Venter på Blu ray frå Play.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Venter på Blu ray frå Play.com

Hei Har kjøpt meg "Band of brothers collection" frå Play.com den blei "Posted: 27/12/2009" Men enda ikkje komt i posten. Har og bestilt I, Robot som blei "Posted: 02/01/2010" Er det vanlig at det tar 3-4 veker eller lenger før Filmene kommer i posten? Ser at du kan Spør etter ny vare vist det har gått over 21 dager, men no er "Band of brothers collection" frå Play.com forventett inne om 5-8 veker og det vil eg ikkje vente på... Kommer filmen til syvende og sist ? og skal eg bare vente?

Eg anket og på at siden eg Brukte " O " I staden for ein " Ø " i addresselinjen min, at dei vil ha problem med å finne fram, er det slik ?

Har no bestilt 4 nye blu ray men dei har bare vore ute 1 veke så eg forvete ikkje at dei kjem med det første, men siden ingen filmer er komt enda anker eg litt på om desse kjem :S

Eg setter pris på alle svar og tips

Måtte handle fleir siden det er så billig, har lyst å lage ein liten blu ray samling

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt veldig mye fra Play.com og har aldri hatt problemer med dem. Leveringen kan være treg, men har ikke opplevd over to uker. Som du sier kan det være at de ikke har Band of Brothers på lager, og da må du nesten vente til den er inne. Med den prisen de selger den for forstår jeg at de er tomme Jeg har også bestilt BoB hos Play og fikk den etter nesten to uker, jeg bestilte når tilbudet begynte, de hadde den på lager.

Jeg ville sendt dem en mail og hørt hva status er, er den ikke på lager eller er den sendt. Er den sendt kan du etterspørre ny da det er så lenge siden du bestilte.

Angående O i stedet for Ø er det likt med min adresse, men så lenge postnummeret er korrekt skal det ikke by på noen problemer

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når 21 dager er gått er det bare og gi beskjed om at den ikke er kommet.

Sitter selv og venter på en erstatning til en film som ikke kom

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har gått veldig tregt med leveringen fra play (og mange andre britiske butikker) denne julen, og mange har rapportert at de først nå begynner å få filmer som ble sendt rundt julaften (+/- en uke). Du har den nok i løpet av 3-4 dager, vil jeg tro.

Normalt skal pakkene være fremme mye raskere, vanligvis under to uker. Men, det ser ut til at kombinasjonen av poststreik, jul og snørik, kald vinter har ført til en skikkelig opphopning et sted på veien.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Jeg ville sendt dem en mail og hørt hva status er, er den ikke på lager eller er den sendt. Er den sendt kan du etterspørre ny da det er så lenge siden du bestilte.

Angående O i stedet for Ø er det likt med min adresse, men så lenge postnummeret er korrekt skal det ikke by på noen problemer
    pakken er Posted så vil tru dei har sendt den, men vist eg spør om ny vare no, så ser eg at dei ikkje har inne før om lenge... Så om eg skal heller bare vente på pakken

Men vist du har O og Ø slikt som meg så er vel ikkje det ein faktor nei Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det har gått veldig tregt med leveringen fra play (og mange andre britiske butikker) denne julen, og mange har rapportert at de først nå begynner å få filmer som ble sendt rundt julaften (+/- en uke). Du har den nok i løpet av 3-4 dager, vil jeg tro.

Normalt skal pakkene være fremme mye raskere, vanligvis under to uker. Men, det ser ut til at kombinasjonen av poststreik, jul og snørik, kald vinter har ført til en skikkelig opphopning et sted på veien.
    Ja, tenker at det er jule tida som har forsinket pakkene Trur eg skal bare vente å sjå nokon dager til du takk

Men det som er rart, at når eg skal rappotere at vare ikkje er komt på siden deres, må eg velge mellom å få ny vare eller pengene igjenn... Sku bare hatt eit valg der dei sjekket kor pakken var... eg vil jo bare høre om den er på vei, 150 kr bryr eg meg lite om. Er BoB serien eg vil ha

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja de er trege. Men har du fått en mail om at den er "posted", så er den det.
    Dog så kan den bli borte på veien, det hender.

Jeg etterlyste akkurat en film (Body of lies på BD) som skulle vært hos meg for en uke siden.
    Fikk mail om at de sendte ny, den er nå posted.
    I mellomtiden dukket den jo opp selvfølgelig og sendte mail om at den var ankommet.

Men de har tydeligvis ikke lest denne mailen, for de har sendt en erstatter etter at jeg ga beskjed om at den hadde kommet allikevel.

Så ta det litt rolig, den dukker helt sikkert opp!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter også å venter på noen filmer fra Play.com som ble sendt før Jul. Når jeg tenker om har faktisk alle filmene jeg har fått fra play siden november tatt minimum 2 - 3 uker, mens i "gamledager" kunne man bestille på mandag og motta på fredag.

Har en mistanke om at Play har endret litt på shippingen sin, ser for meg om at de har en slags kontainer merket med "Norway" som må fylles helt opp før de faktisk sender filmen. Noen ganger kan man da være heldig og bestille den filmen som gjør at kontaineren blir sendt - og dermed får filmen raskt. Irriterende greier, men sånn er det vel med gratis frakt, de som har handlet hos DealExtreme kjenner nok til dette

Dette er jo bare slik jeg tror det er... :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker å bestille en 2-3 filmer hver lønning, og tenker ikke så mye over det før de plutselig havner nedi postkassa til neste lønning. Da bestiller jeg et par nye. Jeg bryr meg ikke noe særlig om det. Om det ikke er bra nok; bestill en annen plass?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning-
    Jeg bruker å bestille en 2-3 filmer hver lønning, og tenker ikke så mye over det før de plutselig havner nedi postkassa til neste lønning. Da bestiller jeg et par nye. Jeg bryr meg ikke noe særlig om det. Om det ikke er bra nok; bestill en annen plass?
    Stort sett slik jeg holder på også, er ikke noe problem brortsett fra den dagen du kommer over et knalltilbud på en film du ikke har sett. Da gleder man jo seg til å få akkurat denne filmen i kassa si

Det er jo en kjent sak at om du gleder deg veldig til noe, tar det uendelig lang tid før det kommer - iallefall om det kommer med Posten ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av basip
    Stort sett slik jeg holder på også, er ikke noe problem brortsett fra den dagen du kommer over et knalltilbud på en film du ikke har sett. Da gleder man jo seg til å få akkurat denne filmen i kassa si

Det er jo en kjent sak at om du gleder deg veldig til noe, tar det uendelig lang tid før det kommer - iallefall om det kommer med Posten ;-)
    Heilt sant det der asso, eg kan godt vente lengre på filmene så lenge eg veit dei kommer, men eg gler meg sånn

Det med å kjøpe nokon filmer når lønninga kommer gjer eg og Fantastisk system, men så lenge eg hadde bare fått 1 film frå play.com til adressa mi så veit eg liksom at dei kommer fram ein eller anna gong. men Første gang eg kjøper fra Play.com så ingen filmer har komt enda. Så tør liksom ikkje handle meir før eg veit at vertfal 1 film kommer fram, då veit eg at dei veit kor eg bur liksom. å ikkje ein annan kar sitter med alle dvdene mine i handa og Gliser :P

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte ett spill fra play rett etter jul. det har ikke kommet enda. har bestilt ivertfall 200filmer der før og aldrig hatt noen problemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    kjøpte ett spill fra play rett etter jul. det har ikke kommet enda. har bestilt ivertfall 200filmer der før og aldrig hatt noen problemer.
    Har sikkert samme problem du da... Håper dei kommer snart...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tar fort noen uker før jeg får filmene jeg bestiller. Det er straffen for å betale halv pris på filmene.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har opplevd en gang, at en film ikke har kommet fram fra play.com
    Det har dog skjedd at en film brått har brukt mye lengre tid enn de andre på reisen, utifra når de er shipped. Men de kommer som regel fram, tar bare litt tid

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan også bekrefte at det tar veldig lang tid fra Play.com akkurat nå!

Jeg bestilte Band Of Brothers ca 15. desember og den dukket opp en uke etter jul.

Så bestilte jeg 5 filmer til, og den ene dukket opp en uke etter, nummer to en uke og noen dager etter og neste i dag, to uker etter.. Så da venter jeg fortsatt på to stk og alle ble sendt samtidig Men jeg vet posten har hatt litt travle tider i julen og nå etter jul, så jeg bryr meg ikke så mye om det mens jeg venter på de resterende

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, leveringstiden er for lang, men jeg syns ikke det er noe fryktelig stort problem egentlig. Faktisk så er ingenting er så gledelig som å rusle til postkassa og finne en film jeg hadde glemt jeg hadde bestillt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke play.com som er treg hær. De sender ikke mail om "item posted", før den er sendt. Dagen etter at play har sendt, er den på flyet til Norge. Og så må **** sjøl vite hva det er som tar så inni H. lang tid. Venter på ca 20 filma sjøl som er sendt 2,3 og 4 januar og jeg er ikke imponert over farta på levering. 2 filmer kom etter 8 dager!!! Akkurat som "i gamle dager".

Tror Posten Norge drukner i utenlandspakker og det er jo forsåvidt vår egen feil siden vi har mangedoblet importen på få år...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei er nok en blanding av træghet... fikk nettopp to filmer idag som jeg bestilte helt tilbake i slutten av november.
    Har handlet ca 200 filmer derfra og alle har dukket opp etter en vis tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror også det er posten i Norge som er treg. Denne uken har jeg fått 3 filmer fra play og de ble sendt hhv. 20/12,23/12 og 13/1. Venter imidlertid fortsatt på 3 filmer til som også ble sendt 13/1.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •