Hvorfor skal man ikke be om en bra pris? Det er jo en grunn til at "alle" handler på play. Det er bare å spørre. Når jeg kjøpte Crown forsterkerne mine så sa jeg at jeg skulle ha 4 stykker til å begynne med, også måtte jeg se hvor mange jeg trengte videre. Fikk da et svar at jeg fikk 500 i avslag på hver modell. 4stk=2000 i avslag.

Gjorde det samme når jeg skulle ha Pa utstyr. Da havnet jeg faktisk i Tyskland, er riktignok i utlandet, men spurte om pakke pris både fra de og soundshop. Kan si det sånn at jeg har spart bortimot 20k på å handle for 21k(Ca pris i Norge = 41 000+-) fra tyskland kontra Norge. Rabatten fikk jeg ved å spørre om en pakkepris for det jeg skulle ha.

Den letteste måten å gjøre dette på er jo å finne ut hva du skal ha, og gå inn på prisguide(eller se hva varen koster) og se om varen er der. Også kan du ringe/se på nettsider til de store elektrokjedene. Finn billigste kjede, og kontakt en konkurent, og spør om de kan komme med et bedre tilbud. Tver, sko, merkeklær og klokker er veldig stor avanse på i Norge.

For dere som snakket om "hvordan selge" i matvarebutikk. Letteste måten er å dra masse kunder inn i butikken med et bra tilbud (som kanskje butikken til og med taper litt på), og ha masse andre fristelser(smaksprøver, boller is etc) som de må gå forbi. Da skaper du mersalg. f.eks tilbud på en senterhøyttaler. Still da opp senteren i demorommet sammen med "full" 5.1/7.1