Venter du på Gudfaren boksen fra zailor.no? Post her! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 144
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Venter.... og venter.... og venter....
    Ikke på lager... Forbanna tull.. Den er jo stort sett lett og oppdrive alle andre steder!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg foreslår at dere sender en kollektiv klage, evt samkjører å sende klage samme dagen (som nevnt tidligere i tråden) . å samle seg i en tråd på avforum utretter lite. Zailor får heller ikke gjort noe med saken uten en tilbakemelding.

skulle jeg boikottet alle dvd sjapper på nettet som jeg har hatt en liten tvist som dette med, hadde jeg ikke hatt mange stedene igjen å handle :P somoftest ordner det seg når man kontakter de.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    jeg foreslår at dere sender en kollektiv klage, evt samkjører å sende klage samme dagen (som nevnt tidligere i tråden) . å samle seg i en tråd på avforum utretter lite. Zailor får heller ikke gjort noe med saken uten en tilbakemelding.

skulle jeg boikottet alle dvd sjapper på nettet som jeg har hatt en liten tvist som dette med, hadde jeg ikke hatt mange stedene igjen å handle :P somoftest ordner det seg når man kontakter de.
    Ja vi kan sende ei klage samme dag - kanskje det blir en 20-25 klager på en gang?

For min del er dette bare dråpen i forhold til zailor.no og playx.no - det er ganske mange andre ting gjennom de siste årene som gjør at min tro på dem er tynnslitt....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg faktisk fått bekreftelse på at MI-boksen er sendt, kanskje er det håp for Gudfaren også.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter også på boksen.

Har mailet med dem og de sier den skal komme...............
    Det begynner å bli en stund siden :evil:

Er gjerne med på en felles "aksjon" United we stand, divided we fall 8)

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg venter også på min gudfaren boks. sendte de mail forrige uke. og her er svaret jeg fikk

Hej. The Godfather Collection er desværre i restordre hos vores leverandør, og vi har ikke fået ny leveringsdato på denne.
    Grunden til at det tager så lang tid, er fordi vi ved en fejl, har haft forkert pris på boksen, og der er rigtig mange der har lagt ordre ind på den, og så har vores leverandør desværre ikke kunne levere det bestilte antal.
    Vi beklager ventetiden.

vh. zailor kundeservice

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    jeg venter også på min gudfaren boks. sendte de mail forrige uke. og her er svaret jeg fikk

Hej. The Godfather Collection er desværre i restordre hos vores leverandør, og vi har ikke fået ny leveringsdato på denne.
    Grunden til at det tager så lang tid, er fordi vi ved en fejl, har haft forkert pris på boksen, og der er rigtig mange der har lagt ordre ind på den, og så har vores leverandør desværre ikke kunne levere det bestilte antal.
    Vi beklager ventetiden.

vh. zailor kundeservice
    Det hadde vært interessant å vite hvor denne saken står juridisk, med tanke på den type svar som over. De skriver at det var feilprising i utgangspunktet. Men de skriver så vidt jeg kan tolke egentlig ingen ting om at de likevel skal sende boksen?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Det hadde vært interessant å vite hvor denne saken står juridisk, med tanke på den type svar som over. De skriver at det var feilprising i utgangspunktet. Men de skriver så vidt jeg kan tolke egentlig ingen ting om at de likevel skal sende boksen?
    Hvis man åpenbart forstår at det er feilpriset, så er det vel slik at man kan slette ordren. Dem reserverer seg jo også for feilprisinger. Etter min mening, var det ikke åpenbart at denne var feilpriset - gode tilbud dukker jo opp fra tid til annen.

Det er mine enkle, kortfatta tanker om det.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 grei handel og 3 dårlige fra zailor! No way in h.... at jeg handler fra de mer:evil:

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dagens melding fra Zailor (sendt i dag, og besvart i dag)

Hej.

Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke fået noget nyt leveringsdato fra dem.

Du kan til hver en tid annullere din ordre hvis ikke du vil vente.

Vi beklager meget.

Vh Zailor kundeservice.
    Har uthevet selv med rødt. Det er tydelig hva de ønsker:twisted: ikke f*** om jeg sletter den ordren. Som Msport skriver tror jeg de står dårlig juridisk.....

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville vært raus nok til å akseptere at produktet var feilpriset om de hadde sendt meg en mail kort tid etter at jeg bestilte og forklart situasjonen. Jeg har ingen interesse av å prøve å utnytte en datafeil hos dem til egen gevinst.

Men når det tar så lang tid, og jeg ikke hører noe fra dem om saken, synes jeg det er merkelig. Om de virkelig satser på at vi skal kansellere ordrene fordi vi blir lei av å vente, opptrer de særdeles uprofesjonelt og idiotisk.

Jeg synes også det er merkelig at de ikke klarer å oppdrive flere eksemplarer på såpass lang tid.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Jeg ville vært raus nok til å akseptere at produktet var feilpriset om de hadde sendt meg en mail kort tid etter at jeg bestilte og forklart situasjonen. Jeg har ingen interesse av å prøve å utnytte en datafeil hos dem til egen gevinst.

Men når det tar så lang tid, og jeg ikke hører noe fra dem om saken, synes jeg det er merkelig. Om de virkelig satser på at vi skal kansellere ordrene fordi vi blir lei av å vente, opptrer de særdeles uprofesjonelt og idiotisk.

Jeg synes også det er merkelig at de ikke klarer å oppdrive flere eksemplarer på såpass lang tid.
    Jeg har også tenkt i de baner. Hadde jeg fått beskjed med en gang om at produktet jeg bestilte var kraftig feilpriset, hadde det stilt seg litt annerledes. Men jeg syns ikke dette var en urimelig tilbudspris heller. Som msport sier så dukker det opp mange gode tilbud som dette stadig vekk.

Jeg sjekket nettopp e-postene jeg har fått fra zailor, og som jeg trodde så har jeg ikke engang fått en bekreftelse på at boksen er bestilt. Har dere andre mottatt ordrebekreftelse?

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebulon
    Jeg sjekket nettopp e-postene jeg har fått fra zailor, og som jeg trodde så har jeg ikke engang fått en bekreftelse på at boksen er bestilt. Har dere andre mottatt ordrebekreftelse?
    Jeg har heller ikke fått noe e-postbekreftelse, men jeg printet ut bekreftelse fra nettsiden når jeg bestilte/kjøpte mitt eksemplar.

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    dagens melding fra Zailor (sendt i dag, og besvart i dag)

Har uthevet selv med rødt. Det er tydelig hva de ønsker:twisted: ikke f*** om jeg sletter den ordren. Som Msport skriver tror jeg de står dårlig juridisk.....

Det svaret fikk jeg å på første mail jeg sendte de.
    jeg fikk e-postbekreftelse like etter jeg bestilte. rart ikke alle har fått det.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Jeg ville vært raus nok til å akseptere at produktet var feilpriset om de hadde sendt meg en mail kort tid etter at jeg bestilte og forklart situasjonen.
    Ikke akkurat første gangen de feilpriser BD-bokser, så da får de i så fall tenke litt "ahead"

Hadde en preorder på 'Nord', noe som tok 5uker før den ble levert. Ble kun kjøpt siden de gav meg et gavekort.
    Jeg var ikke rask nok til å kaste meg på tilbudet, men hadde jeg rukket det visste jeg at dette kom til å skje.
    Det er relativt stor debatt borte hos diskusjon.no ang samme greia. Tror det gjeler MI, Godfather, Spiderman, Mummy og en annen serie jeg ikke husker navnet på.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å svare meg selv. Jeg sendte en relativt, eh, "tydelig" mail til zailor der jeg ba om bekreftelse på at vi faktisk fikk disse boksene til 219,- og fikk dette svaret:

Hej. Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager.
    Grunden til at vi er så længe om at få filmen på lager, er fordi vi har haft fejl pris på vores side og der er selvfølgelig mange der har bestilt til denne pris. Vores leverandør har ikke kunne skaffe det antal vi skal bruge.
    Vi beklager.

vh. zailor kundeservice
    Så da har vi det i alle fall svart på hvitt...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare det samme svaret de trykker ut av seg hver gang

Det er ikke troverdig at det skal ta så lang tid! Uansett hvor mange som har bestilt.

Det er på tide med noen trussler IMHO.

Forslag til trussler
    * felles mail fra alle i denne tråden
    * oppfordring til boikott av Zailor (og Playx)
    * boikott totalt av oss og alle andre vi kan påvirke for all fremtid!
    * opprette en facebook side for de som ikke liker Zailor
    * gå ut i andre media
    evt andre gode forslag hvis noen har ideer

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smør deg med ventesalve.

Jeg blir ikke med på verken trusler, Facebook-aktiviteter (hva er det, forresten? ;-)) eller annen negativitet. Boikott er heller ikke aktuelt - dukker det opp andre fristende tilbud fra dem, slår jeg til. Jeg har tid til å eventuelt vente "litt", og lar meg ikke hisse opp eller irritere over småting :-)

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare det samme svaret de trykker ut av seg hver gang
    Er uenig. Jeg mener at "Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager." er det første soleklart "juridisk bindende" svaret om at vi skal få våre filmer fra den kanten.

Jeg er derimot enig i at dette svaret på ingen måte garanterer at vi får sakene våre - bare at det kan gjøre livet til zailor.no noe surere hvis de ikke får ut fingeren snart... ;-)

Det er ikke troverdig at det skal ta så lang tid! Uansett hvor mange som har bestilt.

Det er på tide med noen trussler IMHO.

Forslag til trussler
    * felles mail fra alle i denne tråden
    * oppfordring til boikott av Zailor (og Playx)
    * boikott totalt av oss og alle andre vi kan påvirke for all fremtid!
    * opprette en facebook side for de som ikke liker Zailor
    * gå ut i andre media
    Forbrukerrådet er vel nærliggende? Er ikke forbrukerrådet et slikt organ som selv tar affære hvis de får mange nok klager mot en spesifikk aktør?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er uenig. Jeg mener at "Du får selvfølgelig filmen til de 219 kr når den kommer på lager." er det første soleklart "juridisk bindende" svaret om at vi skal få våre filmer fra den kanten.

Jeg er derimot enig i at dette svaret på ingen måte garanterer at vi får sakene våre - bare at det kan gjøre livet til zailor.no noe surere hvis de ikke får ut fingeren snart... ;-)
    Synes svaret er ganske bra - dem innrømmer en feil, men ønsker å levere ut filmen for det.

Det er ingen garanti, men det er vel det beste svaret som har kommet til nå? Jeg er tilbøylig til at dem skal få litt mer tid på seg til å skaffe dem frem.

Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •