GET - er det bare jeg som opplever ELENDIG kundeservice? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sånn er det når man ikke bor sentralt. Her på det sentrale østland får hver eneste husstand lagt inn fiber nå. 1GB linje? No problemo. Du kunne hatt serverne til AVforum hjemme! hehe
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Jeg sitter og venter på å få den nye digitale linjen med bredbånd og tv. Naboen har fått det for 4 uker siden. De sa de skulle ringe snart og avtale tid. Bor i Holmenkollen her har vi telenettet fra steialderen så her får du ikke mer en 160 kB/sek med TerorNor
    Madammen min jobber i bransjen og jeg vet noen oppe i lia der har fått installert fiber den siste uka, kanskje du burde ta en ny telefon og høre?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...da har jeg prøvd igjen... To ganger i går på vent i hhv 7 og 6 minutter, samt en første gang der jeg faktisk fikk velge tilbakeringing. Dessverre ringte de tilbake da jeg satt hos frisøren, og slik endte det...

Har prøvd i dag igjen, men tilbake til kø uten mulighet for tilbakeringing, som vel betyr at de egentlig ikke har kapasitet til å svare på henvendelser!

HELT UTROLIG!!!

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    At Get kundeservice suger gamle sokker er i alle fall min erfaring. Det virker nesten som de virkelig prøver på det...
    Det samme kan dessverre sies om NTE. Fiberleverandørene har kanskje satt opp en intern premie til den som har dårligst kundeservice, lengst saksbehandling, flest brudd på muntlige avtaler, sleipeste og mest løgnaktige selgere etc?:-x

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har jeg omsider fått svar via e-mail, der de bekrefter at jeg kan heve installasjonen eller ev. be en tekniker se på saken en siste gang, samt at jeg får kreditert alt som er betalt før Internett og telefon funker... Jeg gikk da for sistnevnte ettersom det ikke er noen andre tilbydere av fiber her ute, men jeg er på ingen måte noen fornøyd kunde av den grunn.

Vi får se om de klarer å rydde opp nå, det gjenstår jo å se om de faktisk bruker enda en uke på å svare på mitt tilsvar!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...da har omsider teknikeren vært her, og det ser ut til å virke sånn noenlunde nå... Telefonen bryter hele tiden, og nettet tenderer til å dette ut nå og da, men jeg får vel anta og håpe at dette stabiliserer seg med det første. Det ringte også en kar fra kundesenteret og sa han skulle monitorere linjen den første uka og ringe tilbake med resultatet deretter.

Videre fikk jeg kampanjeprisen de har kjørt i sommer, halv pris ut året, var jo kjekt det...

Jaja, må jo uansett si at jeg ikke er videre imponert over GET, men jeg har vel kanskje hatt litt ekstra uflaks i lys av ferietider osv...? Håper uansett ikke det blir noe feil på linja og at stabiliteten tar seg opp, for support er ikke noe jeg har VELDIG lyst å måtte forholde meg til GET rundt etter de erfaringer jeg nå har fått...

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje de leser avforum...

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg faktisk.8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan skrive under på denne. Er overhodet ikke fornøyd med Get's kundeservice. Har selv forsøkt å få tak i de i noen uker nå uten å få svar, og jeg har heller ikke blitt kontaktet på nytt etter å ha lagt igjen tlfnr. Dette har fungert fint ved tidligere anledninger.

Tilbakering-tjenesten fungerer ikke, dvs den får man bare tilbud om ved enkelte anledninger. Tipper de har kuttet ned bemanningen pga anstrengt økonomi og etterhvert oppdaget at det ikke holder. Så har de antakeligvis outsourcet kundeservice i en hast, uten å sørge for god nok opplæring av de nye medarbeiderne.

Når man kombinerer dette med "supre tilbud" for å få flere kunder og øke inntektene så skal det ikke en rakettforsker til for å forstå at det blir problemer.

Her har man et klassisk eksempel på dårlig lederskap og dårlig kommunikasjon mellom de forskjellige direktørene (som alle så fint smykker seg med som tittel nå til dags). Dette starter på toppen og sprer seg nedover i organisasjonen.

Kundefokus er noe Get/Upc alltid har vært dårlige på. De satser på at produktene er bra og billige nok til å skaffe flere kunder, akkurat som Nextgentel for øvrig (min erfaring med de er den samme).

Har alikevel vært svært fornøyd med Get som kabelleverandør og har sjelden hatt problemer. Men det jeg merker meg er at Get er en organisasjon som snur seg like raskt som en elefant i et kjøleskap.

Eksempel: Siden jeg fikk Get sin HD-pvr boks så har det vært problem med kanalen viasat 4. Hver gang det ble reklame så gikk lyden i fistel og det hørtes ut som om stua ble fyllt av alle orchene i Middle-earth. Dette problemet er kjent for alle som har Get HD-pvr dekoder og er et problem som har vedvart i over et år. For en uke siden kan det virke som at det ble fikset.

Eksempel 2: Ifjor sommer kontaktet jeg kundeservice for å høre med de når de har tenkt å lansere noen nye HD-kanaler. Svaret var at de ikke visste, men at det var like rundt hjørnet. Det samme svaret har blitt gjentatt pr mail ørtenvis av ganger siden da. Skjer det noe? Nei

For min del så er det en person som MÅ ta hatten sin og gå, og det er markeds"direktøren" (f. som jeg hater den tittelen).

/Utblåsning slutt.

PS: Gjett hvorfor jeg kontaktet Get i utgangspunktet? Faktisk for å undersøke deres internett-tilbud og muligens bli kunde der. Tror nok jeg står over det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt nysgjerrig på hvordan dette gikk...

Fungerer ting nå eller er kabelen klippet?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det var meg du siktet til: Alt fungerer fint men det er fortsatt like dårlig respons hos deres kundeservice. To ganger ila vinteren har jeg forsøkt å kontakte de for å bestille produkter uten at tilbakering-tjenesten har fungert. Eller jo forresten, den ene gangen ringte de meg tilbake etter to timer og da passet det ikke å ta telefonen. Den andre oppringningen de lovet kom aldri.

Og det er fortsatt like mørkt på HD-fronten. Dårlig.

Viasat 4 fungerer fint

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •