HiFiklubbens annonse moralsk forkastelig? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,241
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Med tanke på hvor vanskelig det gjennom tidene har vært og få noe rabatt hos hifiklubben, tolker jeg annonsen dit hen at man skal lappe til betjeningen for og få de beste tilbudene.
    Skal man da 'lappe til dem' når man bare titter å lurer på hvilken pris man kan få, eller bare når man faktisk skal kjøpe ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terrawa
    Beklager tall feil. 1600 + har lest dette innlegget. Og lager vi en opphetet diskusjon som hele tiden legger seg på forsiden, så har vi snart 5000 som har sett den.

Pr effekt for HK - JA

Mer salg - Ja det får de også.

Det moralsk riktige hadde vel vært om en moderator hadde slettet hele tråden.
    Moralsk riktig for hvem? Hvem er moralens vokter i dette tilfelle? Jeg har selv blitt utsatt for blind vold og sovet over på sykehus-

Jeg klarer fint å kikke på slike markedsføringsstunt uten å få avsmak- Veldig med hvordan man er som person-

Skal man da fjerne reklamen for de som ikke klarer å se slikt og/eller blir påvirket av en så "mild" reklame?

Eller skal man la reklamen stå for de som ikke føler seg støtt av reklamen?

Velg å se bort..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Skal man da 'lappe til dem' når man bare titter å lurer på hvilken pris man kan få, eller bare når man faktisk skal kjøpe ?
    Er vel greit å gi dem en liten "lusing" med en gang man kommer inn i butikken, så de vet hva som venter dersom de er kranglete på pris:-)

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •