Yamaha RXV765 til 3500kr på Lefdal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RXV765 til 3500kr på Lefdal

Tenkte jeg bare skulle si ifra om at Yamaha RXV765 nå koster 3500kr på Lefdal. Kjøpte meg en her om dagen og ble veldig overrasket over at den var så billig.
    Spesielt med tanke på at den ligger på rett over 4000kr på Lefdal.no.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor var dette? Flere som har sett 765 til denne prisen?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakka med Lefdal nå, og butikkprisen er 5990,-. På nett er den 4200,-. Fremdeles en fin pris, men frakt kommer i tillegg.

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var å handlet pc på lefdal og der var pcen dyrere i butikken men var ingen problem å få den til samme pris som på nettet.

så det er sikkert mulig å få den til samme prisen i butikken ellers så har jo de sann "bestilligsgreie" slik at du bestiller på nett å henter i butikken.
    men er ikke sikker på om man må betale når man bestiller eller om man kan gjøre det i butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge det ikke står "internettpris" på nettet, skal du få varen til nettpris i butikk. Det er bare å si at den koster x på nett så ordner de det i butikken. Det samme gjelder om du finner en vare billigere på elkjøp. Bare gi beskjed til en hos lefdal og du får den til til samme pris som elkjøp.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alek
    Så lenge det ikke står "internettpris" på nettet, skal du få varen til nettpris i butikk. Det er bare å si at den koster x på nett så ordner de det i butikken. Det samme gjelder om du finner en vare billigere på elkjøp. Bare gi beskjed til en hos lefdal og du får den til til samme pris som elkjøp.
    Spurte om dette på Lefdal her i Ålesund en gang. Fikk da til svar at det som regel gikk fint, men ikke alltid.... Spes ikke om de måtte bestille varen. Da ville det komme frakt i tillegg...

Uansett. Jeg bestilte med Collect@Store og skal hente nå straks. Da blir det 2stk 765 her i huset.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alek
    Var ikke så lett som det der for meg.
    Fikk beskjed om at jeg måtte dra hjem for å legge inn bestilling og Collect@store via nettet, også kunne jeg hente hos dem 2 timer etterpå.

Var veldig klare på at internett er internett og butikk er butikk, selv om det ikke stod internettpris på varen..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker på meg som om det har litt med hvilken butikk, og hvilken butikkmedarbeider man treffer på dette.... Brodern har opplevd litt av hvert på butikken i Stavanger ang dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte den for to dager siden til 3500kr ihvertfall.
    Han i butikken sjekket opp på pc-en og der sto det 3500kr, stusset veldig over dette jeg og. Men jeg klager ikke
    Det er snakk om på Lefdal i fredrikstad. Men da jeg kjøpte den hadde de ikke flere igjen der, så jeg gikk til elkjøp og der fikk jeg den til 3500kr. Fyren i butikken sjekket da også og han fikk opp 3500kr, samme som lefdal.
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •