Trenger hjelp til kjøp av anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til kjøp av anlegg

Heisann, jeg er i disse dager på jakt etter mitt første anlegg. Det vil bli koblet til ps3, 360 og tv og vil stort sett bli brukt til film og spill, gjerne musikk på vors en gang i blant også. Jeg har desverre ikke peiling på anlegg i det hele tatt - og søker derfor råd.

Jeg har ett budsjett mellom 5-10 tusen kroner, og er heller nærmere enn 5 enn 10. Dette er som sagt mitt første anlegg, så er ikke på jakt etter bedre kvalitet enn hva jeg har råd til for øyeblikket, det blir nok uansett bedre enn tv høytalerne! Jeg lurer vel egentlig på hva dere syns at jeg trenger, hva gir meg mest for pengene?

Fant denne isted http://www.bmh.no/shop/index.php?pag...mart&Itemid=15 Er det noe å satse på eller er det noe bedre?

Har som sagt ingen peiling, bor i Bergen hvis det er bedre å gå i butikk enn på nett - og takker for all hjelp!

mcbels

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville kanskje satset på noe mer i denne gata ...
    Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice F-6 EX 5.0 og XTZ 99 W10.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Evt at du handler høyttalerne hos surround.no og receiver hos komplett.no, der er den noe rimeligere.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen på forumet forresten
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller kanskje en receiver, fronter + eventuelt en sub. Da får du bedre lyd for pengene og kan oppgradere til surround etterhvert som du får råd. Du kan også sjekke torget etter noe brukt. Da kan du få noe som er mye bedre for samme mengde penger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •