5.1/5.2 Til en god pris.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

5.1/5.2 Til en god pris.

Heisann..

Skulle gjerne hatt noen gode hint om hva som er anbefalt av 5.1-5.2 og gjerne 7.2.

Fikk byttet mitt elendige samsung kompakt anlegg til en Yamaha RX-V765.

Så da er det bare høytalere som mangler.. behøver i utgangspunktet heller ikke kostes for mye. Men all hjelp er god hjelp da.=)

Takk.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround.no... Dynavoice eller XTZ

Eller kansje klipsch om det er film som er viktig

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Surround.no... Dynavoice eller XTZ

Eller kansje klipsch om det er film som er viktig

Er det jeg har vurdert mest jeg oxo igrunn=)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no - Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 THX,DTS, har hatt dette i halvaent år, og det spiller ræva av det meste

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hvor du legger deg prismessig, men disse settene som Lsound selger til nedsatt pris spiller svært godt.
    Logitech er nok mer tilpasset pc bruk enn dedikert hjemmekino

Swans V8 5.0 V8F | V8C | V8R - Swans - L-Sound AS

Eller et noe dyrere sett
    Swans RM600 5.0 2 x RM600F | 1 x RM600C | 2 x RM600R - Swans - L-Sound AS
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du på jakt etter satelitthøytalere, stativhøytalere eller gulvstående?

Skal høytalerne brukes til film og/eller musikk?

Hvor mye penger vil du bruke?

Er du på jakt etter nytt eller brukt?

Edit: Velkommen til AvForum.

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av didar
    Komplett.no - Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 THX,DTS, har hatt dette i halvaent år, og det spiller ræva av det meste
    tror jeg skal klare å konkurere opp mot det men tilbake til trådstarter, jeg kan anbefale 2 sett som er myyyye lyd og lytteglede til pengene, Dynavoice F-6 EX Black+W10.16, 5.1-pakke Med Sub 5.1 | Surround.no - Høyttaler spesialisten og Dynavoice SC-5 EX m/ XTZ 99 W10.16 High glossy Med Sub 5.1 | Surround.no - Høyttaler spesialisten begge setta er rundt samme prisklasse, men dette er verdt pengene og spiller fletta av logitech settet ;D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Takk

Takk For mange svar.. som jeg skrev tidligere har jeg hatt kompakt søppel. og Har nå en Yamaha RX-V765 som skriker etter og få kjørt seg.. Jeg er veldig glad i god musikk, men det skal jo låte med film oxo..

Så allound høytalere. som ikke skal koste fletta.

Surround.no har jeg finkjemmet, så er der jeg mest sansynelig kommer til og handle..

Men brukt, eller andre gode tilbud er det jeg liksom er ute etter..

Igjen takk for svar.

MVH
    Martin

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt interessert i å vite hva du har sammenlignet med siden du mener dette spiller rævva av det meste.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten tvil ett bra anlegg til PC'en, f.eks i spill sammenheng. Kjører det selv på jobb PC'en min. I hjemmekino sammenheng derimot, not so much........
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo mange pakketilbud og finne av mange merker og fra flere forhandlere.
    Spørs jo litt på budsjettet.

Hvilken prisklasse tenker du?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Jeg er litt interessert i å vite hva du har sammenlignet med siden du mener dette spiller rævva av det meste.
    jeg sammenlikner med nad forsterker med disse DALI HELICON 400 MK2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

sammenlikner også med andre komplette sett fra foreksempel panasonics 1000watts pakker, og di fleste annlegga jeg har hørt på fest oppigjennom tidene,

og disse spiller klokkeklart i mine ører, selv om di mangler litt mellomregister så fiksa jeg på det med å erstatte frontsattelittene med noen litt større stativhøytalere til 1400,

så vis du er på jakt etter ett greit allsidigt anlegg er dette absolut til å anbefale,musikk er det toppers til,film,og fest. klarer fint spille så ingen hører sidemannen om jeg vil. 2700 får du det for, vil heller du som lurte på hva jeg sammenliknet med finner noe som er bedre en dette for under 10 000:twisted:

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re;

Øhm... før du driter deg loddrett ut her nå så er det ikke reellt å sammenligne et skarve pc-anlegg mot hverken NAD eller Dali Helicon. Øredøvende høyt kan du spille med et diskanthorn til 150kr ,pent/dynamisk /trykk må du derimot langt utpå landet med hvis du mener dine logitech pchøyttalere slår noe av det du selv nevner som sammenligningsgrunnlag.

jeg sammenlikner med nad forsterker med disse DALI HELICON 400 MK2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

sammenlikner også med andre komplette sett fra foreksempel panasonics 1000watts pakker, og di fleste annlegga jeg har hørt på fest oppigjennom tidene,

og disse spiller klokkeklart i mine ører, selv om di mangler litt mellomregister så fiksa jeg på det med å erstatte frontsattelittene med noen litt større stativhøytalere til 1400,

så vis du er på jakt etter ett greit allsidigt anlegg er dette absolut til å anbefale,musikk er det toppers til,film,og fest. klarer fint spille så ingen hører sidemannen om jeg vil. 2700 får du det for, vil heller du som lurte på hva jeg sammenliknet med finner noe som er bedre en dette for under 10 000:twisted:

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hva er det egentlig du prøver å oppnå med dette inlegget her? de fleste her inne er fullstendig klar over at de fleste slike type anlegg stort sett crappy, og av tester og hva folk sier, så er nok dette logitec anlegget noe av det bedre slike du kan få, og at du får grei lyd igjen for pengene, er det lite i tvil om, men å begynne å sammenligne et 5.1 anlegg til under 3k med disse dali høytalerene blir bare for dumt...

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

se, jeg fant noe som spiller bedre under 10000kr Dynavoice F-6 EX Black+W10.16, 5.1-pakke Med Sub 5.1 | Surround.no - Høyttaler spesialisten

kanskje jeg vinner noe ettersom jeg klarte en så vanskelig oppgave?

mvh
    stian

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xanakor
    se, jeg fant noe som spiller bedre under 1000kr Dynavoice F-6 EX Black+W10.16, 5.1-pakke Med Sub 5.1 | Surround.no - Høyttaler spesialisten

kanskje jeg vinner noe ettersom jeg klarte en så vanskelig oppgave?

mvh
    stian
    +100 hehe

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg er ikke ute etter noe. Jeg har anlegg jeg er fornøyd med. Jeg var bare nysgjerrig på å vite hva annet du har hørt siden du synes dette PC-anlegget er så fantastisk. Og nå vet jeg det.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis Logitech Z5500 er så bra som noen påstår her, så holder det nok lenge med ett Logitech Z-5300 for meg. Ut med Klipsch og SVS og inn med dette.

Ser for meg det oppsettet her kommer til å sette gulvet mitt skikkelig i bevegelse under filmtitting
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, er vel ment som ett spøk det innlegget ditt didar? Du kan vel ikke seriøst mene at det spiller bedre enn helicon og i det hele tatt de rimeligste pakkene på surround.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Hvis Logitech Z5500 er så bra som noen påstår her, så holder det nok lenge med ett Logitech Z-5300 for meg. Ut med Klipsch og SVS og inn med dette.

Ser for meg det oppsettet her kommer til å sette gulvet mitt skikkelig i bevegelse under filmtitting
    Haha, pass på så ikke huset detter sammen nå da :-D Er litt tyngre skyts enn klipsch og svs det der ja

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •