Ødelagte cover på pakker fra Play - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 37 av 37
    Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiHenrik
    Da har du tydligvis hatt flaks
    Jeg har ikke handlet mer enn 40-50 DVD/BD'er fra play.com, men har fortsatt tilgode å ha en eneste skade. Så jeg har sikkert hatt litt flaks jeg også.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiHenrik
    Da har du tydligvis hatt flaks
    Ja, det vil jeg også si. Jeg har bestilt flere hundre filmer og CD'er fra Play, CDON og andre. Det er svært sjelden jeg har fått skadde filmcovere. Men CD cover er en helt annen historie. Disse er stadig vekk ødelagte. CD covere er veldig skjøre og tåler lite. Ofte er et festeøre til lokket knekt av eller feste til til selve discen midt i coveret knekt av. Men hva skal man gjøre? Jeg ber ikke Play om å sende meg ny CD hver gang dette skjer. Da ville jeg vel blitt svartelista ganske fort.... Jeg kjøper nye tomme cover på Biltema og bytter ut.

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Ja, det vil jeg også si. Jeg har bestilt flere hundre filmer og CD'er fra Play, CDON og andre. Det er svært sjelden jeg har fått skadde filmcovere. Men CD cover er en helt annen historie. Disse er stadig vekk ødelagte. CD covere er veldig skjøre og tåler lite. Ofte er et festeøre til lokket knekt av eller feste til til selve discen midt i coveret knekt av. Men hva skal man gjøre? Jeg ber ikke Play om å sende meg ny CD hver gang dette skjer. Da ville jeg vel blitt svartelista ganske fort.... Jeg kjøper nye tomme cover på Biltema og bytter ut.

På CD så er ikke dette noe problem, men Jeg tviler Biltema har flere Blue Ray og DVD boks cover liggende

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en mail til play og forklar problemet så sender de deg er nytt tomt cover gratis. Det er værre hvis det er en boks eller spesialcover, men jeg er sikker på at de ordner opp i det også...

Edit: hvis du har fått de ødelagte coverne nå i det siste kan det jo være at de har blitt ødelagt fordi de er kalde og sprøe og derfor tåler mindre...

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min teori er at postansatte er så leie alle disse pakken fra Play.com at de i ren desemberdepresjon går helt postal og tramper på hver og en av pakkene i tur og orden. Kommer helt an på den aktuelle postansatte sin BMI om platene holder eller ikke.

Forøvrig venter jeg på 2 julegave-dvd'er fra Play.com, det begynner å haste. Har fått 1 av 3 alle sendt fra lager den 10.12.09. Tror kanskje jeg skal gå tilbake til det gamle systemet med å tro på Julenissen

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Reservoir Dogs Limited Edition Petrol Can på blu-ray fra play med en svær bulk bak.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon

Siste som kom med en bulk var Band of brothers Limited Tin Edition på blu-ray :-/
    Den boksen er det ekstra kjedelig er bulk i da :-(

Vel, handlingen er jo fra krigen, så en bulk eller to må en regne med! Kanskje Spielberg og Hanks har gjort det med hensikt for å bidra til realismen? Eller neppe det nei, for min tin box kom jo i perfekt stand fra play.

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men uansett hvem som har skylden for at cover blir ødelagt så er det veldig kjedeligi hvert fall!:cry:

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Har fått en del ødelagte selv, skulle trodd de stappet filmene i en bærepose og kaster den til norge.

Tar jo ofte 2-3 uker før filmen kommer også...
    Nei, dette er det vel ingen som skulle trodd. Ingen klarer å kaste pakker så langt. Og hadde de klart det så hadde det ikke tatt 2-3 uker. Det er en selvmotsigelse.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra spøk til alvor. Jeg har kjøpt mye på nettet, og det hender at senterlåsen eller coveret er ødelagt. Jeg har ikke brydd meg om det. Jeg klaget en gang til play og spurte om de kunne sende et tomt 3DVD cover, men det skjønte de ikke. Jeg fikk et tomt sort dobbelt cover av dem. Dette er tydeligvis risken ved å bestille på nett.

Men ta en titt på f.eks. LP-bokser på din lokale platebutikk. Da skjønner man at netthandel er bra. Så det går begge veier.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel bestilt et 3 sifra antall produkter fra play.com og de andre utenlandske butikkene.

Skjedd 2 ganger at coverene ikke har vært 100%. Fallout 3 til xbox hadde en liten knekt av bit i hjørnet på coveret.

The last samurai bluray - plasten som holder bilde var ganske rynkete og coveret har blitt litt trykt smalere på midten, men coveret fungerer som det skal.

Men utifra så mye som jeg har bestilt, så er jeg fornøyd med at det bare har vært 2 små tilfeller.

Hvis coverene osv er totalt ødelagt, så ville jeg sagt ifra og bedt om nytt.
    Play.com pleier å iallefall være veldig snille.
    Ellers kan du jo være litt "slem" og si etter 30 dager at du ikke har fått varen.. da sender de et nytt.

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Over 200 titler fra play her. Aldri hatt en skade.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her jeg bor er det felles "postkasserekke" som postfolkene har nøkkel til og kan låse hele rekken opp for å enkelt stappe posten nedi. I tillegg er det et lite hull foran i postkassen til småbrev og slikt, siden dette hullet finnes gidder ingen postfolk å låse opp rekken.

Sist jeg hentet en film i postkassen stod denne så hardt i klem i den lille sprekken at jeg måtte spenne fra med bena for å få den ut igjen. Postdamen stod bare der "...jeg prøvde å få den nedi, men det gikk ikke".

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg ikke bestilt mere enn ca 15 blueray og ett par cder fra play.
    Alt har kommet helt fram. Men ikke alt har kommet fra.
    Satt ventet på G. I. Joe på BD. Ble sendt fra play. Men kom aldrig fram.
    Så det er tydeligvis noen uærlige skjeler i posten og.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor tar du ikke bare Refund for my lost item eller I want a new item?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viste ikke at det gikk.
    No har eg vært på havet stort sett i hele høst.
    Blir liksom ikke så mye unødvendig surfing når vi er ti mann som skal dele en dobbel isdn linje. (satelitt. ) Men nå når jeg vet at det går så skal jeg selvsagt gjøre det. Takker for tipset.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også kjøpt hundrevis av CD, DVD og Blu-ray samt noen bokser fra Play og har ennå ikke opplevd skader.

I min ungdom jobbet jeg med pakkesortering hos posten og kan derfor med nærmest 100 % sikkerhet si at skadene skjer ikke hos Play

Hva gjelder leveringstid så får jeg som regel pakkene ca. en uke etter ”Dispatch confirmation” men igjen, postgangen er en ting som ikke Play rår over.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •