Stop spamming på AVtorget!!!! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 140
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om dere legger en sak på finn.no så er det ikke lang tid det går før den er borte, men det er bare å se videre nedover så jeg skjønner ikke helt problemet. Når det selges så mye som det gjør her inne så er det ikke annet å forvente, man kan ikke forlange førstesides annonse en hel dag med andre ord. Om det er no spesifikt folk vil ha så fungerer jo søkefunksjonen.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Om dere legger en sak på finn.no så er det ikke lang tid det går før den er borte, men det er bare å se videre nedover så jeg skjønner ikke helt problemet. Når det selges så mye som det gjør her inne så er det ikke annet å forvente, man kan ikke forlange førstesides annonse en hel dag med andre ord. Om det er no spesifikt folk vil ha så fungerer jo søkefunksjonen.
    Før så fikk man alltid solgt produktene sine her inne, nå får man nesten ikke solgt noenting. Bedre å betale de 25 kronene som finn tar så slipper huset å se ut som en hifibutikk tilslutt.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Før så fikk man alltid solgt produktene sine her inne, nå får man nesten ikke solgt noenting. Bedre å betale de 25 kronene som finn tar så slipper huset å se ut som en hifibutikk tilslutt.
    Jeg legger saker her men får mest respons fra finn og sentralen faktisk, men det er godt det er noen som vil kjøpe produktet i det heletatt. Når salgsplassen er gratis så er det ikke bestandig det er det beste stedet, noe selges fort og andre ting går det tregere med rett og slett. Synd men men....

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått solgt alt jeg har lagt ut her... Det kommer mest annpå hvilket produkt man har å selge.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Jeg har fått solgt alt jeg har lagt ut her... Det kommer mest annpå hvilket produkt man har å selge.
    Og pris

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av earphonic
    Og pris
    Det er nok noe av ulempen her inne. Veldig mange AVforum brukere er meget klar over hva ting er verd på bruktmarkedet.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruktsalget går opp og ned på samme måte som nysalget. Mange har bremset litt i år da det har vært urolige tider på finanssiden
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er synd her at vi sliter litt for mye folk som tror Avtorget er en plass i Bangladesh der de kan prute med skambud og tro de får varen. Folk som jobber vet hva man tjener og må betale hva det koster.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser ikke på denne "spammingen" som noe stort problem, uansett om det er masse filmer som blir lagt ut enkeltvis eller ikke, så er det ikke lenge en annonse står på førstesiden. Jeg tror ikke det er det som gjør det største utslaget på om man får solgt varen eller ikke.

Det er ihvertfall min egen erfaring...

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Bruktsalget går opp og ned på samme måte som nysalget. Mange har bremset litt i år da det har vært urolige tider på finanssiden
    Altid bra med ekspert uttalelser mobb mobb

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Tar den BEF
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Det er nok noe av ulempen her inne. Veldig mange AVforum brukere er meget klar over hva ting er verd på bruktmarkedet.
    Ulempe eller fordel? Jeg har handlet en del både her og på Finn. Generelt så er mitt inntrykk at folk på Finn ofte ikke er klar over hva de selger og hva det er verdt, noe som kan slå begge veier. Her derimot er bevisstheten om dette høyere og prisen blir som regel mer "riktig".

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pop anlegg til ørten hundre tusen har dere men å beholde noen så verdiløst som en brukt film det har dere ikke råd til. Hvorfor ikke bare leie bd filmer heller stede for å drive egen bruktbu på si. At dere gidder å springe frem og tilbake på posten for å få inn noen usle kronestykker.
    dagens beste kommentar.kunne ikke sagt det bedre.syns selv det er flaut at folk med rådyrt utstyr skal selge filmer for og tjene småpenger.helt latterlig ja.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    dagens beste kommentar.kunne ikke sagt det bedre.syns selv det er flaut at folk med rådyrt utstyr skal selge filmer for og tjene småpenger.helt latterlig ja.
    Uten at det betyr at jeg synes at jeg har rådyrt utstyr: skal jeg gi bort mine brukte filmer? Hvorfor ikke legge dem ut på AVtorget med en lav åpningspris, la markedet bestemme prisen og la andre få glede av et godt kjøp? Jeg skjønner ikke denne grinebitingen. Sutreposer!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja huff! At folk kan nedverdige seg å selge saker de ikke har bruk for lenger ;-)

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, veldig enig!
    Skjønner ikke hvordan de orker.
    Selge 10 og 10 filmer er greit, men en og en annonse og en og en sending *ork*

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chrisonfire
    Hehehe, veldig enig!
    Skjønner ikke hvordan de orker.
    Selge 10 og 10 filmer er greit, men en og en annonse og en og en sending *ork*
    Men hvem gidder å kjøpe en pakke med 10 filmer der man helt sikkert har minst tre fra før?
    Skjønner ikke at dette skal være et problem... De to timene (?) på førstesiden er nok ikke det mest avgjørende for om man får solgt sakene sine.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Nesten like frekt som de som selger kobberkabler kledd med fargerik plast. I det siste har jeg sett mange trekasser med hull tettet med runde pappstykker. Makan. AVtorget er i forfall. WRÆÆÆL. Dette MÅ jo for svarte være en opplagt sak for TV2 lager bråk..øh...TV2 hjelper deg mener jeg, for bråket lager vi selv.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ville vært idiotisk om jeg f.eks skulle beholde rælet av en film som GI. Joe bare fordi noen andre ikke unner meg å tjene en hundrings på den. Jeg ser ikke på dette som en hundrings tjent, men en hundrings som går rett i en annen film, som jeg kanskje vi ha i hylla i lang tid fremover.

Jeg er ikke laget av penger og har derfor ingen problemer med å selge filmer på torget.

Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    For min egen del så har jeg faktisk impulskjøpt en vare publisert på forsiden uten at jeg hadde kikket etter den i noen kategori.
    Det var en vare jeg fikk lyst på der og da så denne debatten er i høyeste grad noe avforum bør lese.
    ..og hvis vi veier dette opp mot hvor mange kjøp som er planlagte, hva veier sterkest da? Jeg innrømmer gjerne at jeg impulskjøper filmer o.l, men jeg har virkelig ikke råd til å impulskjøpe en høyttalere eller en forsterker, selvom jeg tilfeldigvis finner den på forsiden av torget...

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Men hvem gidder å kjøpe en pakke med 10 filmer der man helt sikkert har minst tre fra før?
    Skjønner ikke at dette skal være et problem... De to timene (?) på førstesiden er nok ikke det mest avgjørende for om man får solgt sakene sine.
    Da selger man de 7 til en kjøper, og siste 3 til en annen

Neida, jeg skjønner poenget, liker selv ikke at folk selger "filmpakker" på 10-20 filmer à 100kr stk.
    Men er enig at hvis man skal selge flere filmer, så lager man en annonse

Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •