Riktig pris til Jamo X3M?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riktig pris til Jamo X3M?

Hei, jeg har fått låne Jamo X3M gulvstående høyttalere av en kamerat en periode, og vi snakker om at jeg skal kjøpe dem av ham. Det er god lyd i høyttalerne med en sidestilt bass-høyttaler som gir godt trøkk under film. Disse kostet omkring 10.000 for ti år siden når de var nye. Jeg lurer på hva som kan være riktig pris i dag. Han har sagt han vil ha 3000,- for dem. De ble brukt mye de første årene, og har stått på lager de siste fire.

På komplett.no selges Jamo S606 gulvhøyttalere for 3.995. Komplett.no - Jamo S606 gulvhøyttalere

Er dette en referanse som kan være veiledende for en god pris, eller får jeg faktisk bedre høyttalere om jeg kjøper disse? Vet at prisene på høyttalere har falt en del, men vet ikke på hvilket kvalitetsnivå Jamo X3M ligger på, og hvor dyre høyttalere man må kjøpe i dag for å matche dem.

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pass på at opphenga ikkje har begynt å morkne, sidan dei stod utan å bli brukt i 4 år. Husker ikkje kva slags oppheng x3m hadde, men sjekk dette 3k er sikkert ein grei pris det i god stand.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Vet du hvordan de jeg har er i forhold til de fra komplett i linken?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett de rimeligere før.. Og mener at han kunne lagt de til 2K evt mindre.
    Lageroppbevaring er ikke spesielt gunstig. Hadde vært bedre om de hadde stått i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kanskje mer presist at de har stått til lagring. Har stått i en bod i hus. Ikke at det nødvendigvis trenger å ha så mye å si for prisen kanskje.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte mine jamoer, inkl sub, for snart 2år siden for kr.1000,-. Dem er nok ikke vært noe særlig mer en det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •