Bestille fra emotiva.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active NADKRAFT sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bestille fra emotiva.com

Hei! Gadd ikke søke gjennom "1 million" tårder for og finne svaret på dette så lager bare en ny tråd.

Men jeg sitter og skal bestille fra sidene til Emotiva. Når jeg trykker på "add to cart" så kommer jeg til en side der jeg skal skrive inn adressen min. Men det går tydeligvis bare ann å velge U.S.A på hvilke land jeg vil sende produktet til. Har noen erfraring med og bestille herfra? Må jeg ringe "emo-folka" får bestillt eller? Er ikke så komfortabel på engelsk :-?

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NADKRAFT
    Hei! Gadd ikke søke gjennom "1 million" tårder for og finne svaret på dette så lager bare en ny tråd.

Men jeg sitter og skal bestille fra sidene til Emotiva. Når jeg trykker på "add to cart" så kommer jeg til en side der jeg skal skrive inn adressen min. Men det går tydeligvis bare ann å velge U.S.A på hvilke land jeg vil sende produktet til. Har noen erfraring med og bestille herfra? Må jeg ringe "emo-folka" får bestillt eller? Er ikke så komfortabel på engelsk :-?
    Joda, skal ikke være noe problem. Må visst bare sende en mail til ei dame, hvor du oppgir bestillingen, samt addresse og land.
    Ligger mass om det her på forumet!
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    produkt og prisjakt audio -- emotivatråd -der finner du alt du trenger

Active NADKRAFT sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for kjappe svar men må jeg betale gjennom paypal eller kan jeg bruke vanlig visa/nettbank?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NADKRAFT
    Ok, takk for kjappe svar men må jeg betale gjennom paypal eller kan jeg bruke vanlig visa/nettbank?

paypal, eller bankoverførsel.

paypal er kjempelett, og fort gjort! du bare oppretter en konto der, og overfører penger fra din vanlige bank til din paypal konto. deretter er det bare å fullføre betalingen du får opp fra emotiva ( du mottar en invoice fra emotiva, der pris, hva du skal ha osv står) sjekk at bestilling og pris stemmer, og fullfør betaling.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •