Onkyo TX-NR708 og TX-NR808 5995/7995 @ Elkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 47
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-NR708 og TX-NR808 5995/7995 @ Elkjøp

Kanonhelg-/superhelgtilbud på begge disse forsterkerene, kun ved kjøp på elkjop.no. Samme pris for sølv og svart.

Linker:
    TX NR-708
    TX NR-808

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fri frakt på kjøp over 2000,- i tilegg, ikke dumt.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det så utrolig tilbud da? 807 gikk jo tidvis for 5990,-

Ja, ikke vet jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men legg til grunn at disse modellene er så og si helt nye på markedet.

Når 807 ble solgt ned mot 5995,- (skampris) hadde de vært på markedet en stund. Husk at de veiledende prisene på disse ampene er endel høyere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke det største avslaget egentlig. TX-NR708 ligger på 6400kr fra det jeg vet, og TX-NR808 selges vel til 7800kr hos Avshop? Ikke at prisene er dårlige, sier bare at det ikke er så stor forskjell fra andre butikker (med unntak av frakt)

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lch
    Kanonhelg-/superhelgtilbud på begge disse forsterkerene, kun ved kjøp på elkjop.no. Samme pris for sølv og svart.

Linker:
    TX NR-708
    TX NR-808
    er det ikke 7.2 på disse? fader for en gigantisk utstyrsliste onkyo har kommet med i år, får andre receivere til å falle kort ganske tidlig i produktlinjen

Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen3
    Er ikke det største avslaget egentlig. TX-NR708 ligger på 6400kr fra det jeg vet, og TX-NR808 selges vel til 7800kr hos Avshop? Ikke at prisene er dårlige, sier bare at det ikke er så stor forskjell fra andre butikker (med unntak av frakt)
    Så Avshop selger jo EU-produkter, slikt tull rører jeg ikke selv med ildtang! Norske-modeller og rettigheter uten tull, JA TAKK! Er vel kun Mpx, Komplett, Elkjøp og Lefdal som selger norske modeller. Bedre å betale litt ekstra for å slippe alt tull som kan oppstå med eu-modeller. Det har noen av kompisene mine erfart

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk sikret meg en 708 til kr 5995,- inkl. frakt, i dag tidlig. det må da være en bra pris for en såpass ny modell...?!

gleder meg som et barn til å få den koblet opp. Veldig spent på forandringen eg får fra Yamaha RX-V461. Er som natt og dag på utstyrslista hvertfall! Alltid vært trofast Yamaha-mann, men denne gangen ble fristelsen til å prøve noe nytt for stor!

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fosland
    fikk sikret meg en 708 til kr 5995,- inkl. frakt, i dag tidlig. det må da være en bra pris for en såpass ny modell...?!

gleder meg som et barn til å få den koblet opp. Veldig spent på forandringen eg får fra Yamaha RX-V461. Er som natt og dag på utstyrslista hvertfall! Alltid vært trofast Yamaha-mann, men denne gangen ble fristelsen til å prøve noe nytt for stor!
    flotters! du blir sikkert fornøyd! vurderer selv onkyo fremfor alt annet nå, og det bare pga utstyrslista! enorm!

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan forklare hovedforskjellen mellom 708 og 808? Skal ha en av de men usikker på hvilken. Er begge "modul" basert?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nøyaktig spec har jeg ikke, men 808 er vesentlig større i fysisk størrelse, noe som vitner om at det er brukt langt råere komponenter innabords

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er etter hva jeg forstår 10 watt mer oppgitt pluss flere soner og to hdmi utganger som er forskjellen. Er vel effekten som gjør den fysisk større kanskje? Skal selv ha egen effektforster på frontene, så tipper 708 er den jeg trenger. Håper hvertfall det, regner med å bestille den imorgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig, sirant. Jeg postet følgende i en annen tråd:
    NR708 vs NR808:
    1 HDMI ut vs 2
    Mulighet for 2 soner vs 3 soner (hvis jeg leser det riktig)
    Penere front på 808 (samme dekselet som på 807)
    Litt mer kraft (170 vs 180 [W/Ch at 6 Ω, 1 kHz, 1 Channel Driven, IEC])

Her er skrivervennlige spesifikasjonslister:
    Onkyo Europe - TX-NR708 - printer-friendly (NR708 EU)
    Onkyo Europe - TX-NR808 - printer-friendly (NR808 EU)

Merk: NR808 har kun én HDMI ut i Unaiten.

solstice: Kan du utdype? Det du skriver var ukjent for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av solstice
    Så Avshop selger jo EU-produkter, slikt tull rører jeg ikke selv med ildtang! Norske-modeller og rettigheter uten tull, JA TAKK! Er vel kun Mpx, Komplett, Elkjøp og Lefdal som selger norske modeller. Bedre å betale litt ekstra for å slippe alt tull som kan oppstå med eu-modeller. Det har noen av kompisene mine erfart
    Som Ich sier, vær så snill å utdyp dette for oss som er dumme nok til å kjøpe receivere hos Avshop, Oslo Hi-Fi Center, Stereofil, Netshop, TonArt o.l. :-|

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Nøyaktig spec har jeg ikke, men 808 er vesentlig større i fysisk størrelse, noe som vitner om at det er brukt langt råere komponenter innabords
    mye mer strøm

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Ich sier, vær så snill å utdyp dette for oss som er dumme nok til å kjøpe receivere hos Avshop, Oslo Hi-Fi Center, Stereofil, Netshop, TonArt o.l. :-|
    tror det er andre garanti/reperasjonsregler på eu produkter. Blant annet vanskelig å skaffe deler/service, ekke helt sikker sjøl.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    tror det er andre garanti/reperasjonsregler på eu produkter. Blant annet vanskelig å skaffe deler/service, ekke helt sikker sjøl.
    Garantireglene er nok forskjellige, ja. Men, reklamasjonsreglene er de samme, og i 99 av 100 tilfeller er det disse som betyr noe for deg som kunde.

Det største problemet er hvis butikken går konkurs. Da må du ta reklamasjonen videre mot neste ledd, og det kan bli vanskelig å få en tysk bedrift til å bry seg om norske kjøpslover. Dermed kan det hende at du blir nødt til å forholde deg til garantien allikevel.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 807 og bestilte 808 nå for å få 2 HDMI utganger. Er utrolig fornøyd med 807'en, så dette gleder jeg meg til!

Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Onkyo's offisielle distributør i Norge gjør Mono AS herved oppmerksom på at Onkyo produktene som tilbys via Netshop ikke er importert av Mono AS og derfor heller ikke dekkes av garanti fra oss eller Onkyo.

Produktene avviker også i enkelte tilfeller fra de produktene som er beregnet på det norske markedet, da flere av produktene er utstyrt med nettkontakter som ikke tillater tilslutning i norske stikkontakter uten bruk av eksternt adapter.

Ifølge kjøpsloven er forhandleren ansvarlig for garanti og reklamasjon i inntil 5 år og evt. utgifter i så henseende vil kun dekkes av Mono AS eller Onkyo når kjøpet er gjort via autoriserte Onkyo forhandlere.

Ved kjøp via ikke-autoriserte forhandlere må alle henvendelser rettes direkte til disse, som selv må stå for service- og garantiansvar.

Er du i tvil om du blir tilbudt Onkyo via autorisert forhandler eller ikke; ta kontakt på info@mono.no

Velkommen til Mono AS --> info her. De hadde Avforum her også før men ser de er fjernet, men vet at Avshop selger EU-modeller

F.eks Netshop og komplett selger mye EU-modeller med TV. Det vil være MANGE kunder som har kjøpt TV derifra som vil få problemer med Riks-TV når de oppgraderer software/modulene sine nå i nær fremtid fordi EU-modeller ikke støtter dette bl.a

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 708 nå, "takk" for tipset Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe enda, men klarte ikke å lavære.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •