Hva er grei pris på CV al-1002 og Nad 218???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hva er grei pris på CV al-1002 og Nad 218???

Visste ikke helt om dette var rette området for ett slik spørsmål men tok sjansen...

Jeg har 2 par cv al 1002 og 3 stk nad 218 thx blokker som jeg vurderer å selge pga flytting og mangel på plass!

Men så er det jo det evinnelige spørsmålet da.. prisen... Veit jo att mange her inne driver og handler og ser en del rundt om og håper noen kan hjelpe meg litt ...

Har ikke klart å oppspore noen brukt-priser på de al 1002, rett og slett ikke sett noen av de på utsalg noe sted.. Sett ett par nad 218 men de var jo mishandla i utseende osv men de stod i 6500 og litt nedover.. :shock:

er 6000 pr par og pr forsterker for mye??? Blir jo litt over halv pris det da... var 10 000 pr høytalerpar og pr forsterker hos Hifi-Klubben.

Alt er 100% strøkent og minimalt brukt, forsterkerne har aldri stått med strøm på utenfor bruk faktisk...ops: Og har seff kvitteringer på alle varene som har vært i min eie siden nye!
    Men embalasjen er desverre ikke lenger i besittelse... det tok rett og slett for mye plass å lagre det i lengden...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om ting er strøkene:

AL1002: 5000kr pr par.
    NAD 218: 4000kr om de er strøkene, grunnen er enkel, de er blitt gamle og forbigått. Men det er uansett gode amper til sitt bruk! Men verdien på dem har sunket endel.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar!!

Ja alder er en ting uansett tilstand på produktet og fremskritt på nye produkter er også en faktor. Alltid kjekkt å forhøre seg litt i miljøet iom det ikke er no morro å overprise som selger og føle att en lurt noen etterpå heller da!! :-D

Mye av de tinga som står rundt om til salgs har jo også lett for å være ting som er overpriset og dermed forblir usolgt og gir ett feilbilde av prisforhold å basere seg på for andre selgere... :???:

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du legger forsterkerne ut for 4000,- pr stykk er jeg ganske sikker på at du blir kvitt dem fort ihvertfall!! Tror kanskje jeg vet om en som vil ha!! Hvor i Hedmark bor du? Noen som vet hvordan en NAD 218 ville oppført seg sammen med disse? Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Hvis du legger forsterkerne ut for 4000,- pr stykk er jeg ganske sikker på at du blir kvitt dem fort ihvertfall!! Tror kanskje jeg vet om en som vil ha!! Hvor i Hedmark bor du? Noen som vet hvordan en NAD 218 ville oppført seg sammen med disse? Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Veldig lite stressa ville jeg tro .

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor ikke så lang unna Kongsvinger i retning nord...

Litt i tanke "hetta" ennå, er en del lokale her som driver og lusker rundt meg etter utstyret mitt au... Men ikke no skrevet i stein ennå så de er jo ikke "solgt" ennå... ;-)

Hadde helst ett ønske om å shippe alle forsterkerne ev samlet au men er jo ikke så tett mellom de som ønsker det heller da...

Er faktisk litt bittert att jeg ikke får plass til utstyret da jeg er veldig "glad" i det.. men ser ut til att jeg blir sittende med 4 stk al 1002 tett på øra inne der... :sad: Ikke akkurat no drømme scenario...

Lyden på de nad blokkene til musikk kan jeg egentlig ikke uttale meg om iom anlegget mitt utelukkende (98% -+) er blitt brukt til film men har funka upåklagelig til det vaffal'!! Sitter jo en kraftig og tung ringkjerne strømforsyning i de så de er veldig strømsterke.

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg trodde 218 lå på ca 5-6000,- di er jo ikke lette å oppdrive lenger

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg er minst en gang hver dag i brukt markedet innen hifi og jeg har aldri sett 218 for 4K, men
    5-6K. Selger du dem til 4K så er de nok solgt ganske fort.
    Men tror nok det ikke er noe problem å selge dem for 4500-5000kr

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for nye og flere innspill her!!

Tok litt tid å få respondert her iom det har vært litt hektisk i det siste her... :-| Men setter stor pris på innslagene her!! :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •