Tips: Hjemmekinostoler på finn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips: Hjemmekinostoler på finn

Jeg har ikke bruk for hjemmekinostoler om dagen, men en kamerat tipset meg om følgende annonse:

Kinostoler til salgs - FINN Torget

For ordens skyld: Jeg kjenner ikke selgeren og aner ikke noe om kvaliteten på stolene. Men det er ihvertfall en rimelig pris for nesten nye stoler.

Active bergli sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står at de selges av Europris. Med tanke på kvaliteten på alle andre møbler derfra, bør tas med i betraktningen. Ellers var det en veldig god pris da

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bergli
    Står at de selges av Europris. Med tanke på kvaliteten på alle andre møbler derfra, bør tas med i betraktningen. Ellers var det en veldig god pris da
    Ja, så ikke så nøye på hvem som solgte, faktisk.

Jeg har aldri kjøpt møbler fra Europris, og ville garantert sjekket hvordan de ser ut, hva de er laget av og hvordan de er å sitte i.
    Men jeg HAR kjøpt og sittet i stoler fra Jysk (som jeg regner med stiller i omtrent samme klasse), og det jeg kan si er at kvaliteten varierer mellom positive og negative overraskelser.

Active bergli sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Ja, så ikke så nøye på hvem som solgte, faktisk.

Jeg har aldri kjøpt møbler fra Europris, og ville garantert sjekket hvordan de ser ut, hva de er laget av og hvordan de er å sitte i.
    Men jeg HAR kjøpt og sittet i stoler fra Jysk (som jeg regner med stiller i omtrent samme klasse), og det jeg kan si er at kvaliteten varierer mellom positive og negative overraskelser.
    Det kan jeg være veldig enig i. Hovedregelen på Jysk er: Skal du sitte i det, IKKE KJØP, skal du sette ting på det, KJØP

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tviler vel på at det er Europris sine egne varer de prøver å selge.
    Stolene er mer sannsynlig fra et fremvisningsrom for ansatte i Europris sine lokaler etc.
    Vanskelig å si noe om kvaliteten likevel, det er jeg enig i.

Edit: De ser litt harde ut, så jeg vil vel egentlig ikke karakterisere de som hjemmekinostoler, men heller Kinostoler som annonsen sier

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bergli
    Det kan jeg være veldig enig i. Hovedregelen på Jysk er: Skal du sitte i det, IKKE KJØP, skal du sette ting på det, KJØP
    Min erfaring er nok mer nyansert enn det. Jeg har fullt sittemøblement fra Jysk i min hjemmekino, og kjenner flere med de samme stolene som er fornøyd. Mens de billige kommodene de har der tror jeg klapper sammen går i gulvet bare under vekten av et par raggsokker i øverste skuff.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •