Bra telefon til 1500-2000 kr. uten abo.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bra telefon til 1500-2000 kr. uten abo.

Har en møkkatelefon Nokia 1208, den lever sitt eget liv. Kan noen anbefale en telefon av bra kvalitet til 1500-2000 kr. uten abonnement?

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nokia 6300

Hardware.no - Prisguide - Nokia 6300

Knall telefon. Tror faktisk jeg aldri har vært å fornøyd med en telefon før. Den er enkel, med store gode taster som er herlige å skrive med. Grei skjermstørrelse med god oppløsning og godt belyst. Helt grei batterikapasitet. Kjempegod på alle de tingene man forventer av en telefon. Det er ikke en bærbar multimediaspiller, kamera (den har 2 MP kamera), eller lignende, men som ren telefon for SMS og ringing, samt kalender, kalkulator, huskelister og alt slikt er den blant den beste i sin klasse imo. Jeg er storfornøyd med den!

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung B2100. Lite funksjoner du ikke trenger, men har det du trenger

Og den tåler ALT, mista min i saltvann og tok ca. halvtime før jeg fant den... Funka fint etterpå

Kjøpte den pga driver med mountainbiking, og greit å ha en telefon som tåler litt.. Ikke så mye fancy på denne som sagt, men det veier den opp med strålende batterikapasitet og holdbarhet.

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du ikke redd for å ta en sjanse på noe ukjent, finner du MYE spennende og rart her : Looking for high Quality and cheap cell phones? Huge selection of brand cell phones waiting for you!

En kollega har handlet kamera og annet snacks herfra og de varene svarer til langt over forventningene :-)

Mvh
    Tommy

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en se t700 som jeg er godt fornøyd med. Ok tilkobling og veldig liten og hendig. Merker ikke at man har den i lomma.

info her btw

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Takker for svar. Skal sjekke ut de nevnte telefoner. Multimediafunksjoner er ikke så viktig, bare den er til å stole på og er lett og bruke så er det greit.

Har drevet å svart på sms'er i en uke nå, ingen har fått noen melding fra meg, så kan ikke dritten ta imot mms engang. Kostet jo bare 400,- men man får hva man betaler for.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •