk er villig til å betale 499 spenn for å slippe å stå mange timer i kø midt på natta 8)

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo tilbudet er i butikk også

Marantz og Klipsch er på vei inn i Elkjøp, det har jeg fått bekreftet...

Hm....flere Klipsch igjen ja, kanskje ta en tur..

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW

Endelig på tide at de kan ha noe annet enn plastanlegg også, er jo bra produkter så jeg håper de får demorom til disse Hifianleggene sine.

Active cozmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sweet. Tror forøvrig det skal være "prøverom" på nye megastore på slependen (?)....

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maximan
    Køsystem og slikt fungerte stort sett bra til tross for at de nok ikke hadde regnet med en oppslutning på over 4000 som budstikka meldte.
    Budstikka har aldri hatt særlig vettug omgang med virkelighet og fakta. I redaksjonen er det en utbredt tro at Asker og Bærum skal bli den nye hovedstaden hvis det bare ljuges og skrytes nok om den helt håpløse og forstyggende fortetningen. Selvfølgelig ser lufthuene gladelig for seg flere tusen kunder som stamper i kø. For det vil jo bety at Asker er rene metropolen. Som om det skulle være en bra ting. Bygda som en gang var så koselig. Min hjembygd. Det Budstikka ikke regnet med er at de fleste køstamperne og gjeldsslavene måtte legge seg klokken 22:00 for å snegle seg til jobb på den såkalte motorveien forbi Slependen morgenen etter. Jeg håper boblen til journalistene snart sprekker. Plopp! Å, huff da! Asker og Bærum er visst ikke verdens navle likevel!

Forøvrig mange gode tilbud. Jeg skulle gjerne hatt en ny receiver. Men Onkyo-saken har vel ikke mulighet til å brukes som pre-amp?

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cozmo
    Sweet. Tror forøvrig det skal være "prøverom" på nye megastore på slependen (?)....
    Nåvel, det var tre vegger med "hi-fi" på de fleste kanter, noe dedikert prøverom vil jeg ikke kalle det, men til elkjøp å være så var det jo bra.

Btw, måtte bare ta et bilde, synes det var litt sukkersøtt:

Selv om Elkjøp har fått inn et par kurrante merker tror jeg ikke det er det første stedet jeg går til hvis jeg vil ha råd eller erfaringer fra de i butikken.
    De er og forblir noe helt annet i mine øyne, dessverre.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Vi kjører alt sammen hjem til deg."
    "Vi pakker ut og kopler alt opp."

Hvis folk er så dumme at de bruker 350,000 på det der, trenger de all hjelp som de kan få.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

flott, må være en av de bedre godnyhetene for budsjett folket

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •