Stop spamming på AVtorget!!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 140
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stop spamming på AVtorget!!!!

Nå er jeg og sikkert mange andre drittlei av de som legger ut ørten filmer for salg og deler dem opp som enkeltannonser.
    Dette ødelegger for andre som selger noe verdifullt og ikke får vist frem produktet sitt på førstesiden.
    Salg av mange cd'er, filmer og annet i samme kategori mener jeg MÅ legge under en annonse, hvis ikke så bør de fjernes av en moderator.

Skriv deres mening om dette.

Newcomer kyrie neslie sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig jeg har også irritert meg over dette i lang tid :evil: :twisted:

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du tenker på de filmene som nå er blitt lagt ut på AVtorget.

Personlig ser jeg ikke noe 'feil' i det, de er også lagt ut som auksjon på hver enkelt film.
    Synes også det er så 'få' produkter som blir lagt ut hver dag, greier glatt å se igjennom alle annonsene hver dag, men det kan bare være meg da

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og kalle det spamming går litt for langt i mine ører da. Og hvis Du hadde 20 filmer som du vil selge en og en på auksjon og ikke samlet, hvordan ville Du da ha lagt ut dine filmer ?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Nå er jeg og sikkert mange andre drittlei av de som legger ut ørten filmer for salg og deler dem opp som enkeltannonser.
    Dette ødelegger for andre som selger noe verdifullt og ikke får vist frem produktet sitt på førstesiden.
    Salg av mange cd'er, filmer og annet i samme kategori mener jeg MÅ legge under en annonse, hvis ikke så bør de fjernes av en moderator.

Skriv deres mening om dette.
    Den er jeg helt for. Greit å holde seg til EN annonse.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syns det er bedre med flere anonser
    Så slipper vi annonser som "filmer til salgs", "Jeg selger å filmer", "kjøp filmer her", "billige filmer".

Bedre å se i tittelen hvilken film det gjelder

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er å legge ut en og en annonse for auksjon. En annen ting er jo eksponeringen på første siden. Vet det jobbes med en løsning rundt dette på den nye plattformen, V2 av AVforumet. Kanskje man skulle hatt en minimums grense på 500,- for at et produkt skal vises på første siden?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...dette issuet løser vi i V2 ved at en må benytte opparbede poeng for å gi annonsene eksponering på forsiden... Aktive brukere vil derfor enklere kunne promotere sine annonser mot forsiden, noe som jo både er fortjent og realt! "Siste annonser" vil uansett inkludere alle typer annonser, også Blu-ray-filmer lagt ut enkeltvis, men i stedet for å vise disse på forsiden av alle sidene må en inn på AVtorget for å se disse.

...jeg tror den nye omleggingen blir veldig bra for øvrig - men en må nok smøre seg med et par måneders tålmodighet før ting er på plass! I første omgang vil vi kjøre ut betaversjonen av den nye plattformen på AVforum.com, så det er mulig å få en sniktitt om ikke aaaalt for lenge om ting går etter planen!

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært veldig praktisk med "FILMtorget" for eksempel
    Et eget torg for film og musikk rett og slett...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...vi postet visst nesten på likt, BEF, vi skal selvsagt også vurdere andre type muligheter for å balansere eksponeringen av annonser, det blir en fortløpende vurdering vi foretar oss...

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av dem som legger filmer og spill ut som auksjoner enkeltvis. Det har jeg tenkt å fortsette med, men for ordens skyld er ikke formålet å "kuppe" førstesiden på AVtorget.

Jeg setter forøvrig stor pris på at AVforum vurderer andre løsninger for førstesideeksponering enn dagens ordning, hvor alle siste annonser fortløpende legges der.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spam? Ærlig talt. Snakk om å lage storm i et vannglass. Det som derimot er smått "irriterende" er når noen legger ut en ny annonse hver dag dersom produktet ikke selges første døgnet produktet legges ut for salg. DET kan kalles spam.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Spam? Ærlig talt. Snakk om å lage storm i et vannglass. Det som derimot er smått "irriterende" er når noen legger ut en ny annonse hver dag dersom produktet ikke selges første døgnet produktet legges ut for salg. DET kan kalles spam.
    Dette viser vel bare at forsiden betyr mye bra reklame for produktene og ikke bør torpederes med billige filmer!

Tipper at alle fikk med seg at Cybervision prøvde å selge Onkyoreceiveren sin ja..;-)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du sier noe. Er lov med litt mere tålmodighet enn "2timer"

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Dette viser vel bare at forsiden betyr mye bra reklame for produktene og ikke bør torpederes med billige filmer!
    Hvor skal prisgrensen gå før et produkt (dvs. en selger av produktet) skal få "bra" reklame? 50, 500, 5.000 kroner? 50.000? One MILLION dollars?

[youtube]cKKHSAE1gIs[/youtube]

One hundred BILLION dollars?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette mener jeg enkelt kan ordnes ved å lage klare retningslinjer for at det ikke er lov å "bumpe" oftere enn f.eks. 3 eller 5 dager, blir dette ikke overholdt blir det advarsel og evt utestengelse.

Slik avtorget er lagt opp idag ser jeg ikke noe galt ved de som legger ut filmer enkeltvis MEN det irriterer også meg da det tar mye av fokuset fra andre annonser. Jeg synes ikke filmer hører til der i det hele tatt men så lenge avtorget har lagt opp til slikt salg så gjør ikke de som bruker det noe galt synes jeg.

På endel annonseplasser kan en filtrere hva en ønsker å vise og ikke, hadde dette vært mulig kunne vi som ikke ønsker filmer enkelt filtrere de bort, noe for Avtorget v2?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det siste problemet, altså at noen legger opp annonser med korte intervaller, løser seg jo gjerne selv når en faktisk må bruke av opptjente poeng for å få eksponering på forsiden... Noe eksponering vil det jo utgjøre at annonsene havner under "nye annonser" på selve AVtorget-sidene, men langt mindre enn i dag der de faktisk havner på forsidene og eksponeres for tusenvis av visninger hver gang de legges ut!

...vi kan også vurdere å innføre retningslinjer rundt "hyppig" opplastning av samme annonse, men i første omgang tror jeg det er greit å se hvordan det nye systemet fungerer mht "selvregulering" av denne type problematikk...

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne ikke skrevet det bedre selv...

Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •