Kundebehandling!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer rhypno sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kundebehandling!

har ventet på svar fra en selger hos Hi-Fi HUSET i Bærum 3dg.-er ang.tilbud på KEF Q-stativhøytalere og ny platespiller,men ringte idag,men da var de solgt p.g.a.at han ikke så dem mens vi pratet.skal også ringe tilbake nå,men etter flere sms,mms og e-poster hver dag tror jeg ikke disse er så dyre at man gidder å bruke tid på ett salg?flere her som ikke bor rett ved butikken som har opplevd å bli en forbannet og skuffet lydfanatiker som trodde de rette var funnet?håper ennå på ett svar,men når nye til 1998nkr.står på nettet og det hørtes ut som deres var dyrere ser i hvertfall mine øyne andre veier slik at min lyd blir komplett!:twisted:

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ingen hemmelighet at Andre har nok å gjøre, enkleste er vel å møte opp og vente i kø.

Alternativet er andre butikker slik jeg ser det.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært i samme situasjon som deg. Fikk ikke svar på over en uke ang delefilter som jeg skulle kjøpe. Ble litt forbannet og satt meg i bilen å dro ditt. Da jeg kom ditt og fortalte dem hvorfor jeg var kommet, var di veldig hjelpsomme og handelen tok ca 10 min. Så kan vell bare konstantere at di har veldig mye å kjøre i butikken. Har du mulighet, anbefaler jeg deg å dra ditt selv..

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jo ikke akkurat lyst til å handle på sånne steder.

Newcomer rhypno sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Kundebehandling.

om de har mye å gjøre er deres problem og bor midt mellom Tr.Heim-Kr.Sund,så kan bare ikke sette meg inn i bilen å dra dit.synd at det ble slik da de har mye bra,men selger var også nedlatende da han mente 1.par KEF Q85s(nesten ikke brukt) jeg fikk råbillig var for gamle til å bruke som sidehøytalere i mitt 7.2oppsett.men når jeg sa at det sto nye KEF til 1998 på nettet var beskjeden slik at de brukte dem har/hadde var dyrere?er ikke rart kjedene vinner og vi som vil ha utstyr man ikke får der sitter her å leter på nettet halve dagen istedet for å få nyte musikken.men det er de som tapte,da jeg også skal ha en større pl.spiller og dvd til ett midi YAMAHA annl.i 4.deler fra PIANO-CRAFT-serien så snart so muligMvh.Tor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •